Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
41/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä eteviä ottamaan sellaisia kuvia mistä ei vahingossakaan selviä onko sitä suklaata mussutettu urakalla.

Fiksu mies

Mutta miehet eivät ilmeisesti ole tarpeeksi fiksuja huomaamaan tätä, niinkö? Eikö olisi helpompaa, jos swaippaatte oikealle vain ne, joilla on riittävän selkeät kokovartalokuvat, joista näkyy vartalotyyppi ja vartalonmuoto riittävän hyvin? Sen sijaan kiukuttelette palstoilla, että on liian epäselviä kuvia - no so what? Teillä toimii käden motoriikka sen verran, että laitatte epäselvät kuvat vasemmalle.

Taisi osua :D

Vierailija
42/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, kai sillä kyselijällä siellä itselläänkin on kokokuva siellä omassa profiilissa?

-mikäli ei ole, niin ei sitten kannata kyllä tähän panostaa, mutta jatkossa laita kokokuva. Itse ainakin tekisin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sitten olla jos ei kelpaa 

Vierailija
44/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pintapaikoissa on kokovartalokuvavaatimus. Ja etusijassa pintaa etsivät tyypit, jos heitä pelottaa kumppaniehdokkaan ylipaino enemmän kuin mikään muu elämässä.

Ihminen on yksi kokonaisuus ja ylipaino kertoo ihmisestä paljonkin.

Vierailija
45/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi päivänselvää, että tuollaisen miehen kanssa tutustuminen olisi tullut tiensä päähän. Jotenkin kutkuttaisi näpäyttää miestä laittamalla kokovartalokuva, jos siis itse olisin tilanteessasi. Kokovartalokuvasta kävisi varsin hyvin selväksi, että olen hoikka, en edes ylipainoinen, saati lihava. Kun mies uusisi treffikutsun, sanoisin, että kiinnostukseni lopahti juurikin siihen pinnallisuuteen, jonka mies itse mainitsi. Hyvää loppuelämää toivottelisin ja onnea esittelykelpoisen naisen etsintään.

Tämä huvitti: "Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään" - Ei virkannut? Neuloiko hän sen sijaan? Virkkaa on hankala sana, se taipuu muodossa virkkanut.

Minulla ei lopahtaisi kiinnostus "pinnallisuuteen", koska kyllä minusta on täysin ymmärrettävää, että kumppanin ulkonäköKIN kiinnostaa. Mutta minun kiinnostukseni lopahtaisi epäkohteliaaseen töksäyttelyyn, sosiaalisten taitojen puutteeseen tai niistä piittaamattomuuteen. Koska kyllähän tuollainen pyyntö (lisätä profiiliin tietynlainen kuva) on nimenoimaan tökeröä käytöstä. SE olisi minulle turn off, ei niinkään se, jos toisella on ulkonäköpreferenssejä.

Vierailija
46/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen kokovartalokuvan ottaa jos ei ole kokovartalopeiliä?

Vierailija
47/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso perce ei kiinnosta

Jotkut haluaa, että naisella on sellainen.

Vierailija
48/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se tyyppi. Mulla luki profiilissa jos lihavuus haittaa niin vippaa vasemmalle. Ei tarvi kokovartalokuvaa.

Vierailija
49/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Ei kannata ostaa sikaa säkissä.

Vierailija
50/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä, koska naiset tapaavat huijata kuvissaan filttereillä ja kasvokuvillaan. Vartalon kanssa sinne treffeille kuitenkin saavutaan, joten olisi se reilua tietää, millaista ihmistä treffeille odottaa.

Mutta jos ei itsellään ole kuin kasvokuva, niin eipä hänellä ole oikeutta kokovartalokuvaa edellyttää toisiltakaan.

Ja kuinka tyhmä mies on, jos ei tajua, että kuvassa on voimakas filtteri?

Filtterit varmasti tunnistaa jokainen mutta ne ovatkin jo suurimmalla osalla kaukaista menneisyyttä. Nykyään kuvia muokataan ihan kunnolla ja on lähes mahdotonta tietää onko joku kuva muokattu kuinka kovalla kädellä jos ei ole ihmistä ikinä itse nähnyt.

Vierailija
51/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä eteviä ottamaan sellaisia kuvia mistä ei vahingossakaan selviä onko sitä suklaata mussutettu urakalla.

Fiksu mies

Mutta miehet eivät ilmeisesti ole tarpeeksi fiksuja huomaamaan tätä, niinkö? Eikö olisi helpompaa, jos swaippaatte oikealle vain ne, joilla on riittävän selkeät kokovartalokuvat, joista näkyy vartalotyyppi ja vartalonmuoto riittävän hyvin? Sen sijaan kiukuttelette palstoilla, että on liian epäselviä kuvia - no so what? Teillä toimii käden motoriikka sen verran, että laitatte epäselvät kuvat vasemmalle.

