Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
161/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla kokovartalokuva - mieluiten alastomana - sekä yksi lähikuva lohileivän revityksestä! T: M65+

Vierailija
162/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaikissa sovelluksissa on nykyään tälle "pikavalinta", joten sen täyttämättä jättäminen on ihan harkittua. Ja sille on syynsä miksi jotain informaatiota ei haluta antaa, ts yritetään kalastella lisää tykkäyksiä piilottamalla jälkeläiset. "

Muistelen että tinderissä ei ole pikavalintaa sille ettei ole lapsia? Jos olisi, olisin ilman muuta laittanut sen. Siellä on vain joku "en halua lapsia", ja se taas ei ole ollenkaan sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä eteviä ottamaan sellaisia kuvia mistä ei vahingossakaan selviä onko sitä suklaata mussutettu urakalla.

Fiksu mies

Mutta miehet eivät ilmeisesti ole tarpeeksi fiksuja huomaamaan tätä, niinkö? Eikö olisi helpompaa, jos swaippaatte oikealle vain ne, joilla on riittävän selkeät kokovartalokuvat, joista näkyy vartalotyyppi ja vartalonmuoto riittävän hyvin? Sen sijaan kiukuttelette palstoilla, että on liian epäselviä kuvia - no so what? Teillä toimii käden motoriikka sen verran, että laitatte epäselvät kuvat vasemmalle.

Tämä juuri. Ihan oma vika jos kaikki swaipataan oikealle ja sitten ihmetellään kun ei ollutkaan mieluisia profiileja. Kyllä se menee niin, että ensin valitaan mieluinen profiili ja sitten vasta swaipataan oikealle.<

Oikealle svaippailujen määrä vähenisi jos sinne svaippaisi vaan ne kenellä on väliä.

Vierailija
164/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset lapset haittaa, koska tulee lapsenlapsia joita sitten mummi hoitaa kaikki viikonloput, jotta lapset pääsee taas viettää nuoruuttaan uudestaan. Nimim.

Tämä rajaus/linjaus on täysin ok. Itse tosin en olettaisi itsestään selvyytenä, että toisella on kaikki aika käytettävissä just suhteelle. Olen itse 46-v ja minulla on lapsia, ja kun olen deittaillut lapsettomien miesten kanssa, niin näillä tuntuu usein olevan elämä aivan täynnä harrastuksia. Itselleni tämä on ok, koska minulla on lasten lisäksi itsellänikin harrastuksia. Mutta en siis suinkaan oleta, että lapsettomankaan kanssa voisi viettää mitään 24/7-suhdetta (itse en tosin sellaista kaipaakaan). Voi jopa olla, että sillä tyypillä, jolla on aikuiset lapset, on enemmän aikaa suhteelle, koska elämäntyyli ei ole vuosien aikana rakentunut lukuisten harrastusten ympärille. Monella 50+ ikäisellä voi sitten tulla ete

Vierailija
165/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset lapset haittaa, koska tulee lapsenlapsia joita sitten mummi hoitaa kaikki viikonloput, jotta lapset pääsee taas viettää nuoruuttaan uudestaan. Nimim.

Tämä rajaus/linjaus on täysin ok. Itse tosin en olettaisi itsestään selvyytenä, että toisella on kaikki aika käytettävissä just suhteelle. Olen itse 46-v ja minulla on lapsia, ja kun olen deittaillut lapsettomien miesten kanssa, niin näillä tuntuu usein olevan elämä aivan täynnä harrastuksia. Itselleni tämä on ok, koska minulla on lasten lisäksi itsellänikin harrastuksia. Mutta en siis suinkaan oleta, että lapsettomankaan kanssa voisi viettää mitään 24/7-suhdetta (itse en tosin sellaista kaipaakaan). Voi jopa olla, että sillä tyypillä, jolla on aikuiset lapset, on enemmän aikaa suhteelle, koska elämäntyyli ei ole vuosien aikana rakentunut lukuisten harrastusten ympärille. Monella 50+ ikäisellä voi sitten tulla ete

Kyse ei ole ajankäytöstä. En halua olla lisääntyneen kanssa suhteessa ja viestisi on hyvä esimerkki siitä, miksi en. Just tällaiseen väittelyyn en niiden isimiesten kanssa jaksa alkaa, kun ne liskoaivot ei riitä ymmärtämään muiden näkökantoja. 

Vierailija
166/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät millainen vartalo miehellä on, on kohtuullista myös näyttää oma miehelle. Bluffi ei kestä kuin siihen ravintolan ovelle. Säästää molempien aikaa kun on se kokovartalokuva reilusti.

Miehellä tosin supliikki, kemia, kipinä ja kyky viihdyttää muita nonstoppina on niin paljon tärkemmät karaktäärit naisten kanssa toimiessa kuin pelkkä piukea body jos on sitten vain semimykkä ihminen.  Piukealla bodyllä ja pelkällä minä-minällä ei mies kovin kummoisia naisia iske, jos ollenkaan, edes niitä ylipainoisia.

No pituus miehellä, sekään ei ole aivan absoluuttinen tekijä, mutta aina parempi jos ei tilanteen lyhyin chaplini ole.

Btw ehkä mies haluaa varmistella onkohan treffinainen 190cm korispelaaja vai 150cm iloinen keijukainen.

Vierailija
167/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies välttämättä halua naista joka ei huolehdi itsetään. Usein pelkät kasvokuvat juuri tarkoittaa tuota että kiloja löytyy reippaasti.

Vierailija
168/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia, niin iätkin olisi kiva tietää. On hiukan eroa, onko 55v miehen lapsi 35v vai 5v, molempia on nähty..

Vierailija
169/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ihan ok, koska tuon perusteella mies hakee selvästi lähinnä jotain FWB-suhdetta. Jos häntä ei miellytä vartalosi tai sinua ällöttää pelkkä kokovartalokuvan kysyminen, niin säästyypä molempien aikaa, kun homma loppuu siihen, eikä etene tapaamiseen.

Eikös se ole juurikin toisin päin, eli parisuhteeseen halutaan normaalipainoinen nainen (että kehtaa esitellä muille), mutta seksikumppaniksi kelpaa pyöreämpikin nainen?

Vierailija
170/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ihan ok, koska tuon perusteella mies hakee selvästi lähinnä jotain FWB-suhdetta. Jos häntä ei miellytä vartalosi tai sinua ällöttää pelkkä kokovartalokuvan kysyminen, niin säästyypä molempien aikaa, kun homma loppuu siihen, eikä etene tapaamiseen.

Eikös se ole juurikin toisin päin, eli parisuhteeseen halutaan normaalipainoinen nainen (että kehtaa esitellä muille), mutta seksikumppaniksi kelpaa pyöreämpikin nainen?

Kyllä sitä pullukkaankin voi pakon edessä pussinsa tyhjentää! T: M65+

Vierailija
171/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyse ei ole ajankäytöstä. En halua olla lisääntyneen kanssa suhteessa ja viestisi on hyvä esimerkki siitä, miksi en. Just tällaiseen väittelyyn en niiden isimiesten kanssa jaksa alkaa, kun ne liskoaivot ei riitä ymmärtämään muiden näkökantoja."

Ei kun sä et nyt itse ymmärrä. Minä nimenomaan ymmärrän oikein hyvin, ja tarkoitukseni oli vain vaihtaa ajatuksia. Minusta on ERITTÄIN hyvä asia, että me ihmiset olemme erilaisia ja haluamme elämältä eri asioita. Ymmärrän oikein hyvin oikeastaan kaikenlaiset preferenssit kumppaninvalinnassa - nekin, jotka poikkeavat omistani. Koin tämän aiheen kiinnostavana, ja ajattelin kai vaan, että tässä voisi jutella asiasta. Mutta ilmeisesti ei voi. En itsekään etsi miestä, jolla on lapsia, joten hyvänen aika, jo sen vuoksi ymmärrän tämän toiveen - joskin meidän syymme ovat ehkä vähän eri.

Huomaathan myös, että vastasin viestiin, jossa syyksi annettiin VAIN se, että viikonloput menevät lastenlasten kanssa. Eli ajatus ajankäytöstä ei tullut minulta, vaan tuosta toisesta viesistä.

Vierailija
172/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso perce ei kiinnosta

Mitä vikaa siinä on? Naisellista.

Vierailija
173/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso perce ei kiinnosta

Mitä vikaa siinä on? Naisellista.

Persevyyshän on hyvästä jos siihen ei liity vatsakkuus. Valitettavasti suurin osa omasta mielestään muodokkaista naisista on vain ja ainoastaan syömälihavia! T: M65+

Vierailija
174/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä jonkun aikaa pyörineenä olen oppinut, että jos joku merkittävä asia jätetään näyttämättä/kertomatta, se tehdään tarkoituksella. Lakki päässä joka kuvassa -> kalju. Vain kasvokuva -> lihava. Ei mitään mainintaa lapsista -> pieniä lapsia. Ei mainintaa koulutuksesta -> amis

Minä jätän (korkean) koulutuksen mainitsematta, koska en pidä sitä tärkeänä. Haluan viestittää sillä, että itse ihminen ja hänen ominaisuudet on se tärkein. Samoin en puhu mitään lapsista vaikka olen lapseton. Miksi lapseton edes mainitsisi koko asiaa?

Vierailija
175/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kokovartalokuvan laittaminen on niin vaikeaa?

Kyllä se vartalonmuoto vaikuttaa vain todella paljon siihen, onko sitä seksuaalista kemiaa.

Itse olen hoikka ja pienirintainen, niin mielestäni on aivan fiksua laittaa se vartalokuva, niin saa tissimiehet suoraa swaipata vasemmalle.

