Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
461/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien pitäisi laittaa kokovartalokuva itsestään omaan profiiliin. Kun se kuvajoukko on rajattu, niin erilaisia kuvia itsestä erilaisissa tilanteissa ja kuvakulmissa. 

Eikä liity mihinkään painoon tai välttämättä pääasiassa ulkonäköön. Kun nopeasti tehdään päätös niistä kuvista, niin olisi suotavaa olla monipuolinen valikoima kuvia, että tulee kokonaiskuva.

Minun mielestäni ei tarvitse laittaa kuvaa ollenkaan, ettei työkaverit tai tuttavat tunnista sinua. Kasvot ja vartalo selviävät videopuhelussa ennen tapaamista.

Vierailija
462/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien pitäisi laittaa kokovartalokuva itsestään omaan profiiliin. Kun se kuvajoukko on rajattu, niin erilaisia kuvia itsestä erilaisissa tilanteissa ja kuvakulmissa. 

Eikä liity mihinkään painoon tai välttämättä pääasiassa ulkonäköön. Kun nopeasti tehdään päätös niistä kuvista, niin olisi suotavaa olla monipuolinen valikoima kuvia, että tulee kokonaiskuva.

Minun mielestäni ei tarvitse laittaa kuvaa ollenkaan, ettei työkaverit tai tuttavat tunnista sinua. Kasvot ja vartalo selviävät videopuhelussa ennen tapaamista.

Mutta miksi se toinen osapuoli kiinnostuisi niin paljon, että haluaisi tulla videopuheluun kanssasi? Itse ainakin skippaan kaikki, jotka haluavat jotain videopuheluita, en vaan jaksa tuollaista. Lähden siitä, että tehdään huolellisesti profiili, laitetaan selkeät ja hyvät kuvat, ja sitten viestittelyn aikana selvitetään, kiinnostaako tulla tapaamaan. Laitan vasemmalle kaikki, joilla lukee, että "kuvan saa viestillä", tekstissä lukee "lisää tietoa saa kysymällä" tai on mitään muuta, josta ei heti ota selvää. Myös ne, joilla ei ole ikää näkyvissä tai jotka eivät kerro, mitä hakevat, lentävät vasemmalle. Ei vaan kiinnosta alkaa ottaa selvää jostain yksittäisestä salaperäisestä tapauksesta, kun paikalla on sellaisiakin, joilla on kuva, informatiivinen  teksti, ikä ja suhdetoive näkyvissä. Keskityn sellaisiin, ei ole aikaa videopuheluihin mysteerimiesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta miksi se toinen osapuoli kiinnostuisi niin paljon, että haluaisi tulla videopuheluun kanssasi? Itse ainakin skippaan kaikki, jotka haluavat jotain videopuheluita, en vaan jaksa tuollaista. Lähden siitä, että tehdään huolellisesti profiili, laitetaan selkeät ja hyvät kuvat, ja sitten viestittelyn aikana selvitetään, kiinnostaako tulla tapaamaan. Laitan vasemmalle kaikki, joilla lukee, että "kuvan saa viestillä", tekstissä lukee "lisää tietoa saa kysymällä" tai on mitään muuta, josta ei heti ota selvää. Myös ne, joilla ei ole ikää näkyvissä tai jotka eivät kerro, mitä hakevat, lentävät vasemmalle. Ei vaan kiinnosta alkaa ottaa selvää jostain yksittäisestä salaperäisestä tapauksesta, kun paikalla on sellaisiakin, joilla on kuva, informatiivinen  teksti, ikä ja suhdetoive näkyvissä. Keskityn sellaisiin, ei ole aikaa videopuheluihin mysteerimiesten kanssa."

Enemmän menee lopulta aikaa ja (rahaa) hukkaan, jos ei todella hyvin tutustu toiseen ennen tapamista. Videopuhelun etu on se, ettei tarvitse lähteä mihinkään vain todetakseen ettei treffikumppani ollut sopiva. Sen päätöksen tehdä kotisohvalla.