Tämä juuri. Ihan oma vika jos kaikki swaipataan oikealle ja sitten ihmetellään kun ei ollutkaan mieluisia profiileja. Kyllä se menee niin, että ensin valitaan mieluinen profiili ja sitten vasta swaipataan oikealle.

Vierailija
52/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoittaa vähän hassusti, kun vertaa penaalin terävintä kynää ja ulkonäköä. Että en nyt tiedä mikä homma tuossa on kyseessä.

toivottavasti asia ratkeaa kivasti.

Vierailija
53/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä. Mitä ongelmaa kuvan laittaminen tuottaa? Miksi pitäisi muuten viestitellä ja treffailla jos tahtoo pikapanon tai panosuhteen?

Vierailija
54/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kolovartalokuva on ns. deal breaker, niin miksi sitten edes menee ja tykkää profiilista jossa ei ole sitä kokovartalokuvaa. Ennemmin sitten skippaisi suosiolla sellaiset profiilit joissa ei ole mieluisia kuvia, jos se kerran on niinkin tärkeää, että pitäisi sitten matchin jälkeen vielä lisätä eikä halua tavata ennen sitä. 

Vierailija
55/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies

Varmasti jokaiselle naiselle osuu se, että on tullut swaipattua oikealle ja sitten huomaa keskustelevansa miehen kanssa, joka on tehnyt swaipin tyyliin pakkoliikkeenä, eikä profiilin perusteella.

Omassakin profiilissa luki aikoinaan ihan selkeä sanaisesti, että en hae mitään vakavaa ja keskustelun alettua tämä tuli kuitenkin suurimmalle osalle miehistä yllätyksenä. Ja sitten alkoi se vänkääminen siitä, että jos nyt kuitenkin olisi mahdollisuus vakavaan kun kunnolla tutustutaan.

56/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä, koska naiset tapaavat huijata kuvissaan filttereillä ja kasvokuvillaan. Vartalon kanssa sinne treffeille kuitenkin saavutaan, joten olisi se reilua tietää, millaista ihmistä treffeille odottaa

Ongelma taisi olla se, että mies ensin kutsui naisen treffeille ja vasta sen jälkeen alkoi kuitenkin empiä, että onkohan nainen riittävän kaunis, että viitsiikö sitä tavata . Entä jos AP lataisi sen kokovartalokuvan ja sitten mies ilmoittaisi, että en haluakaan tavata sinua tai poistaisi matchin niin eikä se olisi tosi noloa?

Vierailija
57/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies

Tämä juuri. Ihan oma vika jos kaikki swaipataan oikealle ja sitten ihmetellään kun ei ollutkaan mieluisia profiileja. Kyllä se menee niin, että ensin valitaan mieluinen profiili ja sitten vasta swaipataan oikealle.

Sulla ei oo ilmeisesti mitään hajua montako profiilia tavallinen mies joutuu  swaippaamaan oikealle saadakseen mätsin. 

Vierailija
58/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penaalin komein kynä? 

Kun raksafaija tiputti poikansa penaaliin timpurinkynän, niin Matti pääsi suoraan toiselta ala-asteluokalta lukioon.

Vierailija
59/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies

Osua mihin? Mikä tässä neuvossani nyt siis sinusta oli pielessä? Oikeasti en ymmärrä, miksi ette swaippaa enemmän vasemmalle. Noin tein itse Tinderissä. Mikäli miehen profiilista ei käynyt ilmi itselleni olennaiset asiat, laitoin vasemmalle. Ja muutenkin pyrin laittamaan mahdollisimman vähän miehiä oikealle - laitoin sinne vain ne, joiden kuvat SEKÄ profiiliteksti ovat oikeasti kiinnostavia. Lopputulos oli se, että laitoin oikealle alle prosentin. Mutta tämä toimi - ei mennyt aikaa turhien profiilien arpomiseen ja Tinderissä olo vain vajaan kuukauden mittaiseksi, kun löytyi se, mitä etsinkin.

Eli toisin sanoen, jos profiili oli "muuten kiva, mutta en tiedä, onko ylipainoa" niin miksi jäädä arpomaan?

Vierailija
60/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin ja näin.

Toisaalta Tinder alunperin perustettu seksiseuran etsijöille, kokovartalokuva on siten ymmärrettävä toive.

Mutta nykyään Tinder tuntuu olevan yleinen ja melkein yksinomainen seuranhakukeino, missä etsitään kumppania tositarkoituksella.

Heh, "penaalin komein kynä", tuohan on hauskasti sanottu.

E taida olla mies sitten sosiaalisilta taidoiltaan myöskään  kanootin terävin muumi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi