Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan
Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".
Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).
Kommentit (570)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen laittaa sellaisen naamakuvan ja sellaisesta kuvakulmasta, että näyttää kuvassa 10-30kg hoikemmalta.
Rehellinen kokovartalokuva tekee sen, ettei tule turhaan kulutettua aikaa ja tälläydyttyä sinne treffeille, joten win-win tilanne.
Ymmärrättehän että naiset saavat älyttömästi viestejä ja mätsejä. Kokovartalokuvan pois jättämisellä yritetään karsia pinnallisinta porukkaa. Missinmitoissa olevalla naisella räjähtää tinder. Itsellänikin oli satoja viestejä. Siis satoja. Olisi ollut varmaan tuhat jos olisi ollut kuva minusta sievässä mekossa laittautineena.
Naiset saavat sen verran matcheja mitä he itse valitsevat sieltä.
Hauskaa että melkein järjestäen niillä missinmitoissa olevilla on ne kroppakuvat todella hyvin näkyvillä ja sitten "pulleampikasvoisilla" on hu
No onpas se nyt sitten tosi hauskaa. Mutta onko tässä sun mielestä epäkohta, vai kerroitko vain huomiosi? Tarkoitan, että haluaisitko nähdä niiden ei-missinmitoissa olevien vartalokuvia enemmän, ja jos, niin miksi? Meinaan vaan, että jos he kerran eivät joka tapauksessakaan kiinnosta teitä, niin onko sillä mitään väliä, onko heillä kroppakuvia esillä vai ei? Vasemmallehan kuitenkin svaippaatte, eikös vaan?
Vihasin jo koko sovellusta, mutta seuran puutteessa sinne itsekin lopulta ajauduin. Vartalokuva ihan perusvaatteissakin tuntui liian lihatiskimenolta. Päädyin ihan peruskivaan kasvokuvaan. Tälläkin sain aivan riittävästi huomiota. Match tuli melkein jokaisen kanssa, josta itse tykkäilin. Missinä en itseäni pidä. Kyllä tuossa sovelluksessa on vaan naisten markkinat.
Vierailija kirjoitti:
Vihasin jo koko sovellusta, mutta seuran puutteessa sinne itsekin lopulta ajauduin. Vartalokuva ihan perusvaatteissakin tuntui liian lihatiskimenolta. Päädyin ihan peruskivaan kasvokuvaan. Tälläkin sain aivan riittävästi huomiota. Match tuli melkein jokaisen kanssa, josta itse tykkäilin. Missinä en itseäni pidä. Kyllä tuossa sovelluksessa on vaan naisten markkinat.
Miten niin naisten markkinat? Jos kaikki miehet swaippaavat kaikkia naisia, niin eihän se tarkoita, että jokainen nainen voi sieltä valikoida haluamansa. Toki jos matcheja keräilee, niin silloin toki - mutta suurin osa varmaan haluaisi löytää sieltä jonkinlaisen suhteen, ei pelkkiä matcheja.
Itse selasin Tinderissä varmaan yhteensä muutama tuhat miesprofiilia, ja lopulta vain kourallinen oli kiinnostavia. Ehkä joku 6 kpl. Heistä neljän kanssa tli match, mutta tarkemman viestittelyn perusteella vain yksi oli oikeasti kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan piruillakseni jätin itse kokovartalokuvan laittamatta. Se karsii tehokkaasti seksin vonkaajia. Jos joku tuollaista vaatisi, lopettaisin keskustelun hänen kanssaan.
Itsekin etsin vain mukavaa miestä, en kroppaa.
T: hoikka nainen
Jännä kun en ole saanut koko tinderaikanani kuin yhden seksivonkausviestin, vaikka on ollut kroppakuvia profiilissa aina. Ja kyllä, olen treenattu, hoikka nainen. Sanoisin että seksinvonkaajia pystyy karsimaan tehokkaasti sillä, että pitää kuvissa vaatteet päällä ja harkitsee tarkasti kenestä siellä tykkää. Jos laittaa jotain herutuskuvia bikinit tai alusvaatteet päällä, en yhtään ihmettele jos pervot ovat siellä heti kuolaamassa.
No ei. Kyllä näitä seksinvonkausviestejä ja m*** kuvia tukee ihan tavallisesti kuviin pukeutuville ja harkitseville
Miten voit saada mlkun kuvia Tinderissä, kun siellä ei edes ole mahdollista lähettää kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Eli miesten suurin pelko on että match paljastuukin livenä lihavaksi?
Pienet on siis miesten murheet.
En ole koskaan nähnyt tai kuullut yhdenkään miehen tässä ketjussa tai todellisessa elämässä sanovan että heidän pahin pelkonsa olisi että Match paljastuu lihavaksi.
Keksit kirjaimellisesti omassa (mielisairaassa?) päässäsi tuollaisen väitteen, ja sen jälkeen käyttäydyt ikään kuin joku olisi oikeasti sanonut noin. Melko häiriintynyttä toimintaa sinulta, toivottavasti saat lääkkeet noihin harhoihisi.
Mulla oli Tinderissä aina vähintään yksi kuva jossa näkyi mun vartalo. Hyvin harvoin, jos koskaan annoin tykkäystä miehelle, jolla ei ollut yhtään kokovartalokuvaa.
Mielestäni se kokovartalokuva on hyvä laittaa, koska siinä säästyy molempien aikaa, kun heti näkee onko toinen ulkoisesti viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin huijatuksi tuleminen. Olisko susta mukavaa kun 190 senttinen mies paljastuisikin 160 senttiseksi. Ai oisi? Pienet on sullakin murheet
Äh. Ensin pyytää treffeille ja sitten ei ole varma? Jos ei tykkää rasvaprosentista niin peruu treffit?
Multa menis maku koko treffeihin. Sorry, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules tyttö. Minä käyn kuntosalilla nostamassa punttia 4 kertaa viikossa, tunnin pituisia kovia treenejä. Tämän lisäksi käyn joka ma-pe 40 min juoksulenkillä. Syön hyvin rajoitetusti ja tarkasti, en koskaan syö mitään sokeria sisältävää, jos banaania ei lasketa. Juon maksimissaan kerran kuukaudessa alkoholia. Eli toisin sanoen, pidän todella kurinalaisesti huolta kehostani ja tämän lisäksi on mieltä kuormittava työ.
En aio tuhlata aikaani ja rahaani (minähän se miehänä joudun kaikki huvit maksamaan), jos kyseessä on ylipainoinen suojatyöntekijä. Minä ansaitsen kunnollisen naisen. Ja jos naiset eivät enää halua minua tämän ulostulon jälkeen, niin ei se mitään, löydän kyllä itselleni miehenkin joka arvostaa minua ja minun ahkeruuttani.
Tämä on ihan ok. Kannattaa tuoda heti profiilissa ilmi tämä niin ei haaskaa aikaansa, eikä sen toisen aikaa.
Teillä ei tainut olla sarkasmitutka päällä, tämän on pakko olla syötti
Mulle riittäis 69-maisema naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin huijatuksi tuleminen. Olisko susta mukavaa kun 190 senttinen mies paljastuisikin 160 senttiseksi. Ai oisi? Pienet on sullakin murheet
Oliko nainen siis sanonut olevansa hoikka, vai oliko mies vain tulkinnut/toivonut niin?
Jos toivoisin 190-senttistä miestä ja kuvittelen etukäteen jonkun miehen sellaiseksi, ei voida puhua huijaamisesta, jos mies onkin lyhyt. Mutta jos mies on suorasanaisesti valehdellut pituutensa, se on huijaamista. Se, jos profiilista puuttuu jokin tieto, ei oli huijaamista, vaan vaillinaista informaatiota. Silloin ei kannata tehdä oletuksia, vaan joko kysyä, mennä paikan päälle treffeille toteamaan tilanne - tai svaipata vasemmalle, jos ei epäselvä tilanne kiinnosta.
Mä joskus menin lankaan erään naisen suhteen. Oli kovin hyvin otettuja kuvia eri asennoissa mut tavatessa oli sit sellainen 15 kg enempi painoa ja lyhyempi nainen.
ei tullut toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua lähettää, niin et lähetä. Voithan sä poistaa koko ukon sun tinderistä.
Joillekin ei riitä, että on kuvia kasvoista ja vartalosta. Seuraavaks pitää esitellä hampaita ja jakaa instatili. Ja joo, nuo kyselijät ei ole olleet mitään alfoja... Ihan hoikka ja normaalipituinen olen ja omat hampaat tallella. En tiedä mitä nistejä siellä sitten liikkuu, kun tämmöisiä kysellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä jonkun aikaa pyörineenä olen oppinut, että jos joku merkittävä asia jätetään näyttämättä/kertomatta, se tehdään tarkoituksella. Lakki päässä joka kuvassa -> kalju. Vain kasvokuva -> lihava. Ei mitään mainintaa lapsista -> pieniä lapsia. Ei mainintaa koulutuksesta -> amis
Aika pitälti näin. Toki lapsettomille lapsettomuus voi olla niin itsestään selvää, että se unohtuu. Varsinkin jos on ollut deittiappeissa vain vähän aikaa.
Miehille taas annan aina sen ohjeen, että koskaan ei kannata esittää naiselle vaatimuksia. Varsinkin ulkonäön suhteen se on turhaa. Senhän näkee sitten, millainen daami deiteille lyllertää. Fitnessmimmilläkin menee painon utelu helposti tunteisiin, joten ei kannata kysyä. Jos ekan deitin jälkeen ei ole pitänyt siitä, mitä näkee, voi deitin sitten vain p
Jos miehen profiilissa ei ole mainintaa lapsista, niin niitä kyllä tod näk on. Ja sitten, jos asia paljastuu treffeillä, niin mies vaan tuumaa "miks et kysynyt?" Eli kaikilta miehiltä olisi pitänyt alkaa tiedustelemaan heti avauksessa, onko lapsia. Ja onko profiilin ikä ja pituus oikein. Noistakin valehdeltiin todella usein. Lähdin Tinderistä, kun en jaksanut sitä valehtelun määrää. Mennä treffeille ja pettyä melkein joka kerta; että tämmöinen vale tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin naisten markkinat? Jos kaikki miehet swaippaavat kaikkia naisia, niin eihän se tarkoita, että jokainen nainen voi sieltä valikoida haluamansa. Toki jos matcheja keräilee, niin silloin toki - mutta suurin osa varmaan haluaisi löytää sieltä jonkinlaisen suhteen, ei pelkkiä matcheja.
Itse selasin Tinderissä varmaan yhteensä muutama tuhat miesprofiilia, ja lopulta vain kourallinen oli kiinnostavia. Ehkä joku 6 kpl. Heistä neljän kanssa tli match, mutta tarkemman viestittelyn perusteella vain yksi ol
No ainakin löysin etsimäni eikä ole tarvetta pyöriä siellä enää. Jotain varmaan tien oikein, kun näin onnellisesti kävi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli Tinderissä aina vähintään yksi kuva jossa näkyi mun vartalo. Hyvin harvoin, jos koskaan annoin tykkäystä miehelle, jolla ei ollut yhtään kokovartalokuvaa.
Mielestäni se kokovartalokuva on hyvä laittaa, koska siinä säästyy molempien aikaa, kun heti näkee onko toinen ulkoisesti viehättävä.
Riippuu varmaan mitä hakee. Jos hakee pelkkää seksilelua, niin varmasti siinä kannattaa kropat mitata. Jos taas etsii vain uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia, vartalo on aika sivuseikka.
Aika pinnallisia ihmiset ovat, jos valokuvasta pystyvät näkemään onko joku suhteeseen sopiva. Itselläni viehätys vaatii paljon muutakin. Sitä mystistä kemiaa, jota järjellä ei selitä. Se kumpuaa yleensä toisen persoonasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse selasin Tinderissä varmaan yhteensä muutama tuhat miesprofiilia, ja lopulta vain kourallinen oli kiinnostavia. Ehkä joku 6 kpl. Heistä neljän kanssa tli match, mutta tarkemman viestittelyn perusteella vain yksi ol
Sama kokemus. Max 5 kiinnostavaa miestä mutta yksi sopiva :)
Vierailija kirjoitti:
Äh. Ensin pyytää treffeille ja sitten ei ole varma? Jos ei tykkää rasvaprosentista niin peruu treffit?
Multa menis maku koko treffeihin. Sorry, ei jatkoon.
Näin minäkin ajattelen. Laitoin suorastaan bikinikuvan Tinderiin, kun sattui olemaan hauska talvinen avantokuva. Eikä siellä kauaa tarvinnut keikkuakaan, vaan olen nyt viidettä vuotta sitoutuneessa suhteessa. Kuva- tai kilokärttäjä olisi mennyt suoraan estoon.