Vierailija
464/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta miksi se toinen osapuoli kiinnostuisi niin paljon, että haluaisi tulla videopuheluun kanssasi? Itse ainakin skippaan kaikki, jotka haluavat jotain videopuheluita, en vaan jaksa tuollaista. Lähden siitä, että tehdään huolellisesti profiili, laitetaan selkeät ja hyvät kuvat, ja sitten viestittelyn aikana selvitetään, kiinnostaako tulla tapaamaan. Laitan vasemmalle kaikki, joilla lukee, että "kuvan saa viestillä", tekstissä lukee "lisää tietoa saa kysymällä" tai on mitään muuta, josta ei heti ota selvää. Myös ne, joilla ei ole ikää näkyvissä tai jotka eivät kerro, mitä hakevat, lentävät vasemmalle. Ei vaan kiinnosta alkaa ottaa selvää jostain yksittäisestä salaperäisestä tapauksesta, kun paikalla on sellaisiakin, joilla on kuva, informatiivinen  teksti, ikä ja suhdetoive näkyvissä. Keskityn sellaisiin, ei ole aikaa videopuheluihin mysteerimiesten kanssa."

Enemmän menee lopulta aikaa ja (rahaa) hukkaan, jos e

Ymmärrän. Mutta itse valikoin treffiseuran sen verran huolella, että jonkun yksittäisen kahvikupillisen hinta ei lopulta tunnu missään. Kyllä viesitellessä selviää sen verran, mitä itse tarvitsen infoksi ennen ensimmäisiä treffejä. Tajuan kyllä tuon pointtisi, mikä voi olla monelle syy videopuheluihin, mutta silloinkaan ihmiset tuskin innostuvat videopuhelusta ihmisen kanssa, joka ei anna jo profiilissaan riittävästi tietoja. Esim. kuvaton mies tuhansien kuvallisten keskellä ei herätä mielenkiintoa. Miehillä tuntuu olevan joku outo harhakäsitys, että naiset ovat kiinnostuneita kenestä tahansa miehestä, mutta ei se näin ole. Deittiprofiilissa pitää sen verran osata markkinoida itseään ja herättää toisen mielenkiinto, että tämä haluaa viestitellä ja mahdollisesti jopa tavata - joko videopuhelussa tai livenä. Se, että joku mies ehdottaa "tule videopuheluun katsomaan, miltä näytän" ei vaan herätä kiinnostusta.

Vierailija
465/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niin kauan kun mahdollisuutta nauhoittaa videopuhelut ja tehdä ahdistelijoista rikosilmoitus (eli henkilötiedot tiedossa) ei ole, mitään videopuheluita ei ole tulossa. Tekstiviestittely riittää ja niistä lähtee reporttia tinderille sekä rikosilmoitus jos on riittävän rajua tekstiä. Julkisella paikalla tapaillaan sen aikaa että katsotaan, kykeneekö mies vaikkapa 5h asialliseen käytökseen ja naisesta huolehtimiseen, minkä jälkeen voidaan harkita puhelinnumerojen ja henkilötietojen vahitamista. Jos ei näihin kykene niin ei ole mitään asiaa tekemisiin naisten kanssa joka tapauksessa 

Vierailija
466/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän menee lopulta aikaa ja (rahaa) hukkaan, jos e

Kai ymmärrät, että videopuhelu altistaa naisen seksuaaliselle häirinnälle? Ihan yhtä lailla kun emme tule asuntoihinne r aiskattaviksi, emme avaa mitään läähpuuh-yhteyksiä laitteisiimmekaan. Ihan itse olette käytöksellänne tämän pelikentän asetelleet niin, että jokainen mies on naiselle riski

Vierailija
467/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten suurin pelko on että match paljastuukin livenä lihavaksi? 

Pienet on siis miesten murheet.

Niin, kun naisten suurin murhe on se, että tulet tapetuksi, raiskatuksi, tai saat hullun stalkkerin perääsi.

Huoh. Kyllä se suurin huoli on se, että nainen on tämän takainen, sekaisin oleva miesvihaaja. Sen kuitenkin huomaa keskustelusta, ulkonäön valokuvasta. 

