HS: Miehet tilaavat naisia enemmän aasialaista verkkokaupparoinaa ja ovat alttiimpia vaikutteille kuten mainoksille ja kavereiden esimerkei
Samaan aikaan yli puolet suomalaisista kokee Temun tuotteet niin heikkolaatuiseksi, ettei niitä voi antaa lahjaksi.
Kommentit (72)
Hyi yök. Miten joku kehtaa antaa Temu-sontaa lahjaksi?
Ja sitten jännästi aina tästäkin addiktiosta muovataan miesten puheissa naisten ongelmaa.. 😅
Mun miespuolinen ystävä justiinsa kehui kuinka on ostanut isot kasat joululahjoja temusta kun niin halvalla sai.
Miehet ei välitä kehitysmaalaisten ihmisten oikeuksista. Huomaahan sen Pattayallakin.
Lahjaksi kelpaa hyvin, itselle ostan laatutavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Miten näet esim. jostain elektroniikasta tai muista esineistä että se on Temusta tilattu? ET MISTÄÄN. Itse viimeksi tilasin Actionkameran
Ihmiset menevät mukaan ihme hysteriaan mukaan. Ihan kelpo esineitä olen sieltä saanut 😅 Samoissa maissa valmistettuja ne Tokmannin ja Bilteman ym. tuotteet ovat
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin tunteidensa vietävissä.
Olisi kyllä kamalaa jos saisi temu-paskaa joululahjaks. Onneksi omassa lähipiirissä on sen verta järkiporukkaa etteivät tilaa sieltä.
Niin, olet ERITYINEN. Oletko varma? Et niitä erota mistä tilattu 😅
Vierailija kirjoitti:
Nih, justhan oli iltapaskassa "vinkki" että kannattaa hakea lahjat facen roskalavalta ja kirppiksiltä.
Ja noi on just akkojen puuhia, että pitää väkisin antaa kaikille lahjoja vaikka kaikilla kaapit tursuaa halpaa krääsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nih, justhan oli iltapaskassa "vinkki" että kannattaa hakea lahjat facen roskalavalta ja kirppiksiltä.
Ja noi on just akkojen puuhia, että pitää väkisin antaa kaikille lahjoja vaikka kaikilla kaapit tursuaa halpaa krääsää.
Nimenomaan naisten lahjat tuppaa enemmän ja enemmän olemaan aineettomia, itsetehtyjä ja kirppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näet esim. jostain elektroniikasta tai muista esineistä että se on Temusta tilattu? ET MISTÄÄN. Itse viimeksi tilasin Actionkameran
Ihmiset menevät mukaan ihme hysteriaan mukaan. Ihan kelpo esineitä olen sieltä saanut 😅 Samoissa maissa valmistettuja ne Tokmannin ja Bilteman ym. tuotteet ovat
Tokmannilla, Biltemalla jne. on vastuu myymistään tuotteista. Pitää noudattaa EU:n lainsäädäntöä jne. Kun tilaat Temusta, kukaan ei vastaa turvallisuudesta. Siksi niistä tehdäänkin jatkuvasti myrkkylöytöjä ym. Jos siitä elektroniikasta lähtee tulipalo, tulee sähköisku tms, kukaan ei korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kamalaa jos saisi temu-paskaa joululahjaks. Onneksi omassa lähipiirissä on sen verta järkiporukkaa etteivät tilaa sieltä.
Niin, olet ERITYINEN. Oletko varma? Et niitä erota mistä tilattu 😅
Olen varma, olen tuntenut perheeni koko elämäni. Onneksi sinä et kuulu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei välitä kehitysmaalaisten ihmisten oikeuksista. Huomaahan sen Pattayallakin.
Naiset niistä vasta vähän välittääkin, huomaahan sen Ghanalla ja muuallakin Afrikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä joulutunnelmaa kuulla paikallisuutisista, että kaverin talo on palanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla, Biltemalla jne. on vastuu myymistään tuotteista. Pitää noudattaa EU:n lainsäädäntöä jne. Kun tilaat Temusta, kukaan ei vastaa turvallisuudesta. Siksi niistä tehdäänkin jatkuvasti myrkkylöytöjä ym. Jos siitä elektroniikasta lähtee tulipalo, tulee sähköisku tms, kukaan ei korvaa.
Saako Amazonista tilata?
Vierailija kirjoitti:
Miten kehitysmaista tilaamattomuus parantaa heidän asemaansa ja oikeuksia?
Minä oatin sieltä tekovaginan, miksi olisin yhtään sen alempaa tasoa kuin dildon omaava nainen?
Vierailija kirjoitti:
Minä oatin sieltä tekovaginan, miksi olisin yhtään sen alempaa tasoa kuin dildon omaava nainen?
Hyvä kun tajuat olevasi alempaa tasoa.
Niin, mainonta on eri tavalla kohdistettu. Jostain syystä miehelleni Temu mainostaa puolialastomien tissinaisten kuvilla vaikka tuote olisi auton sytytystulppa. Minulle taas tulee mainoskuvia kynttilöistä ja tohveleista. Ehkä luulee että ne naiset tulee sytytystulpan mukana?
Hankala uskoa oman kuplan perusteella.