Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
61/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole tinderissä, mutta jos olisin niin laittaisin kyllä ainakin yhden kuvan jossa näkyy koko vartalo. Ihan vain senkin takia, että pinnallinen henkilö sitten todennäköisemmin sivuuttaisi profiilini.

Vierailija
62/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä eteviä ottamaan sellaisia kuvia mistä ei vahingossakaan selviä onko sitä suklaata mussutettu urakalla.

Fiksu mies

Mutta miehet eivät ilmeisesti ole tarpeeksi fiksuja huomaamaan tätä, niinkö? Eikö olisi helpompaa, jos swaippaatte oikealle vain ne, joilla on riittävän selkeät kokovartalokuvat, joista näkyy vartalotyyppi ja vartalonmuoto riittävän hyvin? Sen sijaan kiukuttelette palstoilla, että on liian epäselviä kuvia - no so what? Teillä toimii käden motoriikka sen verran, että laitatte epäselvät kuvat vasemmalle.

Tämä juuri. Ihan oma vika jos kaikki swaipataan oikealle ja sitten ihmetellään kun ei ollutkaan mieluisia profiileja. Kyllä se menee niin, että ensin valitaan mieluinen profiili ja sitten vasta swaipataan oikealle.<

Sulla ei oo ilmeisesti mitään hajua montako profiilia tavallinen mies joutuu  swaippaamaan oikealle saadakseen mätsin. 

Ai miehet hakevatkin tinderistä matcheja, eikä seuraa. Muutenhan tuossa ei ole mitään järkeä, koska ihan yhtä tyhjän kanssa se yksikin match on, jos ei kerta ole mieluinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä. Mitä ongelmaa kuvan laittaminen tuottaa? Miksi pitäisi muuten viestitellä ja treffailla jos tahtoo pikapanon tai panosuhteen?

En ole ap, mutta eihän profiilia tehdä sen mukaan, mitä kukakin random mies keksii sinne toivoa. Itse en ole hakenut panosuhteita Tinderistä, mutta kyllähän ennen seksiäkin pitää viestitellä. Jos ei muuta niin edes mieltymyksistä ja siitä, minä tyyppistä seksiä ollaan hakemassa. Koska miksi kukaan nyt mitään pelkkää peruspanoa hakisi?

Vierailija
64/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen kokovartalokuvan ottaa jos ei ole kokovartalopeiliä?

Kaveri ottaa tai jos ei mahdollista, videoit itseäsi ja otat videosta screenshotin.

Vierailija
65/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä, koska naiset tapaavat huijata kuvissaan filttereillä ja kasvokuvillaan. Vartalon kanssa sinne treffeille kuitenkin saavutaan, joten olisi se reilua tietää, millaista ihmistä treffeille odottaa.

Mutta jos ei itsellään ole kuin kasvokuva, niin eipä hänellä ole oikeutta kokovartalokuvaa edellyttää toisiltakaan.

Ja kuinka tyhmä mies on, jos ei tajua, että kuvassa on voimakas filtteri?

Filtterit varmasti tunnistaa jokainen mutta ne ovatkin jo suurimmalla osalla kaukaista menneisyyttä. Nykyään kuvia muokataan ihan kunnolla ja on lähes mahdotonta tietää onko joku kuva muokattu kuinka kovalla kädellä jos ei ole ihmistä ikinä itse nähnyt.

No älkää swaipatko oikealle sitten liian hyvännäköisiä - auttaisiko tämä karsimaan liian muokatut kuvat?

Vierailija
66/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pintapaikoissa on kokovartalokuvavaatimus. Ja etusijassa pintaa etsivät tyypit, jos heitä pelottaa kumppaniehdokkaan ylipaino enemmän kuin mikään muu elämässä.

Ihminen on yksi kokonaisuus ja ylipaino kertoo ihmisestä paljonkin.

Olen ylipainoinen, mutta painoni ei kerro mitään minusta. Sen sijaan se, että luulet painoni kertovan jotain minusta kertoo kaiken oleellisen sinusta.

Eri

Vierailija
67/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hiton tinderi. Pelailkaa te vaan siellä pelejänne. Ei oo kunnollisten ihmisten paikka. Tai no ehkä sen pienen kourallisen kunnollisia ja toisia kunnioittavia ihmisiä.

Vierailija
68/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menisi mielenkiinto. "En halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta laita kokovartalokuva" on oksymoroni. Nuorempana noita kokovartalokuvien ruinaajia oli, kun teininä kieltäydyin lähettämästä vartalokuvaa alkoi "oletko läski" -kysely. No en ollut, päin vastoin, olin vain tosi varovainen ja keskustelut loppui siihen. Edelleen olen hoikka mutta iljettää tuollaiset ukot. Jos ei ole kykyä olla herrasmies lihavammalle leidille niin ei kiinnosta.

Vierailija
69/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoille treffeille ravintolaan? Itse pitäisin todella säälittävänä avauksena mieheltä tuollaista ehdotusta. En ainakaan ekoilla treffeillä maksaisi illallista, enkä usko, että suomalainen nainen olisi valmis jakamaan laskun.

M40

Vierailija
70/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole tinderissä, mutta jos olisin niin laittaisin kyllä ainakin yhden kuvan jossa näkyy koko vartalo. Ihan vain senkin takia, että pinnallinen henkilö sitten todennäköisemmin sivuuttaisi profiilini.

Älä huoli. Todennäköisesti muutkin sivuuttaisi. Onneksi tinderissä on kuvat, toisin kuin vaikka jodelissa, jossa on vaan ne, jonka naama ei riitä tinderiin.

Vierailija
71/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä. Mitä ongelmaa kuvan laittaminen tuottaa? Miksi pitäisi muuten viestitellä ja treffailla jos tahtoo pikapanon tai panosuhteen?

En ole ap, mutta eihän profiilia tehdä sen mukaan, mitä kukakin random mies keksii sinne toivoa. Itse en ole hakenut panosuhteita Tinderistä, mutta kyllähän ennen seksiäkin pitää viestitellä. Jos ei muuta niin edes mieltymyksistä ja siitä, minä tyyppistä seksiä ollaan hakemassa. Koska miksi kukaan nyt mitään pelkkää peruspanoa hakisi?

Tyhmää olisi sopia seksistä ennen tapaamista, kun ei voi tietää onko fyysistä kemiaa. Yleensä on, mutta en silti lupaisi seksiä ennen tapaamista.

M40

Vierailija
72/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Todennäköisesti muutkin sivuuttaisi. Onneksi tinderissä on kuvat, toisin kuin vaikka jodelissa, jossa on vaan ne, jonka naama ei riitä tinderiin.

Tinderkin on täynnä niitä joiden naama ei riitä Tinderiin XD ei se mikään kauniiden ihmisten kokoontumispaikka ole.

Vierailija
73/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo apn tapaus oli kyllä tökerö mutta ei se tee kenestäkään pinnallista että haluaa puolison jonka ulkonäkökin miellyttää. Jos siis edes etsii puolisoa hetken huvin ulkonäkö ei ole niin tärkeää.

Vierailija
74/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen kokovartalokuvan ottaa jos ei ole kokovartalopeiliä?

Kaveri ottaa tai jos ei mahdollista, videoit itseäsi ja otat videosta screenshotin.

Ok boomer. 

Jos osaa videoida itseään, osaa kyllä ottaa itsestään myös valokuvan. Kaikista puhelimista löytyy toiminto jolla puhelin ottaa kuvan x sekunnin viiveellä. 

Vierailija
75/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pintapaikoissa on kokovartalokuvavaatimus. Ja etusijassa pintaa etsivät tyypit, jos heitä pelottaa kumppaniehdokkaan ylipaino enemmän kuin mikään muu elämässä.

Ihminen on yksi kokonaisuus ja ylipaino kertoo ihmisestä paljonkin.

Olen ylipainoinen, mutta painoni ei kerro mitään minusta. Sen sijaan se, että luulet painoni kertovan jotain minusta kertoo kaiken oleellisen sinusta.

Eri

Tuo on itsepetosta. Paino kertoo paljonkin. Esimerkiksi sen, että elämänhallinta, impulssikontrolli, ja itsekunnioitus eivät ole odotetulla tasolla. Itse juuri suosin pikkaisen ylipainoisia naisia, koska heillä on löyhempi itsekuri myös kasuaalin seksin suhteen.

Vierailija
76/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderkin on täynnä niitä joiden naama ei riitä Tinderiin XD ei se mikään kauniiden ihmisten kokoontumispaikka ole.

Niin, mutta kun on se kuva, niin ne voi skipata heti, eikä tuhlata aikaa jutteluun ensin.

Vierailija
77/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiseen sovinistiin kannata tuhlata aikaa. Roskikseen vaan.

Mä oon ymmärtänyt, että hyvin harva hakee Tinderistä mitään parisuhdetta ja eikös siellä muutenkin se match tehdä yhden kuvan perusteella, eli pinnallista syistä, joten jos oikeasti käytetään jotain äppiä jonka ainoa olemassa olon tarkoitus on kertakäyttöiset suhteet niin mikä tuossa on ongelma? Sovinismin kanssa tuolla ei ainakaan ole mitään tekemistä. Ehkä mies ei vaan pidä lihavista naisista ja miksi tuhlata kummankaan aikaa? Ja miksi tuo ap niin järkyttyi tuosta pyynnöstä? Ehkä siksi kun on lihava?

Vierailija
78/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ymmärrän tuota miestä äärimmäisen hyvin.

Jos kokovartalokuvaa ei löydy profiilista niin ei voi tietää kiinnostaako nainen vai ei.

Kroppa on viehätyksen kannalta jopa tärkeämpi kuin naama.

Itse etsin loppuelämän parisuhdetta.

Vierailija
79/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sairaaksi mennyt nykyajan deittailu, kun näitä lukee. Onneksi ei ole tullut lähdettyä koko Tinderiin. m47

Vierailija
80/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaverisi vartalokuva ilman kasvoja, jos olet ylipainoinen. Silloin voi käydä paremmin flaksi.