Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
521/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lisäsin jossain vaiheessa maininnan 'ei lemmikeitä'. Se tuntuu monille miehille olevan tärkeää

Lemmikeitä? Monille miehillekö on tärkeää, ettet osaa suomea kunnolla?

Vierailija
522/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42v pitkä ja atleettinen mies ja todellakin olen kiinnostunut Tinder-deitin vartalosta. 

Tykkään nimenomaan naisellisesta pehmeydestä oikeissa paikoissa, mutta en yksinkertaisesti biologisista syistä pysty syttymään jos naisella on liian kapea lantio.

Häh? Liian kapea lantio? Mitä vi*ttua?

Niinp, "atleetilla" ei ole aivoja. Ulkoisen lantion kapeus ei liity naisen hormonitoimintaan/kykyyn saada jälkeläisiä tms "biologiaan". Jollain seitsemän leivän uuni -lantioisella voi olla vaikeampi synnyttää kuin kapealla. Jos sen sijaan mies muuten vaan haluaa leveät perät niin se ei biologiaan liity vaan yksilön makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on hyvä laittaa myös se kokovartalokuva heti profiilia luodessa, mutta monelta kommentoijalta näyttää menneen aloituksessa kuvattu ongelma ohi.

Siinähän mies oli jo ehdottamassa treffejä aloittajan kanssa, mutta ei kuitenkaan halunnut tavata ennen kuin aloittaja lisäisi kokovartalokuvan. Kyllä tuolloin tuo mies on pinnallinen, vaikka ei sellaiseksi haluaisikaan identifioitua.

Jos se kokovartalokuva on niin tärkeä, niin älkää sitten menkö ja tykätkö profiileista joissa ei ole sitä mieluista kuvaa.

Vierailija
524/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin omaan tinderprofiiliini kokovartalokuvan jottei tälläisiä väärinkäsityksiä synny. En tuhlaa omaa enkä muiden aikaa, jos toinen etsii mallin mitoissa olevaa naista. Mies kertoi tuolla kyllä pinnallisuudestaan, jättäisin menemättä treffeille, jonka jälkeen tulisi mieheltä kuitenkin ghostaus. AP:na lataisin kuvan ja ghostaisin miehen.

525/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla ei ole Tinderissä kokovartaloluvaa ja mun BMI on 27. Kerran kävin treffeillä tosi pitkän ja luisevan laihan miehen kanssa ja jo heti huomasin hänen ilmeeltään, että hän taisi pettyä minun ulkonäkööni. Hän sitten ei enää halunnut tavata uudelleen. 

Vierailija
526/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, niin kauan kun mahdollisuutta nauhoittaa videopuhelut ja tehdä ahdistelijoista rikosilmoitus (eli henkilötiedot tiedossa) ei ole, mitään videopuheluita ei ole tulossa. Tekstiviestittely riittää ja niistä lähtee reporttia tinderille sekä rikosilmoitus jos on riittävän rajua tekstiä. Julkisella paikalla tapaillaan sen aikaa että katsotaan, kykeneekö mies vaikkapa 5h asialliseen käytökseen ja naisesta huolehtimiseen, minkä jälkeen voidaan harkita puhelinnumerojen ja henkilötietojen vahitamista. Jos ei näihin kykene niin ei ole mitään asiaa tekemisiin naisten kanssa joka tapauksessa 

En antaisi puhelinnumeroni yhden tapaamisen pohjalta miehelle. Et voi tietää, että onko stalkkeri tai hullu. Jotkut osaa teeskennellä hyvin.

Kannattaa hommata prepaid siihen tarkoitukseen.

Kuka oikeasti näkee sellaisen vaivan tuntemattoman miehen takia?

Vierailija
527/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Luulisi, että nelikymppinen tavallinen mies ei olisi niin kiinnostunut Tinder-deitin vartalosta. Toki sen ymmärrän, ettei joku 120kg painoinen nainen ei kiinnosta, mutta mitä väliä muutamalla ylimääräisellä kilolla on jos nainen on muuten kaunis?

Olen 42v pitkä ja atleettinen mies ja todellakin olen kiinnostunut Tinder-deitin vartalosta. 

Tykkään nimenomaan naisellisesta pehmeydestä oikeissa paikoissa, mutta en yksinkertaisesti biologisista syistä pysty syttymään jos naisella on liian kapea lantio.Tästä syystä skippaan surutta kaikki kroppakuvattomat vasuriin vaikka olisi naamasta miten kaunis. Livenäkään en koskaan lähesty pelkästään kasvokaunista naista jos hänellä on kapea lantio ja poikaperse. 

Tämä on täysin sallittua, ja sinähän toimit just niinkuin minä ja moni muukin nainen olemme tässä ketjussa neuvoneet tekemään, eli swaippaat vasemmalle ne, joiden kuvista ei selkeästi käy ilmi haluamasi asiat. Hyvä. Teet juuri oikein. Ja samoin teet oikein, kun livenä lähestyt vain oikeasti kiinnostavia. Jo vuosien ajan naiset ovat palstalla yrittäneet neuvoa miehiä toimimaan juuri niin. Jostain syystä moni mies vastustaa ajatusta ja edelleen sitkeästi lähestyy esim. Tinderissä kaikkia mahdollisia ja sitten kiukuttelee jälkikäteen, että on vääränlaisia matcheja. Yleisesti ottaen miesten pitäisi Tinderissä laittaa enemmän vasuriin nykyisin "melkein kaikki oikealle" -taktiikan vuoksi. Miesten mekaaninen "kaikkien" swaippaaminen oikealle johtaa siihen, että miehet myös laittavat liukuhihnamoikkauksia "kaikille" naisille, ja naiset eivät kiinnostu liukuhihnamoikkauksista, minkä seurauksena miehiä harmittaa kun "aktiivisen" lähestymisen saldo jää nollaan vastaukseen.

Jokaisella meillä on preferenssejä, myös ulkonäöllisiä. Monella ne eivät ole niin tarkkoja, että voisi suoraan luetella kelpaavat ominaisuudet, vaan monella kyse on siitä, että kokonaisuus joko herättää tai ei herätä seksuaalista halua, ja moni ei edes tiedosta kaikkia tekijöitä, jotka vetovoimaan vaikuttavat. Mutta preferenssejä on silti meillä kaikilla, ja on vain hyvä, että etsii sellaista, josta oikeasti voisi kiinnostua.

Vierailija
528/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on hyvä laittaa myös se kokovartalokuva heti profiilia luodessa, mutta monelta kommentoijalta näyttää menneen aloituksessa kuvattu ongelma ohi.

Siinähän mies oli jo ehdottamassa treffejä aloittajan kanssa, mutta ei kuitenkaan halunnut tavata ennen kuin aloittaja lisäisi kokovartalokuvan. Kyllä tuolloin tuo mies on pinnallinen, vaikka ei sellaiseksi haluaisikaan identifioitua.

Jos se kokovartalokuva on niin tärkeä, niin älkää sitten menkö ja tykätkö profiileista joissa ei ole sitä mieluista kuvaa.

Minusta on väärin puhua pinnallisuudesta, jos deittikumppanin ulkonäkö kiinnostaa. Kyllä meillä suurimmalla osalla ulkonäkömieltymyksiä sekä myös ulkonäöllisiä turn offeja on. Ei se ole pinnallista, jos kuitenkin tietää, että seksuaalisesti ei kuitenkaan kiinnostu "vääränlaisista". Eli ei tuossa niinkään ole kyse pinnallisuudesta, mutta kyse on muuten vaan moukkamaisesta ja typerästä käytöksestä. Ensinnäkin kuulostaa, että mies on täysin ajattelematta ja holtittomasti laittanut tykkäyksiä, ja sitten sopinut treffit hätiköiden tietämättä edes, haluaako treffeille, ja lopulta kun hän tajuaa, että ei ole swaippailukiimassaan huomannut kiinnittää huomiota itselleen olennaiseen asiaan, alkaa jo treffien sopimisen jälkeen kysellä valokuvia - tämä osoittaa niin suurta sosiaalisten taitojen ja käyttäytymisnormien osaamattomuutta, että tulee mieleen, onko henkilö neuronormatiivinen ollenkaan, ja onko hän muutenkin ihmissuhteissaan töksäyttelevä, epäkohtelias, osaamaton ja sosiaalisesti kömpelö ja tumpelo. Selkeästi ei joko ymmärrä tai välitä siitä, miltä tuo vaikuttaa - ja se on minusta erittäin huono merkki. Ja sen vuoksi ei jatkoon.

Itse tiedän vallan hyvin, että kaikilla minusta kiinnostuneilla on ulkonäkö ollut YKSI osatekijä. Tämä ei ole minulle mikään ongelma. Mutta sen sijaan huonot ihmissuhdetaidot olisi niin suuri ongelma, etten edes harkitsisi suhdetta ihmisen kanssa, jolla sellainen puute on. En harkitsisi edes seksiä sellaisen kanssa, koska ihmissuhdetaidot näyttelevät seksissäkin suurta osaa.

Vierailija
529/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattomat ovat yleensä naimisissa.

Vierailija
530/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta opin muutaman seikan:

- kroppakuvattomuudelle on yleensä syynä epäesteettinen vartalo, huono itsetunto, ajattelemattomuus tai vähäinen älykkyys 

- vartalokuvan kysymisestä yleensä loukkaannutaan joten se kannattaa tiedostaa jos sen tekee.

- jos riittää matcheja kroppakuvallisissa, niin kannattaa skipata kroppakuvattomat kokonaan 

- mikäli ei ole riittävästi matcheja kroppakuvallisissa ja on epätoivoisempi, niin kannattaa sopia pelkän naamakuvallisen kanssa suht nopeasti treffit ja sitten päättää ne pikaisesti heti jos ja kun vastapuolen kroppa ei viehätäkkään. Tällä tavalla säästää aikaa ja rahaa. Sitten vaan toistoa alle niin paljon kun energiaa riittää, joskushan voi käydä näissäkin tuuri 🙂

Anteeksi??? Siis jättää toinen osapuoli,kuin nalli kalliolle treffeillä, koska fyysinen olemus ei viehätä!!!!Huhuhuu, kyllä ne treffit pitää olla loppuun asti, paitsi jos henkilö on todella vastenmieminen persoona, käyttäytyy uhkaavasti, tai vaikka haisee pahalle. Ei muuten. Kuuluu ihan peruskäyttäytymissääntöihin.

Tämän kuvion voisi välttää laittamalla sen kroppakuvan mutta minkäs teet?

Ilmeisesti sä itse haluat istua treffeillä turhaan ihmisen kanssa jonka fyysinen olemus ei viehätä, mutta kannattaa ymmärtää että monella on parempaankin tekemistä elämässä.

Vierailija
531/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen sitä ja tätä. Yhtälailla pelkästään sen kasvokuvan perusteella treffikumppanin valitseminen on pinnallista.

Tuleeko suurenakin yllätyksenä että suurimmalla osalla tämän planeetan ihmisistä on preferenssejä myös kumppanin vartalon suhteen kun etsitään romanttista parisuhdetta?

Vierailija
532/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta opin muutaman seikan:

- kroppakuvattomuudelle on yleensä syynä epäesteettinen vartalo, huono itsetunto, ajattelemattomuus tai vähäinen älykkyys 

- vartalokuvan kysymisestä yleensä loukkaannutaan joten se kannattaa tiedostaa jos sen tekee.

- jos riittää matcheja kroppakuvallisissa, niin kannattaa skipata kroppakuvattomat kokonaan 

- mikäli ei ole riittävästi matcheja kroppakuvallisissa ja on epätoivoisempi, niin kannattaa sopia pelkän naamakuvallisen kanssa suht nopeasti treffit ja sitten päättää ne pikaisesti heti jos ja kun vastapuolen kroppa ei viehätäkkään. Tällä tavalla säästää aikaa ja rahaa. Sitten vaan toistoa alle niin paljon kun energiaa riittää, joskushan voi käydä näissäkin tuuri 🙂

Anteeksi??? Siis jättää toinen osapuoli,kuin nalli ka

Kai nyt tajuat, että se toinenkin osapuoli on nähnyt sen ajan ja vaivan, ja tullut sinne treffeille. Sinä et sen verran kunnioita ja arvosta toisia ihmisiä ja tunne empatiaa, että viitsisit treffien loppuun asti istua, ja juoda sen kahvikupin loppuun??? 

No et kyllä sitten ole miehenä mitään oarisuhdemateriaaliakaan. Jos naisen ulkonäkö ei enää viehätä, nii  heität sen kuin nallin kalliolle. Sulke " rakkaus" on vain ditä, että nainen viehättää sinua fyysisesti.

Vierailija
533/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

MUlla ei ole Tinderissä kokovartaloluvaa ja mun BMI on 27. Kerran kävin treffeillä tosi pitkän ja luisevan laihan miehen kanssa ja jo heti huomasin hänen ilmeeltään, että hän taisi pettyä minun ulkonäkööni. Hän sitten ei enää halunnut tavata uudelleen. 

Oliko onnistunutta ajankäyttöä käyttää Tinderiä niin että tahallaan jätät suurimman osan ulkönöästäsi näkymättä?

Vierailija
534/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt tajuat, että se toinenkin osapuoli on nähnyt sen ajan ja vaivan, ja tullut sinne treffeille. Sinä et sen verran kunnioita ja arvosta toisia ihmisiä ja tunne empatiaa, että viitsisit treffien loppuun asti istua, ja juoda sen kahvikupin loppuun??? 

No et kyllä sitten ole miehenä mitään oarisuhdemateriaaliakaan. Jos naisen ulkonäkö ei enää viehätä, nii heität sen kuin nallin kalliolle. Sulke " rakkaus" on vain ditä, että nainen viehättää sinua fyysisesti.

Kyseessä ei ole tilanne missä naisen ulkonäkö "ei enää viehätä" vaan tilanne jossa se ulkonäkö vasta paljastuu kokonaan ensimmäistä kertaa.

Tässä ratkaisussa nimenomaan kunnioitetaan sitä toista ihmistä, että hänen ei tarvitse haaskata aikaansa istumalla treffeillä ihmisen kanssa turhaan joka ei viehäty hänestä.

Olen ollut romanttisissa suhteissa ison osan elämästäni fyysisesti ja henkisesti viehättävien naisten kanssa joten hyvin olen ollut parisuhdemateriaalia vaikka mulla on myös ulkonäöllisiä kriteereitä.

Vierailija
535/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kasvokuvastasi sitten voi päätellä, oletko ylipainoinen? Vai haluaako hän tarkastella vartaloasi vielä tarkemmin? Eikö normaalipaino riitä hänelle? Sitten kyllä kuulostaa jo pinnalliselta. Normaalipainoisen kumppanin etsiminen ei ole pinnallista. 

Vierailija
536/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään nimenomaan naisellisesta pehmeydestä oikeissa paikoissa, mutta en yksinkertaisesti biologisista syistä pysty syttymään jos naisella on liian kapea lantio.

Häh? Liian kapea lantio? Mitä vi*ttua?

Niinp, "atleetilla" ei ole aivoja. Ulkoisen lantion kapeus ei liity naisen hormonitoimintaan/kykyyn saada jälkeläisiä tms "biologiaan". Jollain seitsemän leivän uuni -lantioisella voi olla vaikeampi synnyttää kuin kapealla. Jos sen sijaan mies muuten vaan haluaa leveät perät niin se ei biologiaan liity vaan yksilön makuun.

Miehen seksuaalinen kiihottuminen naisen leveästä lantiosta liittyy biologisiin ja evolutiivisiin tekijöihin. Leveä lantio on pitkään liitetty naisen lisääntymiskykyyn ja terveyteen, mikä voi vaikuttaa alitajuisesti miehen viehättyneisyyteen. Tämä perustuu seuraaviin seikkoihin:

Lisääntymiskyky: Leveä lantio voi viestiä kyvystä synnyttää lapsia helpommin, sillä leveä lantio mahdollistaa paremman tilan synnytyskanavalle. Evolutiivisesti tämä on voinut tehdä leveälanteisista naisista haluttavampia kumppaneita.

Hedelmällisyysindikaattori: Lantiolla on myös yhteys vyötärö-lantiosuhteeseen (waist-to-hip ratio, WHR). Tutkimusten mukaan optimaalinen WHR (noin 0,7) koetaan usein viehättävänä, koska se on yhdistetty korkeaan hedelmällisyyteen ja terveydentilaan.

Alitajuiset mieltymykset: Miehet voivat kokea leveän lantion houkuttelevana myös siksi, että se viestii sukupuolisista piirteistä, jotka erottavat naiset miehistä. Leveä lantio yhdistettynä kapeaan vyötäröön korostaa naisellista siluettia.

Vierailija
537/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun ahdistunine kertoo vain hyvin paljon siittä että olet niin lihava että et haluaisi lähettää sitä. Tuo on erittäin hyvä keino karsia lihavat naiset jotka on vain ilmaisen ruuan perässä. Vaikka ei kehon puolesta tarvitsisi yhtään lisää ruokaa

Vierailija
538/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin paskat mokomalle idiootille.

Vierailija
539/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinun ahdistunine kertoo vain hyvin paljon siittä että olet niin lihava että et haluaisi lähettää sitä. Tuo on erittäin hyvä keino karsia lihavat naiset jotka on vain ilmaisen ruuan perässä. Vaikka ei kehon puolesta tarvitsisi yhtään lisää ruokaa

Onko sulle ok, jos hoikka ja hyvännäköinen nainen on vain ilmaisen ruuan perässä?

PS. Miksi muuten edes menette ekoilla treffeillä syömään??? En ole ikinä ymmärtänyt tätä, ja itse en todellakaan haluaisi tuntemattoman kanssa minnekään illalliselle. Ihan älytön ajatuskin. 

Vierailija
540/570 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä sitten ole miehenä mitään oarisuhdemateriaaliakaan. Jos naisen ulkonäkö ei enää viehätä, nii heität sen kuin nallin kalliolle. Sulke " rakkaus" on vain ditä, että nainen viehättää sinua fyysisesti.

Kyseessä ei ole tilanne missä naisen ulkonäkö "ei enää viehätä" vaan tilanne jossa se ulkonäkö vasta paljastuu kokonaan ensimmäistä kertaa.

Tässä ratkaisussa nimenomaan kunnioitetaan sitä toista ihmistä, että hänen ei tarvitse haaskata aikaansa istumalla treffeillä ihmisen kanssa turhaan joka ei viehäty hänestä.

Olen ollut romanttisissa suhteissa ison osan elämästäni fyys

Eikö helpointa ole swaipata oikealle vain ne, joiden kuvista tulee riittävän selkeästi ilmi, että henkilö on edes suunnilleen omiin preferensseihin sopiva? Kaikkein älyttömintä on swaippailla sokkona oikealle ketä tahansa, sopia treffit hätiköiden ja alkaa sitten pyytää lisäkuvia siinä toivossa, että henkilö olisi just sellainen kuin omissa päiväunissa. Vaikuttaa siltä, että ollaan tehty swaippailua ja treffien sopimista melkoisen epätoivoisena, ja sitten viime hetkellä havahdutaan että hetkinen, enhän miettinyt ollenkaan, mitä swaippailin.