Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
81/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on itsepetosta. Paino kertoo paljonkin. Esimerkiksi sen, että elämänhallinta, impulssikontrolli, ja itsekunnioitus eivät ole odotetulla tasolla. Itse juuri suosin pikkaisen ylipainoisia naisia, koska heillä on löyhempi itsekuri myös kasuaalin seksin suhteen.

Bullshit...

Ei kaikki lihavat ole samanlaisia.

Vierailija
82/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole tinderissä, mutta jos olisin niin laittaisin kyllä ainakin yhden kuvan jossa näkyy koko vartalo. Ihan vain senkin takia, että pinnallinen henkilö sitten todennäköisemmin sivuuttaisi profiilini.

No tuo apn tapaus oli kyllä tökerö mutta ei se tee kenestäkään pinnallista että haluaa puolison jonka ulkonäkökin miellyttää. Jos siis edes etsii puolisoa hetken huvin ulkonäkö ei ole niin tärkeää.

Jos tykkää jonkun profiilista ja olisi valmis treffeille kasvokuvan perusteella, mutta ei olisikaan sitten enää kokovartalokuvan perusteella, niin kyllä silloin on pinnallinen. Eihän treffit tarkoita suoraan hyppyä avioliittoon epämiellyttävän henkilön kanssa, vaan ihan vain tutustumista kasvotusten. Jos on valmis hylkäämään treffit muuten kivan henkilön kanssa vain kokovartalokuvasta näkyvän vartalonmuodon perusteella, niin on nimenomaan pinnallinen eikä mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiseen sovinistiin kannata tuhlata aikaa. Roskikseen vaan.

Mä oon ymmärtänyt, että hyvin harva hakee Tinderistä mitään parisuhdetta ja eikös siellä muutenkin se match tehdä yhden kuvan perusteella, eli pinnallista syistä, joten jos oikeasti käytetään jotain äppiä jonka ainoa olemassa olon tarkoitus on kertakäyttöiset suhteet niin mikä tuossa on ongelma? Sovinismin kanssa tuolla ei ainakaan ole mitään tekemistä. Ehkä mies ei vaan pidä lihavista naisista ja miksi tuhlata kummankaan aikaa? Ja miksi tuo ap niin järkyttyi tuosta pyynnöstä? Ehkä siksi kun on lihava?

Tinderissä voi matchin tehdä ihan millä perusteella haluaa. Voi vaikka tehdä sen perusteella, että laittaa oikealle pelkät larppaajat. Ei ole pakko tehdä valintaa kuvan perusteella, ja sitä paitsi sinne saa laitettua useita kuvia.

Vierailija
84/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoille treffeille ravintolaan? Itse pitäisin todella säälittävänä avauksena mieheltä tuollaista ehdotusta. En ainakaan ekoilla treffeillä maksaisi illallista, enkä usko, että suomalainen nainen olisi valmis jakamaan laskun.

M40

Suomalainen työssä käyvä nainen on valmis maksamaan oman ruokansa. 

Vierailija
85/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoille treffeille ravintolaan? Itse pitäisin todella säälittävänä avauksena mieheltä tuollaista ehdotusta. En ainakaan ekoilla treffeillä maksaisi illallista, enkä usko, että suomalainen nainen olisi valmis jakamaan laskun.

M40

Lol. Suomalainen nainen nimenomaan on valmis jakamaan laskun.

Viepä nainen illalliselle jossain muualla kuin pohjoismaassa, ja tarjoilijasta lähtien kaikki pitävät sinua täytenä moukkana jos edes ehdotat että nainen maksaa osansa.

Vierailija
86/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ymmärrän tuota miestä äärimmäisen hyvin.

Jos kokovartalokuvaa ei löydy profiilista niin ei voi tietää kiinnostaako nainen vai ei.

Kroppa on viehätyksen kannalta jopa tärkeämpi kuin naama.

Itse etsin loppuelämän parisuhdetta.

Sitten ei kannata tykkäillä profiileista joissa ei ole sitä kokovartalokuvaa. Yksinkertaista eikö? Eikä kenenkään mieli pahoitu asiasta.

Vierailija
87/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokovartalokuvaa ei löydy profiilista niin ei voi tietää kiinnostaako nainen vai ei.

Jos kroppa on viehätyksen kannalta erityisen tärkeä, silloin kannattaa laittaa vasemmalle sellaiset profiilit, joissa kroppa ei näy. Yleensä ihmiset jättävät tietyt asiat näyttämättä tarkoituksella. En minäkään laita aurinkolasimiehiä oikealle koska tiedän, ettei heistä yhdelläkään taatusti ole kauniit silmät.