Ja kyllä se vartalo kertoo paljon elämäntyylistä. Harrastaako liikuuntaa, kuinka usein, onko mahdollisesti sama laji kuin kumppaniehdokkaalla. Syökö terveellisesti vai onko kulinaristi, joka nauttii ruuasta. Onko ulkoilmaihminen, käykö salilla kokopäivätyöstä, vai viettääkö vapaat leffoja katsellen. Nämä kertoo paljon siitä elämäntyylistä ja arvoista, mitkä myös vaikuttavat parinmuodostukseen. Ei sillä mitään pahaa tarkoiteta.

N27

Vierailija
176/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ehkä kehtaisi tuollaista ehdotusta tehdä, mutta ymmärrän kyllä miksi mies toimi noin.

Olen monta kertaa käynyt treffeillä naisen kanssa, jonka kroppa paljastuikin olevan aivan totaalinen turn off (ylipaino ei siis käynyt ilmi naisen taktisesti valitsemista kuvista), ja onhan se kieltämättä molempien osapuolten ajan haaskaamista. 

Vierailija
177/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ehkä kehtaisi tuollaista ehdotusta tehdä, mutta ymmärrän kyllä miksi mies toimi noin.

Olen monta kertaa käynyt treffeillä naisen kanssa, jonka kroppa paljastuikin olevan aivan totaalinen turn off (ylipaino ei siis käynyt ilmi naisen taktisesti valitsemista kuvista), ja onhan se kieltämättä molempien osapuolten ajan haaskaamista. 

Ihan mielenkiinnosta - millaisia ovat ne kuvat, joissa ylipaino ei näy? En itsekään mallin mitoissa ole, mutta olen normaalipainoinen ja yleisvaikutelma kai on, että näytän hoikalta. Mutta mitenkään timmissä kunnossa en silti ole, enkä mitenkään erikseen esittele ja "pointtaa" profiilikuvissani jokaista kehoni "epäkohtaa". En sitten tiedä, kokeeko joku tämän huijaamiseksi. Mutta eipä sellaista näytä muutkaan tekevän, miehetkään siis. Mutta luulisi, että varsinaista YLIPAINOA olisi jo melkoisen vaikea piilotella. 

Vierailija
178/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää vastaukset kyllä on sellainen sukellus miehiseen mielenmaisemaan, että ap:nä poistaisin koko Tinderin :D. Vai miten olisi mies, joka haluaa hoikan naisen tehdäkseen kavereihin vaikutuksen, mutta seksikuvioihin sitten pullukka.

Vierailija
179/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kokovartalokuvan laittaminen on niin vaikeaa?

Kyllä se vartalonmuoto vaikuttaa vain todella paljon siihen, onko sitä seksuaalista kemiaa.

Itse olen hoikka ja pienirintainen, niin mielestäni on aivan fiksua laittaa se vartalokuva, niin saa tissimiehet suoraa swaipata vasemmalle.

Ja kyllä se vartalo kertoo paljon elämäntyylistä. Harrastaako liikuuntaa, kuinka usein, onko mahdollisesti sama laji kuin kumppaniehdokkaalla. Syökö terveellisesti vai onko kulinaristi, joka nauttii ruuasta. Onko ulkoilmaihminen, käykö salilla kokopäivätyöstä, vai viettääkö vapaat leffoja katsellen. Nämä kertoo paljon siitä elämäntyylistä ja arvoista, mitkä myös vaikuttavat parinmuodostukseen. Ei sillä mitään pahaa tarkoiteta.

N27

Jos joku laittaisi sinulle viestin, että voisitko lähettää vielä kuvan rinnoista tai laittaa kuvan, jossa rinnat näkyvät paremmin, niin olisiko pyyntö sinusta ihan neutraali?

Itsekin olen hoikka ja pienirintainen, mutta kyllä minusta kaikki lisäkuvien pyytämiset ovat vain sosiaalisesti osaamatonta, moukkamaista käytöstä. Joo ottaa riskin ja menee treffeille tsekkaamaan tilanteen, tai sitten pelaa varman päälle ja swaippaa vasemmalle. Ei mitään junttimaisia "tarkentavien kuvien" pyytelyitä.

Vierailija
180/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä jonkun aikaa pyörineenä olen oppinut, että jos joku merkittävä asia jätetään näyttämättä/kertomatta, se tehdään tarkoituksella. Lakki päässä joka kuvassa -> kalju. Vain kasvokuva -> lihava. Ei mitään mainintaa lapsista -> pieniä lapsia. Ei mainintaa koulutuksesta -> amis

Minä jätän (korkean) koulutuksen mainitsematta, koska en pidä sitä tärkeänä. Haluan viestittää sillä, että itse ihminen ja hänen ominaisuudet on se tärkein. Samoin en puhu mitään lapsista vaikka olen lapseton. Miksi lapseton edes mainitsisi koko asiaa?

Koska suurimmalla osalla niistä jotka eivät mainitse, on lapsia. Jos sinua ei haittaa että iso osa lapsettomista hylkää profiilisi tämän takia, olettaen että näin on asia sunkin kohdalla, asia toki ok.