Luonnollinen nainen on karvaton
Eräässä IS artikkelissa oli juttua naisten karvoista, karvattomuudesta ja karvallisuudesta. Siinä oli äänestyskin, että kumpi naisen malli nähdään nähdään normina, luonnollisena. Toki suurin osa naisista tietää, että heille, ja muille naisille kasvaa ihokarvoja mutta iso osa ei ole vissiin oikein ikinä nähneet ja kokeneet itseään karvoituksen kera? Säärikarvoilla, kainalokarvoilla tai häpykarvoilla? En tarkoita pienen pientä sänkeä vaan siis normaalia luomukarvoitusta.
Oletteko te tai ettekö ole, joskus pitäneet "full bushia" alakerrassa tai kainaloissa? Niin siis äänestykseen niin jopa 50% pitää karvatonta naista luonnollisena. Eli ettei ole ollenkaan luonnollista jos nainen olisi karvainen vaan naisen nyt vaan tulee olla sileä.
Toinen mielenkiintoinen seikka on mainokset joissa kaupataan ihokarvojenpoistotuotteita. Niissä nainen ajelee valmiiksi karvatonta kehoaan. Niin tabu naisen karvat on, että niitä ei saa näkyä edes aiheellisessa paikassa.
Mitä ajatuksia tällaiset asenteet herättävät vuonna 2024?
Kommentit (85)
Minun vaimoni on käynyt poistamassa karvat laserilla, olen ehdottomasti sitä mieltä että aikuisella naisella ei ole karvoja, ei alapäässä eikä kainaloissa. Jos on, on todella törkeän näköistä enkä suostu intiimiin kanssakäymiseen sellaisen kanssa joka ei poista karvoja.
Saako naisella olla karvat? Tottakai saa, ilman muuta. Mutta sellainen ei sitten ole minua varten, äänestän jaloillasi.
Kenenkään kroppa ei kuulu muille karvan vertaa.
Ihmiset jotka kunnioittavat toisiaan ja tuntevat vetoa toista kohtaan eivät arvostele toistensa vartaloita millään muotoa.
Näin terveet, itsensä kanssa sinut olevat aikuiset toimii.
Pitäähän nyt naisella karvat olla pimpissä.Kainaloista ajelu on ihan ok.
Karvattomaksi laminoitu krobbi on hipiältään ankea kuin taulu kussa ei ole maalausta ensinkään tai ehkä joku Jackson Pollocin oksennus korkeintaan. Ei karvoitus sinne leviä kussa sitä ei tarvita tahi kussa se näyttäisi tökeröltä. Heti kun alkaa tehtä jonnehi päi avohakkuita, kärsii kokonaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinenhan on sitä, että karvoja on.
Itse ajelin aikoinaan vain kainalokarvat ja nännikarvat. Nykyään ei tartte niitäkään kun ei karvat enää kasva. Nyt olen posliini luonnostaan :)
Muistaisipa naisetkin, että parta miehellä on täysin luonnollista. Parran ajaminen on taistelua luontoa vastaan.
Partaiset näyttää alkoholisteilta, jotka ei ole ehtineet käydä kotona siistiytymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajelin aikoinaan vain kainalokarvat ja nännikarvat. Nykyään ei tartte niitäkään kun ei karvat enää kasva. Nyt olen posliini luonnostaan :)
Muistaisipa naisetkin, että parta miehellä on täysin luonnollista. Parran ajaminen on taistelua luontoa vastaan.
Hyvin hoidettu parta on upea <3
On! Miehekäs. Kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hoidettu parta on upea <3
On! Miehekäs. Kelpaisi. Sellainen ku Rebelwerksillä?
Ehkä johtuu autismista mutta tajusin tooodella myöhään että naisten sheivaamisessa on kyse karvattomuudesta eikä siitä, että näytetään siltä että trimmaat itseäsi, samalla tavalla kuin hiusten tai parran huoltamisessa. Eli tajusin sängen olevan no-no vasta parikymppisenä. En ole ikinä siis sheivannut ahkerasti, tuntuu hassulta että pitäisi. Kaikki kuitenkin tietää että naisilla kasvaa karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluution myötä ihmisillä on lopulta karvoja vain hiusten, ripsien ja kulmakarvojen muodossa.
Kyllä tämän huomaa ihmisistä: mitä vähemmän karvoja, sitä enemmän älyä.
Samaa ajattelen!
Luonnollista on karvoitus, koska karvattomaksi pääsee vain ne poistamalla. Poistan vain kainaloista ja kesällä sääristä, muuten aivan luonnollinen karvoitus.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni on käynyt poistamassa karvat laserilla, olen ehdottomasti sitä mieltä että aikuisella naisella ei ole karvoja, ei alapäässä eikä kainaloissa. Jos on, on todella törkeän näköistä enkä suostu intiimiin kanssakäymiseen sellaisen kanssa joka ei poista karvoja.
Saako naisella olla karvat? Tottakai saa, ilman muuta. Mutta sellainen ei sitten ole minua varten, äänestän jaloillasi.
Aivan, enkä minä katsoisi tuollaista miestä sekuntiakaan. Seksi on korvien välissä, ja monilla on siellä ontto kohta.
Lapsella ei ole karvoitusta, aikuisilla on. Lapselle karvattomuus on luonnollinen tila ja aikuisilla päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista on karvoitus, koska karvattomaksi pääsee vain ne poistamalla. Poistan vain kainaloista ja kesällä sääristä, muuten aivan luonnollinen karvoitus.
Peukut ja lentopusu.
Luonnollisella terveellä naisella on kainalokarvat, säärikarvat, häpykarvat ja jopa pyllykarvat. Oikeastaan koko iho on karvan peitossa, osa on vain huomaamattomampaa ja osa näkyvämpää.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisella terveellä naisella on kainalokarvat, säärikarvat, häpykarvat ja jopa pyllykarvat. Oikeastaan koko iho on karvan peitossa, osa on vain huomaamattomampaa ja osa näkyvämpää. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1HlMQX2Msxt-K9mW… oikein poikaiseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, enkä minä katsoisi tuollaista miestä sekuntiakaan. Seksi on korvien välissä, ja monilla on siellä ontto kohta.
Oikein hyvä, juuri tuollaiset naiset haluan niin kauas kuin mahdollista, itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Onko käymälän jälkeen sonta pakaroiden välissä myös luonnollista, koska sekin lähtee vain poistamalla?
Karva jalkojen välissä on ihan yhtä kaunista kuin se sontakin kankkujen välissä käymälän jälkeen.
Sama juttu miehen parran kanssa, poikkeuksetta rähjäinen näköinen ja vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen, jonka kanssa vietettiin kivoja hetki, osoittautui erittäin karvaiseksi alapäästään. En koskaan ole tavannut aiemmin niin paljon karvoitusta naisella. Tiheän karvoituksen seasta oli hyvin hankalaa löytää mitään kohdetta, aukkoja...tässä kohtaa saa virnuilla ja hekotella.
Entäs oliko sinulla karvapehko alapäässä? Yhtä hyvin miehetkin voisi siistiä karvoituksiaan. Eikä naiset sitä äijien takia tee vaan oman itsensä takia, toivottavasti.
luonnollinen nainen on tatuton, ei nyljetty