Vierailija
88/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menisi mielenkiinto. "En halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta laita kokovartalokuva" on oksymoroni. Nuorempana noita kokovartalokuvien ruinaajia oli, kun teininä kieltäydyin lähettämästä vartalokuvaa alkoi "oletko läski" -kysely. No en ollut, päin vastoin, olin vain tosi varovainen ja keskustelut loppui siihen. Edelleen olen hoikka mutta iljettää tuollaiset ukot. Jos ei ole kykyä olla herrasmies lihavammalle leidille niin ei kiinnosta.

Sä olet oksumoron. Koko äppi on pinnallinen ja se, että joku menee johonkin panoäppiin jossa kaikki ihmiset on kertakäyttökamaa ja joku haluaa sen kertakäyttöisyyden takia ohittaa epämieluisat kohtaamiset ja säästää molempien aikaa ei tarkoita sitä ettei osaisi käyttäytyä kenen tahansa seurassa. Iljettää tuollaiset akat jotka luulee olevansa jotain vaan siksi että hehkuttavat kehopositiivisuutta ainoastaan siksi kun eivät koe pullukoita uhkana koska itse on "hoikka".

Vierailija
89/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei kannata tykkäillä profiileista joissa ei ole sitä kokovartalokuvaa. Yksinkertaista eikö? Eikä kenenkään mieli pahoitu asiasta.

Lihatiskillä on tarkoitus laittaa tarjottavat esille.

Vierailija
90/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kroppa on viehätyksen kannalta erityisen tärkeä, silloin kannattaa laittaa vasemmalle sellaiset profiilit, joissa kroppa ei näy. Yleensä ihmiset jättävät tietyt asiat näyttämättä tarkoituksella. En minäkään laita aurinkolasimiehiä oikealle koska tiedän, ettei heistä yhdelläkään taatusti ole kauniit silmät.

Ei se siitä johdu vaan mies haluaa pysyä tunnistamattomana.

Vierailija
91/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoreimmat tarjottavat odottavat kylmiössä niitä jotka osaavat kysyä.

Vierailija
92/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole parisuhdetta hakevilla.

Vierailija
93/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä johtuu. Pelkät aurinkolasit eivät tee kenestäkään tunnistamatonta. 

Vierailija
94/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Olet oikeassa, minä en suostu jakamaan laskua. Maksan kyllä omat syömiset ja juomiset, mutta en osaa miehen pihvistä ja alkoholista.

Vierailija
96/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä profiilikuva, jos jaksat yrittää seurustella j un tin kanssa. Jos et, niin ghostaa koko tyyppi, kai sinullakin rima on edes pikkasen maanpinnasta korkeammalla

Vierailija
97/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan - aurinkolasikuva on vähän kuin olisi kuvaton profiili.

t. Eri

Vierailija
98/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla menisi mielenkiinto. "En halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta laita kokovartalokuva" on oksymoroni. Nuorempana noita kokovartalokuvien ruinaajia oli, kun teininä kieltäydyin lähettämästä vartalokuvaa alkoi "oletko läski" -kysely. No en ollut, päin vastoin, olin vain tosi varovainen ja keskustelut loppui siihen. Edelleen olen hoikka mutta iljettää tuollaiset ukot. Jos ei ole kykyä olla herrasmies lihavammalle leidille niin ei kiinnosta.

Sä olet oksumoron. Koko äppi on pinnallinen ja se, että joku menee johonkin panoäppiin jossa kaikki ihmiset on kertakäyttökamaa ja joku haluaa sen kertakäyttöisyyden takia ohittaa epämieluisat kohtaamiset ja säästää molempien aikaa ei tarkoita sitä ettei osaisi käyttäytyä kenen tahansa seurassa. Iljettää tuollaiset akat jotka luulee olevansa jotain vaan siksi että hehkuttavat kehopositiivisuutta ainoastaan siksi kun eivät koe pullukoita

Nuo sinun näkemykset minusta kertoo pelkästään sinusta itsestäsi ja omasta myrkyllisestä ajatusmaailmastasi. Minä kannatan kunnioittavia käytöstapoja. Jos sinulle ihmiset on kertakäyttökamaa niin voit kyllä peilistä katsoessa todeta olevasi aika kamala tyyppi.

Vierailija
99/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana.

Vierailija
100/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderkuva:

https://www.stara.fi/wp-content/uploads/2012/05/hennakalinainen.jpg

Todellisuus:

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2019-10/Henna-Kalinainen_tunn…

🤣

Mulla oli meikitön kasvokuva. Ei ollut muokattu kuva. En edes osaa muokata.

Onko kalinan kuvat samalta vuodelta?