Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan
Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".
Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).
Kommentit (570)
Tästä keskustelusta opin muutaman seikan:
- kroppakuvattomuudelle on yleensä syynä epäesteettinen vartalo, huono itsetunto, ajattelemattomuus tai vähäinen älykkyys
- vartalokuvan kysymisestä yleensä loukkaannutaan joten se kannattaa tiedostaa jos sen tekee.
- jos riittää matcheja kroppakuvallisissa, niin kannattaa skipata kroppakuvattomat kokonaan
- mikäli ei ole riittävästi matcheja kroppakuvallisissa ja on epätoivoisempi, niin kannattaa sopia pelkän naamakuvallisen kanssa suht nopeasti treffit ja sitten päättää ne pikaisesti heti jos ja kun vastapuolen kroppa ei viehätäkkään. Tällä tavalla säästää aikaa ja rahaa. Sitten vaan toistoa alle niin paljon kun energiaa riittää, joskushan voi käydä näissäkin tuuri 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaista jää miettimään, poistoon vaan saman tien. Näitä ääliöitä on deittisivustoilla 15 tusinassa, ei niihin kannata aikaa hukata.
Ehkä tuo oli ainoa treffikutsu, jonka ap sai ja siksi jäi pohtimaan asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen olisi fiksua tutustua uusiin ihmisiin ihmisinä eikä vartaloina. Treffit voi silti olla tosi mukavat, vaikka kumppanilla ei olisikaan sitä unelmavartaloa. Ei se illallinen tarkoita sen kummempaa sitoutumista kuitenkaan.
Yleisesti ottaen olisi kiva jos ulkonäöllä ja vartalonmuodoilla ei olisi merkitystä pariutumisen suhteen, mutta näin ei ikävä kyllä ole jos puhutaan tämän planeetan ihmisten enemmistöstä.
Ihmisillä on tietyt ulkonäkö preferenssit ja monet eivät halua turhia treffejä ihmisten kanssa jotka eivät sytytä. Tästä syystä livenä on kivempi tavata ihmisiä kun se koko ihminen kaikkine muotoineen on heti näkyvillä.
Mitä pinnallisemmat ulkonäkövaatimukset toiselle, sen huonompi itsetunto.
Netti on kuitenkin netti. Mä sain heti 350 tykkäystä Tinderissä. Pakkohan siinä on vähän seuloa.
Ja muistakaa että lihas painaa enemmän kuin läski, kun niitä kiloja kyselette.
Aiempi uimapuku nainen
Vierailija kirjoitti:
mikäli ei ole riittävästi matcheja kroppakuvallisissa ja on epätoivoisempi, niin kannattaa sopia pelkän naamakuvallisen kanssa suht nopeasti treffit ja sitten päättää ne pikaisesti heti jos ja kun vastapuolen kroppa ei viehätäkkään. Tällä tavalla säästää aikaa ja rahaa. Sitten vaan toistoa alle niin paljon kun energiaa riittää, joskushan voi käydä näissäkin tuuri
Kesällä tämä on helpompaa kun kropan muodot näkee heti jo pidemmän matkankin päästä, niin ei tarvitse välttämättä vaihtaa sanaakaan kun voi heti totuuden paljastuttua feidata paikalta.
Talvella joutuu odottamaan paksun talvitakin riisumista ja vaihtamaan muutaman sanankin, mutta olen päässyt tilanteesta pois vikkelään sanomalla, että "minulla tietyt preferenssit vartalon suhteen ja voin sanoa suoraan että en viehäty sinusta nyt kun näen sinut kokonaan. Säästetäänkö molempien aikaa päättämällä deitit tähän?" Kaikki ovat olleet samaa mieltä kanssani 👌
Nappaa netistä jonkun miehen alastonkuva kaulasta alaspäin ja laita se!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vastannut noihin pyyntöihin, että tämä ei ole mikään nettikauppa.
Tottakai toisen pitää viehättää omaa silmää, mutta onhan tuollainen pyyntö pinnallista. Yleensä nämä on vielä niitä miehiä, joista on itse ajatellut, että ei nyt hirveästi nappaa ulkoisestikaan, mutta voihan sitä kokeilla tutustua, jos sieltä vaikka paljastuisi mahtava tyyppi. Tuollainen pyyntö säästää sitten molempien aikaa.
Mutta aina on parempi, että se turn off tulee heti alkuvaiheessa. Ei minua harmita, jos joku pyytelee typeriä, minua harmittaa ajanhukka.
Mites ajanhukka tilanteessa jossa olet kirjoitellut pitkään ja tavatessa sun kropan nähdessäsi et pääse jatkoon, koska kroppasi ei miellyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niissä harrastus kuvissa näy vartaloa?
Itse olen pettynyt treffeillä monesti valehteluun. Mies on ollut paljon ilmoitettua lyhyempi tai lihavampi. Tai piilotellut päälakea. Eihän se haittaisi, jos muuten ihastuisi persoonaan. Mutta huono aloittaa, jos valehtelee.
