Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Miehet tilaavat naisia enemmän aasialaista verkkokaupparoinaa ja ovat alttiimpia vaikutteille kuten mainoksille ja kavereiden esimerkei

Vierailija
11.12.2024 |

Samaan aikaan yli puolet suomalaisista kokee Temun tuotteet niin heikkolaatuiseksi, ettei niitä voi antaa lahjaksi.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010893377.html

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat niin tunteidensa vietävissä. 

Olisi kyllä kamalaa jos saisi temu-paskaa joululahjaks. Onneksi omassa lähipiirissä on sen verta järkiporukkaa etteivät tilaa sieltä.

Vierailija
2/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Miten joku kehtaa antaa Temu-sontaa lahjaksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jännästi aina tästäkin addiktiosta muovataan miesten puheissa naisten ongelmaa.. 😅

Vierailija
4/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolinen ystävä justiinsa kehui kuinka on ostanut isot kasat joululahjoja temusta kun niin halvalla sai. 

Vierailija
5/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei välitä kehitysmaalaisten ihmisten oikeuksista. Huomaahan sen Pattayallakin.

Vierailija
6/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi kelpaa hyvin, itselle ostan laatutavaraa.

Vierailija
7/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näet esim. jostain elektroniikasta tai muista esineistä että se on Temusta tilattu? ET MISTÄÄN. Itse viimeksi tilasin Actionkameran

Ihmiset menevät mukaan ihme hysteriaan mukaan. Ihan kelpo esineitä olen sieltä saanut 😅  Samoissa maissa valmistettuja ne Tokmannin ja Bilteman  ym. tuotteet ovat 

Vierailija
8/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kamalaa jos saisi temu-paskaa joululahjaks. Onneksi omassa lähipiirissä on sen verta järkiporukkaa etteivät tilaa sieltä.

Niin, olet ERITYINEN. Oletko varma? Et niitä erota mistä tilattu 😅

Vierailija
9/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nih, justhan oli iltapaskassa "vinkki" että kannattaa hakea lahjat facen roskalavalta ja kirppiksiltä.

Ja noi on just akkojen puuhia, että pitää väkisin antaa kaikille lahjoja vaikka kaikilla kaapit tursuaa halpaa krääsää.

Vierailija
10/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nih, justhan oli iltapaskassa "vinkki" että kannattaa hakea lahjat facen roskalavalta ja kirppiksiltä.

Ja noi on just akkojen puuhia, että pitää väkisin antaa kaikille lahjoja vaikka kaikilla kaapit tursuaa halpaa krääsää.

Nimenomaan naisten lahjat tuppaa enemmän ja enemmän olemaan aineettomia, itsetehtyjä ja kirppikseltä.

Vierailija
11/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näet esim. jostain elektroniikasta tai muista esineistä että se on Temusta tilattu? ET MISTÄÄN. Itse viimeksi tilasin Actionkameran

Ihmiset menevät mukaan ihme hysteriaan mukaan. Ihan kelpo esineitä olen sieltä saanut 😅  Samoissa maissa valmistettuja ne Tokmannin ja Bilteman  ym. tuotteet ovat 

Tokmannilla, Biltemalla jne. on vastuu myymistään tuotteista. Pitää noudattaa EU:n lainsäädäntöä jne. Kun tilaat Temusta, kukaan ei vastaa turvallisuudesta. Siksi niistä tehdäänkin jatkuvasti myrkkylöytöjä ym. Jos siitä elektroniikasta lähtee tulipalo, tulee sähköisku tms, kukaan ei korvaa. 

Vierailija
12/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olet ERITYINEN. Oletko varma? Et niitä erota mistä tilattu 😅

Olen varma, olen tuntenut perheeni koko elämäni. Onneksi sinä et kuulu siihen.

Vierailija
13/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei välitä kehitysmaalaisten ihmisten oikeuksista. Huomaahan sen Pattayallakin.

Naiset niistä vasta vähän välittääkin, huomaahan sen Ghanalla ja muuallakin Afrikkaa.

Vierailija
14/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmintä joulutunnelmaa kuulla paikallisuutisista, että kaverin talo on palanut. 

Vierailija
15/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla, Biltemalla jne. on vastuu myymistään tuotteista. Pitää noudattaa EU:n lainsäädäntöä jne. Kun tilaat Temusta, kukaan ei vastaa turvallisuudesta. Siksi niistä tehdäänkin jatkuvasti myrkkylöytöjä ym. Jos siitä elektroniikasta lähtee tulipalo, tulee sähköisku tms, kukaan ei korvaa. 

Saako Amazonista tilata?

Vierailija
16/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kehitysmaista tilaamattomuus parantaa heidän asemaansa ja oikeuksia?

Vierailija
17/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oatin sieltä tekovaginan, miksi olisin yhtään sen alempaa tasoa kuin dildon omaava nainen?

Vierailija
18/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oatin sieltä tekovaginan, miksi olisin yhtään sen alempaa tasoa kuin dildon omaava nainen?

Hyvä kun tajuat olevasi alempaa tasoa.

Vierailija
19/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mainonta on eri tavalla kohdistettu. Jostain syystä miehelleni Temu mainostaa puolialastomien tissinaisten kuvilla vaikka tuote olisi auton sytytystulppa. Minulle taas tulee mainoskuvia kynttilöistä ja tohveleista. Ehkä luulee että ne naiset tulee sytytystulpan mukana?

Vierailija
20/72 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala uskoa oman kuplan perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi