Anne Kukkohovi avautuu villistä seksielämästään Los Angelesissa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/59da6606-1883-4a02-960b-2e3325…
" - Kesä oli villi. Eilen leffassa yhden kanssa, tänään osterimies ja huomenna dinneri kolmannen kanssa... En malta pysähtyä olemaan vain yhden ihmisen kanssa, Kukkohovi kertoo haastattelussa.
Kukkohovi puhuu myös seksistä. Hän kertoo hoitavansa itseään seksillä.
- Olen kova stressaamaan ja uiskentelemaan syvissä vesissä. Seksi maadoittaa minua. Se tuo minut takaisin ja saa tuntemaan, että kaikki on ihan ok, Kukkohovi jatkaa."
Surullista, yleensä tuollainen vaihe on ihmisellä parikymppisenä jos silloinkaan. Hakee hyväksyntää ja rakkautta irtopanoista. Olo jääkin ontoksi joten heti seuraava kehiin Tinderistä tyhjyyttä täyttämään. Haastatteluissa pitää jatkuvasti korostaa että vientiä on.
Kommentit (524)
En yhtään tiedä kuka tuo ihminen on, mutta jotenkin vähemmän kummallinen kuitenkin kuin Marita Kattila ja turpeat elimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi jutut ole välttämättä edes totta vaan brändin rakennusta. Niin kuin naistenlehtijutut muutenkin.
Turha kiihtyä.
Aikamoista brändiä se on sitten rakentanut jo vuosia🤔 Ei nyt välttämättä mikään kaikkein paras juttujensa mukaan. Seksiä, seksiä ja kuinka haluttava se on kaikkien ystävättärien miesten mielestä.
Tämä. Sen lisäksi touhu kiihtyy kun vuosia kertyy. Tyypillinen aikuislapsi, jolla paniikki iskee kun elämä muuttuu ikääntymisen myötä. Olisi hauska tietää minkälaiset kotiolot tuolla sisarusparvella on ollut. Sääliksi käy.
Kyllä mä voisin Annea maadoittaa ihan tosi mielelläni ja moneen kertaan. Kateelliset ylipainoiset av-mammat täällä taas itkee.
Miten nämä aina saavat perseiltyä raha-asiansa keski-iässä?
Kel onni on, se onnen kätkeköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve Annella on aina kertoa seksijutuista??? Ihan nolo tyyppi. Muutenkin olen aivan kyllästynyt koko tyrkkyyn. Tunkee joka paikkaan.
Rahapula?
... eikö hän seuralaiseksi lähtenytkin rapakon taa.
Hän on "malli"..
Touhu vaikuttaa enemmän siltä, että kuvia on otettu jotain muuta keikkaa, kuin mallikansiota varten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tekee, en vaan ymmärrä miksi se pitää julki huutaa. Sama kuin Karita Mattilalla.
Jos ei kukaan tiedä niin miten saa huomiota ja hyväksyntää?
Onpas täällä ahdasmielisiä katkeroita arvostelemassa.
Minulle Kukkohovi on positiivinen esimerkki. Kun hän pystyy noin elämään täyttä elämää ja nauttimaan ja saa seksiä tämän ikäisenä, niin ehkä minäkin vähemmän kauniina saisin edes vähän, 1/20 tuosta Kukkohovin määrästä riittäisi.
Nykyinen mieheni on ollut totaalihaluton jo 2,5 vuotta ja haluaisin erota, mutten ole uskaltanut. Kukkohovin esimerkki antaa voimaa ja kannustaa, että ehkä minunkin elämäni muuttuisi paremmaksi erosta.
No siksi tietysti miehet paheksuvat Kukkohovia, kun hän näyttää,että nainen voi olla sinkkuna onnellinen keski-iässäkin, miehet eivät halua menettää kotipiikaansa.
Taidatte olla hieman kateellisia, koska teillä ei ole sexielämää Losissa.
Sepp0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi jutut ole välttämättä edes totta vaan brändin rakennusta. Niin kuin naistenlehtijutut muutenkin.
Turha kiihtyä.
Aikamoista brändiä se on sitten rakentanut jo vuosia🤔 Ei nyt välttämättä mikään kaikkein paras juttujensa mukaan. Seksiä, seksiä ja kuinka haluttava se on kaikkien ystävättärien miesten mielestä.
Niin no mutta eivät kaikki näyttelijätkään ole Hollywoodin A-luokkaa vaan tekevät esim. tv:ta tai jopa saippuasarjoja. Tai joku valmistaa Mersuja ja joku toinen sitten Volkswagenia. Eivät kaikki voi olla parasta a-ryhmää alallaan eikä tarvitsekaan.
6kymppisenä pitää muistella kuinka nuorena oli patjana vähän joka hessulle 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tekee, en vaan ymmärrä miksi se pitää julki huutaa. Sama kuin Karita Mattilalla.
Arvaatko tähän, että MIKSI sinua haittaa, että hän kertoo sensuellista elämästään julkisesti. Minä en ymmärrä, miksi joitain ärsyttää noin paljon. Minusta niitä artikkeleita on kiva lukea. Kerro siis yksityiskohtaisesti, mikä ärsyttää ja miksi.
N54
Onko tuo henkilö ihan terve? Ei pahalla, mutta onhan tuo varsin erikoista käytöstä.
Käyttää Losissa sukunimeä Cockcourt ja on osoittautunut nimensä veroiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kukaan tiedä niin miten saa huomiota ja hyväksyntää?
Tai tienaa, koska tuo on täysin pa Losissa. Kohta Suomessa maitojunalla Helsingin kaupungin vuokramurjussa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä ahdasmielisiä katkeroita arvostelemassa.
Minulle Kukkohovi on positiivinen esimerkki. Kun hän pystyy noin elämään täyttä elämää ja nauttimaan ja saa seksiä tämän ikäisenä, niin ehkä minäkin vähemmän kauniina saisin edes vähän, 1/20 tuosta Kukkohovin määrästä riittäisi.
Nykyinen mieheni on ollut totaalihaluton jo 2,5 vuotta ja haluaisin erota, mutten ole uskaltanut. Kukkohovin esimerkki antaa voimaa ja kannustaa, että ehkä minunkin elämäni muuttuisi paremmaksi erosta.
No siksi tietysti miehet paheksuvat Kukkohovia, kun hän näyttää,että nainen voi olla sinkkuna onnellinen keski-iässäkin, miehet eivät halua menettää kotipiikaansa.
Eihän tuosta ole tietenkään kyse vaan siitä, että täysillä käyvä ihminen ei mainosta noita asioita koko ajan. Jokainen eläköön tyylillään.
Osterien kanssa? Jopa olisi outoa, etten sanoisi sairasta. En usko Kukkolahovilaisesta moista.
- T. Puuman uhrina olleet nuoret pojat.