Itselläni oli Tinderissä kokovartalokuva uimapuvussa päivämäärän kanssa. Toki vähän sumennettu, päivämäärä tissivaon päällä ja kasvot varjossa. Mutta kun kiloja on paljon, niin halusin näyttää, etten ole joku eteerisen ohut ja pikkuinen Helinä Keiju.
Anteeksi nyt vain, mutta nyt on lehmäkauppaa. Kenenkään ei tarvitse myydä itseään uimapukukuvalla deittipalvelussa, kilonsa voi esitellä tyylikkäämminkin.
Uimapukukuva voi karkottaa jotain fiksuja miehiä, just tuon tyylittömyyden, tietynlaisen white trash -henkisyyden takia. Eikö samaa asiaa ajaisivaikka tiukka poolopaita ja kapeat housut kokovartalokuvassa - siinäkin kyllä käy ilmi vartalotyyppi, mutta ei tule samanlaista kehon esittelyn vaikutelmaa.
Luulisi, että nelikymppinen tavallinen mies ei olisi niin kiinnostunut Tinder-deitin vartalosta. Toki sen ymmärrän, ettei joku 120kg painoinen nainen ei kiinnosta, mutta mitä väliä muutamalla ylimääräisellä kilolla on jos nainen on muuten kaunis?
LouLou kirjoitti:
Luulisi, että nelikymppinen tavallinen mies ei olisi niin kiinnostunut Tinder-deitin vartalosta. Toki sen ymmärrän, ettei joku 120kg painoinen nainen ei kiinnosta, mutta mitä väliä muutamalla ylimääräisellä kilolla on jos nainen on muuten kaunis?
Mittojen pitää olla suunnilleen 90-60-90.
LouLou kirjoitti:
Olen 42v pitkä ja atleettinen mies ja todellakin olen kiinnostunut Tinder-deitin vartalosta.
Tykkään nimenomaan naisellisesta pehmeydestä oikeissa paikoissa, mutta en yksinkertaisesti biologisista syistä pysty syttymään jos naisella on liian kapea lantio.Tästä syystä skippaan surutta kaikki kroppakuvattomat vasuriin vaikka olisi naamasta miten kaunis. Livenäkään en koskaan lähesty pelkästään kasvokaunista naista jos hänellä on kapea lantio ja poikaperse.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Mistä se Tinder mies tietää, että kiloja on vain muutama ylimääräinen liikaa jos et sitä vartalokuvaa laita? Minä olen 178 cm pitkä mies ja en sitä kirjoittanut profiiliin, kun se mun pituus ei nyt ole pitkä eikä lyhyt. Arviolta noin 90% naisista kysyi ensimmäisenä mun pituutta. Ja noin puolelle se 178 cm oli väärä vastaus. Pitää kuulemma olla vähintään sen 180 cm. Tässä valossa en hirveästi jaksa hurskastella empatiaa, jos joku mies on vailla kokovartalokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Eli missimittainen. Hirmu yllätys. Kai tajuat, että tuohon pystyy vain max prosentti naisista. Ihan sama juttu, kun me naiset vaatisimme , että miehen pitää olla vähintään 190 cm ja 30 cm.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pyyntö kokovartalokuvasta ei ole kohtuuton, jos on hakemassa pidempiaikaisempaa seuraa.
Yleistäen, kaikki tinderin kokovartalokuvattomat ovat lihavia, samoin myös kuvattomat. Kannattaa siis ihan suosiolla jättää väliin nämä tapaukset, jos haluaa saada puolison joka osaa pitää huolta itsestään.
Seksi sen läskin kanssa ei myöskään ole mitään kovinkaan suurinta herkkua (anteeksi nyt rehellisyyteni asian kanssa), joten itse ainakin tyytyisin lähinnä vain kaverikorttiin jonkun punkeron kanssa.
Jos palataan alkuasetelmaan, niin toki et voi koskaan 100% varmuudella tietää mitä tinderissä tulee vastaan. Törmäsin kerran tapaukseen joka oli vanhoilla kuvilla liikenteessä, ja tietysti järkytys oli suuri kun treffeillä vastaan tuli joku puolimasentunut mammutti, mitä kiinnosti vain ravintolassa syöminen.
Itse en täysin ymmärrä, miten suomalaiset naiset voivat kerätä tuota ylipainoa niin hirveästi. Sen täy
Miksi suomalaiset miehet voi kerätä niin paljon läskiä, 72% on ylipainoisia????
Sinä et löydä siksi seuraa, että olet pska luonne. Jos mies on 38-vuotiaa, ei koskaan ole ollut vakisuhteessa, ja viikosta toiseen jankuttaa av-palstalla, mitä vaatii naisilta, niin kyllä se on täysin selvää, että vika on sinussa, ei naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä keskustelusta opin muutaman seikan:
- kroppakuvattomuudelle on yleensä syynä epäesteettinen vartalo, huono itsetunto, ajattelemattomuus tai vähäinen älykkyys
- vartalokuvan kysymisestä yleensä loukkaannutaan joten se kannattaa tiedostaa jos sen tekee.
- jos riittää matcheja kroppakuvallisissa, niin kannattaa skipata kroppakuvattomat kokonaan
- mikäli ei ole riittävästi matcheja kroppakuvallisissa ja on epätoivoisempi, niin kannattaa sopia pelkän naamakuvallisen kanssa suht nopeasti treffit ja sitten päättää ne pikaisesti heti jos ja kun vastapuolen kroppa ei viehätäkkään. Tällä tavalla säästää aikaa ja rahaa. Sitten vaan toistoa alle niin paljon kun energiaa riittää, joskushan voi käydä näissäkin tuuri 🙂
Anteeksi??? Siis jättää toinen osapuoli,kuin nalli kalliolle treffeillä, koska fyysinen olemus ei viehätä!!!!Huhuhuu, kyllä ne treffit pitää olla loppuun asti, paitsi jos henkilö on todella vastenmieminen persoona, käyttäytyy uhkaavasti, tai vaikka haisee pahalle. Ei muuten. Kuuluu ihan peruskäyttäytymissääntöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä jonkun aikaa pyörineenä olen oppinut, että jos joku merkittävä asia jätetään näyttämättä/kertomatta, se tehdään tarkoituksella. Lakki päässä joka kuvassa -> kalju. Vain kasvokuva -> lihava. Ei mitään mainintaa lapsista -> pieniä lapsia. Ei mainintaa koulutuksesta -> amis
Okei, no täytynee sitten jatkossa laittaa sinne maininta koulutuksesta... kaksi korkeakoulututkintoa on, mutta en vaan halunnut laittaa niistä mitään Tinderiin, ettei treffi-ilmoitus ala vaikuttaa joltain LinkedIn-profiililta. No, kaipa sitten jatkossa pitää...
Se että kirjoittaa koulutus-kohtaan "yliopisto" tai "FM" tms ei vielä tee profiilista linkediniä...
Ei.
"Ihmiset"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pitäisi laittaa kokovartalokuva itsestään omaan profiiliin. Kun se kuvajoukko on rajattu, niin erilaisia kuvia itsestä erilaisissa tilanteissa ja kuvakulmissa.
Eikä liity mihinkään painoon tai välttämättä pääasiassa ulkonäköön. Kun nopeasti tehdään päätös niistä kuvista, niin olisi suotavaa olla monipuolinen valikoima kuvia, että tulee kokonaiskuva.
Painon saa selville kun kyselee toiselta sellaisia asioita, joita vain normaalipainoinen voi tehdä. Esim. Kuinka usein käyt juoksemassa ja miten pitkiä lenkkejä teet.
Terve! En harrasta liikuntaa ollenkaan. Olen ns laihaläski. Silti miehet ihailee minua ja vartaloani. Joten ei.
Laita vaan reilusti sinne bioosi, että normaalipainoinen/hoikka nainen. Ei ole liian vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pyyntö kokovartalokuvasta ei ole kohtuuton, jos on hakemassa pidempiaikaisempaa seuraa.
Yleistäen, kaikki tinderin kokovartalokuvattomat ovat lihavia, samoin myös kuvattomat. Kannattaa siis ihan suosiolla jättää väliin nämä tapaukset, jos haluaa saada puolison joka osaa pitää huolta itsestään.
Seksi sen läskin kanssa ei myöskään ole mitään kovinkaan suurinta herkkua (anteeksi nyt rehellisyyteni asian kanssa), joten itse ainakin tyytyisin lähinnä vain kaverikorttiin jonkun punkeron kanssa.
Jos palataan alkuasetelmaan, niin toki et voi koskaan 100% varmuudella tietää mitä tinderissä tulee vastaan. Törmäsin kerran tapaukseen joka oli vanhoilla kuvilla liikenteessä, ja tietysti järkytys oli suuri kun treffeillä vastaan tuli joku puolimasentunut mammutti, mitä kiinnosti vain ravintolassa syöminen.
Itse en täysin ymmärrä, miten suomalaiset naiset voiva
Ei kyse ole siitä, etteiköniitä olisi. Koko ketju on ko hemmon, hän on ap. Hänen elämöntehtävönsä vain on haukkua naisia tällä palstalla aamusta iltaan,koska hän on katkera siitä, että hän ei ole itse kelvannut kenellekään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiseen sovinistiin kannata tuhlata aikaa. Roskikseen vaan.
Miten se on sovinismia jos ei halua esim lihavaa kumppania? Eikö se ole aivan jokaisen vapaa tahto millaisesta kumppanista tykkää?
Tuossa vasta kävin treffeillä tosi mukavan naisen kanssa. Hänellä oli pelkkiä kasvokuvia profiilissa ja nekin ilmeisen vanhoja. Treffipaikalla odotti erittäin lihava nainen. Moni säästyisi vaivalta ja pettymykseltä jos ihmisillä olisi kunnon luvat.
Ihmiset odottavat että korkeakoulututkinto = enemmän pätäkkää. Ja ehkä että on älykkäämpi. Siksi haluavat että se mainitaan.
Itsellä vain lukio ja ammattikoulu taustalla (olen nainen), ehkä menen vielä korkeakouluun joskus, opintolaina ei vaan houkuta. Eipä sillä ole onneksi väliä kun en käytä tinderiä.