Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
181/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä, koska naiset tapaavat huijata kuvissaan filttereillä ja kasvokuvillaan. Vartalon kanssa sinne treffeille kuitenkin saavutaan, joten olisi se reilua tietää, millaista ihmistä treffeille odottaa.

Mutta jos ei itsellään ole kuin kasvokuva, niin eipä hänellä ole oikeutta kokovartalokuvaa edellyttää toisiltakaan.

Totta! Mulla on monta sellaista kaveriakin joita tuskin edes tunnistaisi samaksi ihmiseksi jos tulisi kadulla vastaan ja olisi nähnyt vain kuvia. 

Miten se voi olla mahdollista?

Vierailija
182/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olen hoikka ja pienirintainen, niin mielestäni on aivan fiksua laittaa se vartalokuva, niin saa tissimiehet suoraa swaipata vasemmalle."

Nimenomaan. Omaakin aikaahan siinä tuhlaantuu jos menee treffeille ja äijä on silminnähden pettynyt kun vastassa on A kuppi. Ja toisaalta pienten ystävät näkee että olen heidän tyyppiään. Kaikin puolin winwin. 

T. Toinen pienirintainen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee onko pläski

Vierailija
184/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä, koska naiset tapaavat huijata kuvissaan filttereillä ja kasvokuvillaan. Vartalon kanssa sinne treffeille kuitenkin saavutaan, joten olisi se reilua tietää, millaista ihmistä treffeille odottaa.

Mutta jos ei itsellään ole kuin kasvokuva, niin eipä hänellä ole oikeutta kokovartalokuvaa edellyttää toisiltakaan.

Ja kuinka tyhmä mies on, jos ei tajua, että kuvassa on voimakas filtteri?

Niinpä, filtterit on kyllä helppo huomata.

Vierailija
185/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Mulla on monta sellaista kaveriakin joita tuskin edes tunnistaisi samaksi ihmiseksi jos tulisi kadulla vastaan ja olisi nähnyt vain kuvia. 

On hyvinkin mahdollista. Tiedän monia vastaavia tapauksia.

Vierailija
186/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua tuhlata aikaansa tynnyreihin ja on ilmeisesti ollut huonoja kokemuksia.

Itse asiassa kaikki voittaa.

Sit swaippaa vasuriin kaikki ilman kokovartalokuvaa 

Vierailija
187/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tsekata ilkeääkö mennä ravintolaan, jos toinen onkin tajuton läski.

Vierailija
188/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ehkä kehtaisi tuollaista ehdotusta tehdä, mutta ymmärrän kyllä miksi mies toimi noin.

Olen monta kertaa käynyt treffeillä naisen kanssa, jonka kroppa paljastuikin olevan aivan totaalinen turn off (ylipaino ei siis käynyt ilmi naisen taktisesti valitsemista kuvista), ja onhan se kieltämättä molempien osapuolten ajan haaskaamista. 

Ihan mielenkiinnosta - millaisia ovat ne kuvat, joissa ylipaino ei näy? En itsekään mallin mitoissa ole, mutta olen normaalipainoinen ja yleisvaikutelma kai on, että näytän hoikalta. Mutta mitenkään timmissä kunnossa en silti ole, enkä mitenkään erikseen esittele ja "pointtaa" profiilikuvissani jokaista kehoni "epäkohtaa". En sitten tiedä, kokeeko joku tämän huijaamiseksi. Mutta eipä sellaista näytä muutkaan tekevän, miehetkään siis. Mutta luulisi, että varsinaista YLIPAINOA olisi jo melkoisen vaikea piilotella. 

"millaisia ovat ne kuvat, joissa ylipaino ei näy?"

- kasvokuvia yläviistosta

- vanhoja kuvia ennen painonnousua

Vierailija
189/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, noita tyyppejä kyllä löytyy ja kaiken lisäksi he ovat itse sokeita omalle ulkonäölleen. Et kai vaan laittanut kokovartalokuvaa sille pervertikolle? En lähtisi edes deiteille sellaisen kanssa.

