Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Kukkohovi avautuu villistä seksielämästään Los Angelesissa

Vierailija
11.12.2024 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/59da6606-1883-4a02-960b-2e3325…

" - Kesä oli villi. Eilen leffassa yhden kanssa, tänään osterimies ja huomenna dinneri kolmannen kanssa... En malta pysähtyä olemaan vain yhden ihmisen kanssa, Kukkohovi kertoo haastattelussa.

Kukkohovi puhuu myös seksistä. Hän kertoo hoitavansa itseään seksillä.

- Olen kova stressaamaan ja uiskentelemaan syvissä vesissä. Seksi maadoittaa minua. Se tuo minut takaisin ja saa tuntemaan, että kaikki on ihan ok, Kukkohovi jatkaa."

Surullista, yleensä tuollainen vaihe on ihmisellä parikymppisenä jos silloinkaan. Hakee hyväksyntää ja rakkautta irtopanoista. Olo jääkin ontoksi joten heti seuraava kehiin Tinderistä tyhjyyttä täyttämään. Haastatteluissa pitää jatkuvasti korostaa että vientiä on. 

Kommentit (524)

Vierailija
241/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleekö? Antaako kakkosta?

Vierailija
242/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika surullista, jos joku kuvittelee että a) vain nuoret haluaisivat harrastaa irtosuhteita b) että irtosuhteet rikkoisivat ihmistä c) että nuoruuden irtosuhteita kaduttaisiin vanhempana. 🤣 Kaikki nuo ovat virheellisiä ja asenteellisia harhaluuloja.

Minulla on teille nuorille uutisia. Monella naisella kiinnostus seksiin lisääntyy keski-iässä, samoin itseluottamus. Ku siihen vielä lis sen, että tajuaa, ettei naisten tarvitse ahtautua mihinkään sovinistimiesten keksimiin ahtaisiin muotteihin, vaan saa olla ihan vapaasti sellainen kuin itse haluaa, niin tuloksena on viriili ja rohkea nainen. 

Minusta olisi kiinnostavaa tietää, että ovatko nuo Kukkohovia paheksuvat (ja pelkäävät?) ketjussa miehiä vai naisia.

N50+"

Aargh. Olet siis "rempseä". Tuo tekstisi on sellaisen naisen tekstiä, jolla se nuoruus meni tylsistyessä, eikä tullut tehtyä tyhmyyksiä ja nyt vanhempana on luettu vähän lehtijuttuja ja voimaannuttu :D. Sori, mutta olet nolo. "Viriili ja rohkea nainen" Ei helevattu :D 

t. N50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää. Ja vielä dinneri :D

Vierailija
244/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä kannattaa deittailla. Miehet maksaa dinnerit, osterit ja leffaliput sun muut. 

Eikä tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa vaikka deittailee useaa. Niin ne miehetkin tekee. 

Tuskin maksaa.

Maksaa ne, mutta rahalle on saatava vastinetta. Se vastine saadaan sitten noiden juttujen jälkeen vähemmissä vaatteissa.

Vierailija
245/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinneri  :)  nolooooo

Vierailija
246/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo mummo. 

Vierailija
247/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällään olevaa tyhjää aukkoa yrittää täyttää paneskemisella. Kuka kertoo sille ettei se auta?

Vierailija
248/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset täällä panettelee. 

Vierailija
249/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasssarien kokootumiset täällä?

Vierailija
250/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän etsii sitä rikasta amerikkalaista miestä loppuelämän turvaksi. Amerikassahan riittää näitä varakkaita miehiä, mutta kaikki ei aina ole kuitenkaan sitä miltä näyttää. Samaa ikäluokkaa oleva naisia arvostava ja vapaa kaikin tavoin kunnollinen varakas mies on kuitenkin harvinaisuus. 

Vierailija
251/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä tuheroa voi jakaa miten haluaa, eihän se kenenkään muun asia ole.

Niin, eihän se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
252/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama mummeli jonka piti jäädä pikkujouluista yöksi hotelliin, kun kengästä katkesi korko? :D  

Vierailija
253/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ainoastaan saastuu.

Vierailija
254/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän etsii sitä rikasta amerikkalaista miestä loppuelämän turvaksi. Amerikassahan riittää näitä varakkaita miehiä, mutta kaikki ei aina ole kuitenkaan sitä miltä näyttää. Samaa ikäluokkaa oleva naisia arvostava ja vapaa kaikin tavoin kunnollinen varakas mies on kuitenkin harvinaisuus. 

Miksi siellä joku rikas sekaantuisi johonkin outoon ulkomaalaiseen suomalaiseen 50v naiseen?

https://www.youtube.com/shorts/uVlyXhDIeOA

Vierailija
255/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisällään olevaa tyhjää aukkoa yrittää täyttää paneskemisella. Kuka kertoo sille ettei se auta?

Kyllä se aukko on ihan ulos saakka.

Vierailija
256/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kannata ottaa kateuskorttia esiin. Seksiä voi harrastaa kuka vaan ja koska vaan. 

Vierailija
257/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailu Avartaa

Vierailija
258/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika surullista, jos joku kuvittelee että a) vain nuoret haluaisivat harrastaa irtosuhteita b) että irtosuhteet rikkoisivat ihmistä c) että nuoruuden irtosuhteita kaduttaisiin vanhempana. 🤣 Kaikki nuo ovat virheellisiä ja asenteellisia harhaluuloja.

Minulla on teille nuorille uutisia. Monella naisella kiinnostus seksiin lisääntyy keski-iässä, samoin itseluottamus. Ku siihen vielä lis sen, että tajuaa, ettei naisten tarvitse ahtautua mihinkään sovinistimiesten keksimiin ahtaisiin muotteihin, vaan saa olla ihan vapaasti sellainen kuin itse haluaa, niin tuloksena on viriili ja rohkea nainen. 

Minusta olisi kiinnostavaa tietää, että ovatko nuo Kukkohovia paheksuvat (ja pelkäävät?) ketjussa miehiä vai naisia.

N50+"

Aargh. Olet siis "rempseä". Tuo tekstisi on sellaisen naisen tekstiä, jolla se nuoruus meni tylsistyessä, eikä tullut tehtyä tyhmyyksiä ja nyt vanhempana on luettu vähän lehtijuttuja

Thanks, mutta olin bilettävä ikisinkku 40-vuotiaaksi asti. Sitten menin naimisiin ja nyt olen 50+ todennut, että kyllä sinkkuelämä vetää sittenkin enemmän vertoja parisuhteelle. Kukkohovista voi ottaa oppia, että vientiä on vanhempanakin. Miehillä alkaa kunto loppua keski-iässä, naisilla kyky säilyy pidempään. Minä luen Kukkohovin haastatteluja mielelläni, toivottavasti kertoo lisää deittailustaan.

N50+

Vierailija
259/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kade? Vanha sinkku ja velkainen.

Vierailija
260/524 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+"

Aargh. Olet siis "rempseä". Tuo tekstisi on sellaisen naisen tekstiä, jolla se nuoruus meni tylsistyessä, eikä tullut tehtyä tyhmyyksi

Koska epäonnistuit. Odota taas rakastani kotiin. 30 vuotta taivallettu yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi