Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan

Vierailija
11.12.2024 |

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".

Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).

Kommentit (570)

Vierailija
381/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä, koska naiset tapaavat huijata kuvissaan filttereillä ja kasvokuvillaan. Vartalon kanssa sinne treffeille kuitenkin saavutaan, joten olisi se reilua tietää, millaista ihmistä treffeille odottaa.

Mutta jos ei itsellään ole kuin kasvokuva, niin eipä hänellä ole oikeutta kokovartalokuvaa edellyttää toisiltakaan.

Ja kuinka tyhmä mies on, jos ei tajua, että kuvassa on voimakas filtteri?

Nykyiset AI-pohjaiset retusointityökalut taikovat vaikka koko naaman tyhjästä ilman että sitä erottaa aidosta.

Ei enää käytetä mitään isomummon aikaisia blurreja.

Vierailija
382/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan piruillakseni jätin itse kokovartalokuvan laittamatta. Se karsii tehokkaasti seksin vonkaajia. Jos joku tuollaista vaatisi, lopettaisin keskustelun hänen kanssaan. 

Itsekin etsin vain mukavaa miestä, en kroppaa. 

T: hoikka nainen

Karsii tehokkaasti myös romanttista parisuhdetta haluavia joilla on ulkonäköpreferenssejä vartalon suhteen, kuten suurimmalla osalla maailman ihmisistä on. 

Kieltämättä tosi romanttiselta kuulostaa, kun ensin mitataan mittanauhalla vyötärönympärys ja sitten mietitään voiko pariutua. Ja tietenkin vyötärö pysyy samana koko avioliiton ajan. Etenkin naisella, joka joutuu synnyttämään 🙄

Exkaunotar56v vastaa

Olen lihonut 6kg

Painoin 59kg 35v sitten, kun tapasin mieheni.

Vatsa ei ole täysin sileä

Vartalo 170cm 65kg luomu b/c kuppi , urheilullinen vartalo.

Miksi mieheni pitäisi minua kauniina, jos ol7sin syönyt itseni lihavaksi?

Ap ole rehellinen, laita kuva itsestäsi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules tyttö. Minä käyn kuntosalilla nostamassa punttia 4 kertaa viikossa, tunnin pituisia kovia treenejä. Tämän lisäksi käyn joka ma-pe 40 min juoksulenkillä. Syön hyvin rajoitetusti ja tarkasti, en koskaan syö mitään sokeria sisältävää, jos banaania ei lasketa. Juon maksimissaan kerran kuukaudessa alkoholia. Eli toisin sanoen, pidän todella kurinalaisesti huolta kehostani ja tämän lisäksi on mieltä kuormittava työ.

En aio tuhlata aikaani ja rahaani (minähän se miehänä joudun kaikki huvit maksamaan), jos kyseessä on ylipainoinen suojatyöntekijä. Minä ansaitsen kunnollisen naisen. Ja jos naiset eivät enää halua minua tämän ulostulon jälkeen, niin ei se mitään, löydän kyllä itselleni miehenkin joka arvostaa minua ja minun ahkeruuttani.

Tämä on ihan ok. Kannattaa tuoda heti profiilissa ilmi tämä niin ei haaskaa aikaansa, eikä sen toisen aikaa. 

Millainen olisikaan tällainen ilmoitus? Lievästä naisvihasta kärsivä bi-mies etsii ensisijaisesti naista, mutta mieskin kelpaa. 

Vierailija
384/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
385/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan piruillakseni jätin itse kokovartalokuvan laittamatta. Se karsii tehokkaasti seksin vonkaajia. Jos joku tuollaista vaatisi, lopettaisin keskustelun hänen kanssaan. 

Itsekin etsin vain mukavaa miestä, en kroppaa. 

T: hoikka nainen

Karsii tehokkaasti myös romanttista parisuhdetta haluavia joilla on ulkonäköpreferenssejä vartalon suhteen, kuten suurimmalla osalla maailman ihmisistä on. 

Kieltämättä tosi romanttiselta kuulostaa, kun ensin mitataan mittanauhalla vyötärönympärys ja sitten mietitään voiko pariutua. Ja tietenkin vyötärö pysyy samana koko avioliiton ajan. Etenkin naisella, joka joutuu synnyttämään 🙄

Exkaunotar56v vastaa

Olen lihonut 6kg

Olet mies, ap. 

Vierailija
386/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ihan ok, koska tuon perusteella mies hakee selvästi lähinnä jotain FWB-suhdetta. Jos häntä ei miellytä vartalosi tai sinua ällöttää pelkkä kokovartalokuvan kysyminen, niin säästyypä molempien aikaa, kun homma loppuu siihen, eikä etene tapaamiseen.

FWB hommiin vähän lihava ei ole ongelma, pidempään suhteeseen haluan hoikan ja kauniin 

M44

Edelleenkin, miksi (lihava) haluaisi sinut fwb- suhteeseen? Siihen pitää olla miellyttävä luonne, ja kyky tyydyttää nainen. Sinulta puuttuu molemmat.

Vierailija
387/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä, koska naiset tapaavat huijata kuvissaan filttereillä ja kasvokuvillaan. Vartalon kanssa sinne treffeille kuitenkin saavutaan, joten olisi se reilua tietää, millaista ihmistä treffeille odottaa.

Mutta jos ei itsellään ole kuin kasvokuva, niin eipä hänellä ole oikeutta kokovartalokuvaa edellyttää toisiltakaan.

Ja kuinka tyhmä mies on, jos ei tajua, että kuvassa on voimakas filtteri?

Nykyiset AI-pohjaiset retusointityökalut taikovat vaikka koko naaman tyhjästä ilman että sitä erottaa aidosta.

Ei enää käytetä mitään isomummon aikaisia blurreja.

Kyllä erottaa.

Vierailija
388/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen laittaa sellaisen naamakuvan ja sellaisesta kuvakulmasta, että näyttää kuvassa 10-30kg hoikemmalta.

Rehellinen kokovartalokuva tekee sen, ettei tule turhaan kulutettua aikaa ja tälläydyttyä sinne treffeille, joten win-win tilanne.

Ymmärrättehän että naiset saavat älyttömästi viestejä ja mätsejä. Kokovartalokuvan pois jättämisellä yritetään karsia pinnallisinta porukkaa. Missinmitoissa olevalla naisella räjähtää tinder. Itsellänikin oli satoja viestejä. Siis satoja. Olisi ollut varmaan tuhat jos olisi ollut kuva minusta sievässä mekossa laittautineena. 

Naiset saavat sen verran matcheja mitä he itse valitsevat sieltä.

Hauskaa että melkein järjestäen niillä missinmitoissa olevilla on ne kroppakuvat todella hyvin näkyvillä ja sitten "pulleampikasvoisilla" on huomattavasti vähemmän kroppakuvia ja jos on niin hyvin epäselkeitä sellaisia. Mistähän johtuu?  🙂

Vierailija
389/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoille treffeille ravintolaan? Itse pitäisin todella säälittävänä avauksena mieheltä tuollaista ehdotusta. En ainakaan ekoilla treffeillä maksaisi illallista, enkä usko, että suomalainen nainen olisi valmis jakamaan laskun.

M40

Tuskin suomalainen nainen on tässä asiassa sen kummempi kuin muuallakaan maailmassa. Se maksaa joka pyytää treffeille, esim syömään, sukupuolesta riippumatta.

Vie baltti tai slaavi syömään ja pyydä jakamaan lasku.

Vierailija
390/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penaalin komein kynä? 

Penaalin isoin kypärä.

Vierailija
391/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menipä mammoilla tunteisiin :D

Kehopositiivisuuden nimissä kasvatetaan kauheat läskit. Sitten vielä tuhritaan iho ja laitetaan lävistyksiä ja violetti kananpersetukka. 

Sitten ollaan kauhean loukkaantuneita ja haukutaan miehiä, kun miehet eivät ihastu tuollaisiin.

Vierailija
392/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalokuva ilman vaatteita pitää saada edestä ja takaa, että näkee, ettei naisella ole missään kamalia tatuointeja eli wt-leimoja

Vierailija
393/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa se jos häiritsee. Eikö siellä ole muita ukkoja kuin se yksi tollo?

Vierailija
394/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisuuden nimissä kasvatetaan kauheat läskit. Sitten vielä tuhritaan iho ja laitetaan lävistyksiä ja violetti kananpersetukka. 

Sitten ollaan kauhean loukkaantuneita ja haukutaan miehiä, kun miehet eivät ihastu tuollaisiin.

Tässä ketjussa ohjeistettiin useampaan kertaan swaippaamaan vasuriin itseä ei viehättävät naiset. Mikä ongelma?

Swaippasin itse miehistä 99% vasurin. Löytyi kuitenkin yksi. Komea, kohtelias ja fiksu. Se riitti. 

Vierailija
395/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ja missä on loukkaantunut kun mies ei ole ihastunut?

Oman havaintoni mukaan violettia kananpersetukkaa kantavat naiset (aika yksisarvisia muutenkin, btw) eivät ole tipan vertaa kiinnostuneita miesten mielipiteistä. Tai monesti miehistä ylipäätään.

Vierailija
396/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen laittaa sellaisen naamakuvan ja sellaisesta kuvakulmasta, että näyttää kuvassa 10-30kg hoikemmalta.

Rehellinen kokovartalokuva tekee sen, ettei tule turhaan kulutettua aikaa ja tälläydyttyä sinne treffeille, joten win-win tilanne.

Ymmärrättehän että naiset saavat älyttömästi viestejä ja mätsejä. Kokovartalokuvan pois jättämisellä yritetään karsia pinnallisinta porukkaa. Missinmitoissa olevalla naisella räjähtää tinder. Itsellänikin oli satoja viestejä. Siis satoja. Olisi ollut varmaan tuhat jos olisi ollut kuva minusta sievässä mekossa laittautineena. 

Hauskaa että melkein järjestäen niillä missinmitoissa olevilla on ne kroppakuvat todella hyvin näkyvillä ja sitten "pulleampikasvoisilla" on hu

No sinä näät pulleat kasvot joten laita vasempaan. Ihme ininää. Tykkäät vaan niistä misseistä. Simple

Vierailija
397/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä läskejä kehopositiivisuuden nimissä kasvateta. 

Vierailija
398/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että melkein järjestäen niillä missinmitoissa olevilla on ne kroppakuvat todella hyvi

Mutta kun ne ei mätsää takaisin ja pimppiä pitäisi kuitenkin saada.

Otaksun.

Vierailija
399/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei voi alunperin laittaa sitä kokovartalokuvaa, niin tietäisi heti ettei tuhlaa aikaa ylipainoisiin.

Oleta, että jos ei ole kokovartalokuvaa, niin se tarkoittaa sitä, että nainen on ylipainoinen. Sitten siirry seuraavaan profiiliin.

Vierailija
400/570 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli ehkä 18 matchia. Asiaan saattoi vaikuttaa se, että itse laitoin oikealle vain alle 30 miestä. Miten sinä löysit Tinderistä satoja kiinnostavia miehiä? Itselläni oli kriteerinä se, että toinen vaikuttaisi edes potentiaalisesti samanhenkiseltä, ja tuon alle 30 oikealle laitetunkin joukossa oli sellaisia, jotka eivät ihan sopineet toiveisiin, mutta tuntui ettei kaikkia voi vasemmallekaan laittaa. Olin Tinderissä alle kuukauden - sitten poistuin kun olin löytänyt miehen, jonka kanssa aloin tapailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän