Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan
Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".
Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).
Kommentit (570)
Tinderissä ollaan vain yhden asian perässä. Kuvitellaan, että haluan ostaa asian X. Miksi haluaisin ahkarasti tienaamillani rahoilla ostaa loppuunkäytetyn X:n, kun voisin saada upouuden jota ei ole saatavilla Tinderistä?
Nämä mielensäpahoittajat ovat varmaan sitä samaa kastia, jotka kuitenkin vaativat, että mies on vähintään 190cm pitkä...
Vierailija kirjoitti:
Penaalin komein kynä?
Vain kanootin komein inkkari?
No miksei voi alunperin laittaa sitä kokovartalokuvaa, niin tietäisi heti ettei tuhlaa aikaa ylipainoisiin.
Peru treffit. Itse en jakaisi kuviani tuntemattomille. Tavismiehet on todella usein pinnallisempia kuin komeat miehet. Komeat miehet on saaneet kauniita naisia, he usein ymmärtävät, että elämässä ei ole tärkeintä pelkkä pinta. Ihmiset vanhenevat, sairastelevat, mitä kaikkea voi tapahtua. Pintaliitäjiin ei kannata hassata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiseen sovinistiin kannata tuhlata aikaa. Roskikseen vaan.
Ai sekin on nykyisin sovinismia jos haluaa normaali painoisen naisen? Ai niin mutta eihän naisilta saa mitään vaatia. Tais siellä taas yks ylipainoinen vetää herneen nenään.
Olen täti-ihminen ja etsin seuraa aikuisten deittipalvelusta. Latasin sekä kokovartalo- että kasvokuvan.Niillä tuli kaveripyntöjä. Joku kertoi suoraan ,että ylipaino on turn off. Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaankin kokovartalomies Sami Hedberg?
Mulle tuli sama ajatus. Peru treffit, sanot että varvas kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi päivänselvää, että tuollaisen miehen kanssa tutustuminen olisi tullut tiensä päähän. Jotenkin kutkuttaisi näpäyttää miestä laittamalla kokovartalokuva, jos siis itse olisin tilanteessasi. Kokovartalokuvasta kävisi varsin hyvin selväksi, että olen hoikka, en edes ylipainoinen, saati lihava. Kun mies uusisi treffikutsun, sanoisin, että kiinnostukseni lopahti juurikin siihen pinnallisuuteen, jonka mies itse mainitsi. Hyvää loppuelämää toivottelisin ja onnea esittelykelpoisen naisen etsintään.
Tämä huvitti: "Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään" - Ei virkannut? Neuloiko hän sen sijaan? Virkkaa on hankala sana, se taipuu muodossa virkkanut.
Taipuu muotoon "hän ei virkkonut mitään" .
Kuules tyttö. Minä käyn kuntosalilla nostamassa punttia 4 kertaa viikossa, tunnin pituisia kovia treenejä. Tämän lisäksi käyn joka ma-pe 40 min juoksulenkillä. Syön hyvin rajoitetusti ja tarkasti, en koskaan syö mitään sokeria sisältävää, jos banaania ei lasketa. Juon maksimissaan kerran kuukaudessa alkoholia. Eli toisin sanoen, pidän todella kurinalaisesti huolta kehostani ja tämän lisäksi on mieltä kuormittava työ.
En aio tuhlata aikaani ja rahaani (minähän se miehänä joudun kaikki huvit maksamaan), jos kyseessä on ylipainoinen suojatyöntekijä. Minä ansaitsen kunnollisen naisen. Ja jos naiset eivät enää halua minua tämän ulostulon jälkeen, niin ei se mitään, löydän kyllä itselleni miehenkin joka arvostaa minua ja minun ahkeruuttani.
Vierailija kirjoitti:
Peru treffit. Itse en jakaisi kuviani tuntemattomille. Tavismiehet on todella usein pinnallisempia kuin komeat miehet. Komeat miehet on saaneet kauniita naisia, he usein ymmärtävät, että elämässä ei ole tärkeintä pelkkä pinta. Ihmiset vanhenevat, sairastelevat, mitä kaikkea voi tapahtua. Pintaliitäjiin ei kannata hassata aikaa.
Olen perunut treffejä tuosta syystä. Nämä pinnalliset miehet olivat itse kuin ysärin alusta reväistyjä, lyhyitä, taviskasvoisia. Löysin onneksi fiksua ja komeaa seuraa.
Ja ei siinä mitään, aina pitää tavoitella parasta. Kuitenkin tulisi olla myös realismia matkassa. Jokainen toki tallustaa tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Kuules tyttö. Minä käyn kuntosalilla nostamassa punttia 4 kertaa viikossa, tunnin pituisia kovia treenejä. Tämän lisäksi käyn joka ma-pe 40 min juoksulenkillä. Syön hyvin rajoitetusti ja tarkasti, en koskaan syö mitään sokeria sisältävää, jos banaania ei lasketa. Juon maksimissaan kerran kuukaudessa alkoholia. Eli toisin sanoen, pidän todella kurinalaisesti huolta kehostani ja tämän lisäksi on mieltä kuormittava työ.
En aio tuhlata aikaani ja rahaani (minähän se miehänä joudun kaikki huvit maksamaan), jos kyseessä on ylipainoinen suojatyöntekijä. Minä ansaitsen kunnollisen naisen. Ja jos naiset eivät enää halua minua tämän ulostulon jälkeen, niin ei se mitään, löydän kyllä itselleni miehenkin joka arvostaa minua ja minun ahkeruuttani.
Tämä on ihan ok. Kannattaa tuoda heti profiilissa ilmi tämä niin ei haaskaa aikaansa, eikä sen toisen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiseen sovinistiin kannata tuhlata aikaa. Roskikseen vaan.
Ai sekin on nykyisin sovinismia jos haluaa normaali painoisen naisen? Ai niin mutta eihän naisilta saa mitään vaatia. Tais siellä taas yks ylipainoinen vetää herneen nenään.
"Herneen nenään" ? Joku papparainen taas kommentoimassa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan ok. Kannattaa tuoda heti profiilissa ilmi tämä niin ei haaskaa aikaansa, eikä sen toisen aikaa.
Aha 😴
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen laittaa sellaisen naamakuvan ja sellaisesta kuvakulmasta, että näyttää kuvassa 10-30kg hoikemmalta.
Rehellinen kokovartalokuva tekee sen, ettei tule turhaan kulutettua aikaa ja tälläydyttyä sinne treffeille, joten win-win tilanne.
Ymmärrättehän että naiset saavat älyttömästi viestejä ja mätsejä. Kokovartalokuvan pois jättämisellä yritetään karsia pinnallisinta porukkaa. Missinmitoissa olevalla naisella räjähtää tinder. Itsellänikin oli satoja viestejä. Siis satoja. Olisi ollut varmaan tuhat jos olisi ollut kuva minusta sievässä mekossa laittautineena.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
No miksei voi alunperin laittaa sitä kokovartalokuvaa, niin tietäisi heti ettei tuhlaa aikaa ylipainoisiin.
Veikkaan, että heitä ei kiinnosta, jos miehillä menee aikaa hukkaan. Eihän se heidän ongelmansa ole. Älkää aina yrittäkö ulkoistaa ongelmienne ratkaisua naisille. Tässäkin ketjussa on kerrottu, mitä itse voitte asianne hyväksi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Se mies on varmaan aiemmin vienyt treffeille naisen,jonka lihavuus on paljastunut vasta tavatessa ja nyt mies haluaa olla varautunut. Jos paljastut liian lihavaksi, hän peruu treffikutsun.
Miksi miehet kokee häpeällisenä deittailla pyöreitä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen laittaa sellaisen naamakuvan ja sellaisesta kuvakulmasta, että näyttää kuvassa 10-30kg hoikemmalta.
Rehellinen kokovartalokuva tekee sen, ettei tule turhaan kulutettua aikaa ja tälläydyttyä sinne treffeille, joten win-win tilanne.
Vähän sama kuin Tinderissä ei ole yhtäkään alle 180 cm miestä, mutta silti treffeille ilmestyy tyyppi joka pystyisi seisomaan baarijakkaran alla selkä suorana.
Aina profiilissa muka pidempi vaikka tuskin edes 170cm. Ja ne kymmeniä vuosia vanhat kuvat. Profiilitekstissä tietty maininta nuorekas.
Varsinkin läskeillä.