Miksi miehillä ei saa deittailussa olla preferenssejä, mutta naisilla saa? Minä en halua deittailla lihavia naisia, sillä olen itse nelikymppinen urheileva mies. En halua parisuhdetta sohvaperunan kanssa. Lisäksi viehätyn hoikista ja urheilullisista naisista.

Vierailija
190/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisella pitäisi olla yksi kokovartalokuva mikä myös kertoo totuuden. Aika usein treffeille tulee +20kg painavampi henkilö kuin kuvissa. Mitä tuollaisella luulee saavuttavansa? Pettymys ensitreffeillä ei kyllä lisää mahdollisuuksia jatkoon. 

Vierailija
191/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän etsii pantavaa naista. 

Sinä voit päättää haluatko olla pantava nainen. 

Vierailija
192/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko ne muuttaneet kuvissaan vaikka nenän tai silmien kokoa? Vai miten ovat erinäköisiä?

Vierailija
193/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka tyhmä mies on, jos ei tajua, että kuvassa on voimakas filtteri?

Filtterit varmasti tunnistaa jokainen mutta ne ovatkin jo suurimmalla osalla kaukaista menneisyyttä. Nykyään kuvia muokataan ihan kunnolla ja on lähes mahdotonta tietää onko joku kuva muokattu kuinka kovalla kädellä jos ei ole ihmistä ikinä itse nähnyt.

No älkää swaipatko oikealle sitten liian hyvännäköi

Totta, liian hyvää ollakseen totta! Älä swaippaa oikealle.

Vierailija
194/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se red flag, jos naisella ei ole profiilissa yhtään kuvaa, jossa vartaloa näkyy. Joskus pelkistä kasvoista näkee heti, että on selkeästi hoikka, mutta usein ei. Etenkin jos on useampi, kuva muttei yhtään vartalosta, hälytyskellot alkavat soida. Varmaan joskus nainen onkin normaalipainoinen, mutta ei voi tietää. Joten naiset, etenkin jos olette hoikkia eikä ole mitään piiloteltavaa, laittakaa kuva, jossa vartalonne näkyy! Saattaa mennä monikin potentiaali tyyppi ohi, jos tämän laiminlyötte. 

Vierailija
195/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ihan hyvällä rintavarustuksella, mutta tuollainen kysymys saisi mielenkiinnon lopahtamaan heti riippumatta siitä, miellyttäisikö se kokovartalokuva miestä vai ei.

Kyllähän sen siellä treffeillä sitten näkee, mikä se kokonaisuus ulkonäön ja persoonan osalta on. Jos vartalo on jo lähtökohtaisesti noin tärkeä asia, en ole kiinnostunut.

Vierailija
196/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä se vartalo kertoo paljon elämäntyylistä ... Syökö terveellisesti vai onko kulinaristi, joka nauttii ruuasta.

Mielenkiintoista, että koit tarpeelliseksi erotella tervellisesti syömisen ja ruoasta nauttimisen. Miksi ne ovat toisensa poissulkevia?

Vierailija
197/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta karjamarkkinoilla.

Miten ihmiset voi ja viitsii.

Vierailija
198/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän etsii pantavaa naista. 

Sinä voit päättää haluatko olla pantava nainen. 

Mä en haluaisi olla sellaisessa suhteessa, jossa kumppani ei pidä minua pantavana.

T. Eri

Vierailija
199/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli onko ne muuttaneet kuvissaan vaikka nenän tai silmien kokoa? Vai miten o

Kuvakulmat valittu todella tarkkaan, vahva meikki kasvoissa ja sitten vielä filtterit kuvissa. 

Vierailija
200/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi paino on naisille niin arka aihe? Ei se miehille ole. Painoon voi sentään vaikuttaa laihduttamalla. Miehiä arvostellaan enemmän pituuden ja peniksen koon perusteella, mihin ei pysty itse vaikuttamaan.

Ja naisiako ei arvostella esim perheen tai tissien koon perusteella?