Ennakoi miesten tekemiä rikoksia: SEKAISIN OLEVA MIES VIHAJAA HULLUUUU F EMAKKO EMAKKO PIHTARI H O ROOOOO

Älä ennakoi ja joudu uhriksi: MITÄS LÄKSIT KIKKELS KOKKELS KANNATTIKO MENNÄ OLISI SUN PITÄNYT TIETÄÄ MITÄ MIEHET OVAT H O ROOOOO

Vierailija
468/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, niin kauan kun mahdollisuutta nauhoittaa videopuhelut ja tehdä ahdistelijoista rikosilmoitus (eli henkilötiedot tiedossa) ei ole, mitään videopuheluita ei ole tulossa. Tekstiviestittely riittää ja niistä lähtee reporttia tinderille sekä rikosilmoitus jos on riittävän rajua tekstiä. Julkisella paikalla tapaillaan sen aikaa että katsotaan, kykeneekö mies vaikkapa 5h asialliseen käytökseen ja naisesta huolehtimiseen, minkä jälkeen voidaan harkita puhelinnumerojen ja henkilötietojen vahitamista. Jos ei näihin kykene niin ei ole mitään asiaa tekemisiin naisten kanssa joka tapauksessa 

Mielestäni on paljon suurempi riski, että joku kopio kuvasti profiilistasi ja tekee niistä härskin feikkiprofiilin, jolloin joudut häpeämään sitä tuttaviesi ja sukulaistesi silmissä. Ne kuvat pysyvät ikuisesti netissä.

Vierailija
469/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on paljon suurempi riski, että joku kopio kuvasti profiilistasi ja tekee niistä härskin feikkiprofiilin, jolloin joudut häpeämään sitä tuttaviesi ja sukulaistesi silmissä. Ne kuvat pysyvät ikuisesti netissä.

Niin. Eli mitä opimme:

- Nettiin vain sellaisia kuvia, jotka kestävät päivänvalon.

- Jos miehen talous ei kestä treffejä lisäinfon saamiseksi, se ei todellakaan kestä naisen elatustakaan, joten mies ei joka tapauksessa ansaitse naista.

Vierailija
470/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen olisi fiksua tutustua uusiin ihmisiin ihmisinä eikä vartaloina. Treffit voi silti olla tosi mukavat, vaikka kumppanilla ei olisikaan sitä unelmavartaloa. Ei se illallinen tarkoita sen kummempaa sitoutumista kuitenkaan.

Yleisesti ottaen olisi kiva jos ulkonäöllä ja vartalonmuodoilla ei olisi merkitystä pariutumisen suhteen, mutta näin ei ikävä kyllä ole jos puhutaan tämän planeetan ihmisten enemmistöstä.

Ihmisillä on tietyt ulkonäkö preferenssit ja monet eivät halua turhia treffejä ihmisten kanssa jotka eivät sytytä. Tästä syystä livenä on kivempi tavata ihmisiä kun se koko ihminen kaikkine muotoineen on heti näkyvillä. 

Vierailija
471/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua tuhlata aikaa ja rahaa turhaan. Siitä on kysymys.

Vierailija
472/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Eli mitä opimme:

- Nettiin vain sellaisia kuvia, jotka kestävät päivänvalon.

Joku ilkeä tai kateellinen ihminen voi kopioita sinun tavalliset kuvasi ja tehdä niistä feikkiprofiilin, jossa lukee "Olen lesbo tai myyn seksiä halvalla". Tällöin häpeät asiaa ikuisesti.

Vierailija
473/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ilkeä tai kateellinen ihminen voi kopioita sinun tavalliset kuvasi ja tehdä niistä feikkiprofiilin, jossa lukee "Olen lesbo tai myyn seksiä halvalla". Tällöin häpeät asiaa ikuisesti.

No en nyt varsinkaan mitään lesbo-profiilia häpeäisi. 

Vierailija
474/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vastannut noihin pyyntöihin, että tämä ei ole mikään nettikauppa.

Tottakai toisen pitää viehättää omaa silmää, mutta onhan tuollainen pyyntö pinnallista. Yleensä nämä on vielä niitä miehiä, joista on itse ajatellut, että ei nyt hirveästi nappaa ulkoisestikaan, mutta voihan sitä kokeilla tutustua, jos sieltä vaikka paljastuisi mahtava tyyppi. Tuollainen pyyntö säästää sitten molempien aikaa.

Mutta aina on parempi, että se turn off tulee heti alkuvaiheessa. Ei minua harmita, jos joku pyytelee typeriä, minua harmittaa ajanhukka.

Vierailija
475/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä harrastus kuvissa näy vartaloa?

Itse olen pettynyt treffeillä monesti valehteluun. Mies on ollut paljon ilmoitettua lyhyempi tai lihavampi. Tai piilotellut päälakea. Eihän se haittaisi, jos muuten ihastuisi persoonaan. Mutta huono aloittaa, jos valehtelee.

Itselläni oli Tinderissä kokovartalokuva uimapuvussa päivämäärän kanssa. Toki vähän sumennettu, päivämäärä tissivaon päällä ja kasvot varjossa. Mutta kun kiloja on paljon, niin halusin näyttää, etten ole joku eteerisen ohut ja pikkuinen Helinä Keiju.

Vierailija
476/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pyyntö kokovartalokuvasta ei ole kohtuuton, jos on hakemassa pidempiaikaisempaa seuraa.

Yleistäen, kaikki tinderin kokovartalokuvattomat ovat lihavia, samoin myös kuvattomat. Kannattaa siis ihan suosiolla jättää väliin nämä tapaukset, jos haluaa saada puolison joka osaa pitää huolta itsestään.

Seksi sen läskin kanssa ei myöskään ole mitään kovinkaan suurinta herkkua (anteeksi nyt rehellisyyteni asian kanssa), joten itse ainakin tyytyisin lähinnä vain kaverikorttiin jonkun punkeron kanssa.

Jos palataan alkuasetelmaan, niin toki et voi koskaan 100% varmuudella tietää mitä tinderissä tulee vastaan. Törmäsin kerran tapaukseen joka oli vanhoilla kuvilla liikenteessä, ja tietysti järkytys oli suuri kun treffeillä vastaan tuli joku puolimasentunut mammutti, mitä kiinnosti vain ravintolassa syöminen.

Itse en täysin ymmärrä, miten suomalaiset naiset voivat kerätä tuota ylipainoa niin hirveästi. Sen täy

Se että sinä et ole löytänyt seuraa, johtuu puhtaasti siitä, että sinä olet ääliö.

Vierailija
477/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pettynyt treffeillä monesti valehteluun. Mies on ollut paljon ilmoitettua lyhyempi tai lihavampi. Tai piilotellut päälakea. Eihän se haittaisi, jos muuten ihastuisi persoonaan. Mutta huono aloittaa, jos valehtelee.

Itselläni oli Tinderissä kokovartalokuva uimapuvussa päivämäärän kanssa. Toki vähän sumennettu, päivämäärä tissivaon päällä ja kasvot varjossa. Mutta kun kiloja on paljon, niin halusin näyttää, etten ole joku eteerisen ohut ja pikkuinen Helinä Keiju.

Anteeksi nyt vain, mutta nyt on lehmäkauppaa. Kenenkään ei tarvitse myydä itseään uimapukukuvalla deittipalvelussa, kilonsa voi esitellä tyylikkäämminkin.

Vierailija
478/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis en tarkoita että muiden tarvii laittaa uimapuku.

Mutta tuoreissa harrastuskuvissakin voi näkyä millainen on. Kyllä se tuulipuku päälläkin vähän näkee millainen toinen on. Ja pituus esille, niin pieni mieskin tietää "varoa" jos etsii itseään lyhyempää naista.

Vierailija
479/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen olisi fiksua tutustua uusiin ihmisiin ihmisinä eikä vartaloina. Treffit voi silti olla tosi mukavat, vaikka kumppanilla ei olisikaan sitä unelmavartaloa. Ei se illallinen tarkoita sen kummempaa sitoutumista kuitenkaan.

Yleisesti ottaen olisi kiva jos ulkonäöllä ja vartalonmuodoilla ei olisi merkitystä pariutumisen suhteen, mutta näin ei ikävä kyllä ole jos puhutaan tämän planeetan ihmisten enemmistöstä.

Ihmisillä on tietyt ulkonäkö preferenssit ja monet eivät halua turhia treffejä ihmisten kanssa jotka eivät sytytä. Tästä syystä livenä on kivempi tavata ihmisiä kun se koko ihminen kaikkine muotoineen on heti näkyvillä. 

Mitä pinnallisemmat ulkonäkövaatimukset toiselle, sen huonompi itsetunto.

Vierailija
480/570 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällaista jää miettimään, poistoon vaan saman tien. Näitä ääliöitä on deittisivustoilla 15 tusinassa, ei niihin kannata aikaa hukata.