Tinderissä mies pyysi minua lataamaan profiiliini kokovartalokuvan
Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen tavalliseen mieheen. Minulla on profiilissa vain kasvokuvia ja harrastuksiin liittyviä kuvia. Mies itse kirjoitti minulle, että hän haluaisi viedä minut treffeille ravintolaan syömään. Ehdotin sitten muutamaa ajankohtaa, milloin voisin lähteä. Niihin ehdotuksiin mies ei virkannut mitään vaan yhtäkkiä kirjoitti, että "en halua vaikuttaa pinnalliselta, mutta olisiko sinun mahdollista lisätä profiilisi kokovartalokuva".
Minusta tuntuu aika oudolta, että ensin kutsutaan treffeille ja sitten kuitenkin aletaan empimään, että ehkä kuitenkin haluaisin vielä miettiä, että oletko riittävän kaunis että haluan oikeasti viedä sinut treffeille. Hän tietysti alkoi kovasti olla huolissaan siitä, että jos minä olenkin kovin lihava. Ja mainittakoon, että kuvien perusteella se mies itsekään ei ole se penaalin komein kynä suoraan sanottuna (ei sillä että ulkonäöllä olisi minulle mitään väliä).
Kommentit (570)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin profiilisäännöissä pitäisi olla pakollisena, että profiilin haltijalta edellytetään naamakuva (ilman aurinkolaseja tai muita peittäviä varusteita) JA kokovartalokuva.
Noin säästyisi lukemattomilta ihmisiltä paljon vaivaa ja aikaa.
Miksi, eihän sinun ole pakko niitä kuvattomia tavata? Miten ne sinua häiritsee? Vedä vasemmalle, niin me kaikki muutkin tehdään kun ei joku nappaa.
Monesti nainen vaikuttaa muuten sopivalta, mutta ainoa epäilyttävä tekijä on paino. Se pitää saa selville ennen päätöstä treffeistä.
Pidä tuollaisia naisia aina ylipainoisina. Noin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan piruillakseni jätin itse kokovartalokuvan laittamatta. Se karsii tehokkaasti seksin vonkaajia. Jos joku tuollaista vaatisi, lopettaisin keskustelun hänen kanssaan.
Itsekin etsin vain mukavaa miestä, en kroppaa.
T: hoikka nainen
Jännä kun en ole saanut koko tinderaikanani kuin yhden seksivonkausviestin, vaikka on ollut kroppakuvia profiilissa aina. Ja kyllä, olen treenattu, hoikka nainen. Sanoisin että seksinvonkaajia pystyy karsimaan tehokkaasti sillä, että pitää kuvissa vaatteet päällä ja harkitsee tarkasti kenestä siellä tykkää. Jos laittaa jotain herutuskuvia bikinit tai alusvaatteet päällä, en yhtään ihmettele jos pervot ovat siellä heti kuolaamassa.
Jännä, että itse olen saanut niitä vaikka profiilissa ei ole vartalokuvia. Kai joillakin on vaan seksikäs aura ja
Minun homeisella auralla on kuitenkin löytynyt Tinderistä laadukkaita treffikumppaneita. Kiinnostuneita on aina ollut muuallakin, on pysäytelty kadulla ja kyselty (asiallisesti) treffeille yms. Että nähtävästi tämä homeisuuskin joihinkin vetoaa. Muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta miehet ovat kohdelleet minua kunnioittavasti, enkä kyllä muunlaista käytöstä suostu ottamaan vastaan. Mielelläni siis pidän tämän auran jos toinen vaihtoehto on se että miehet kohtelevat kuin jotain... no, en sanokaan mitä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla saa itsensä huijattua näyttämään hoikemmalta, ei "hoikalta."
Itse pidän naisellisella tavalla pyöreistä naisista mutta en sellaisista jotka näyttävät michelinukoilta makkaroineen. Varsinkin kauempaa kuvattuna tuolla mustalla tunikalla saa kuvasta poistettua ne makkarat näkyviltä mitkä huomaa kesäpäivänä ulkona kävellessä sekunnissa.
Näin mulle kävi viime kesänä. Kasvoiltaan kaunis nainen ja selkein kroppakuva oli tosiaan toi kauempaa otettu kuva josta sai aivan eri käsityksen mitä heti ensi vilkaisu livenä paljasti.Päätin treffit siihen paikkaan. Ei koskaan enää treffeille ihmisten kanssa joilla ei ole selkeää kroppakuvaa profiilissaan.
No niin, sinä teet just oikein, ja just niinkuin tässä ketjussa miehille on ehdotettukin, eli svaippaat vasemmalle sellaiset, jotka epäilyttää. Noin juuri kannattaa tehdä. Ongelmahan on se, että osa miehistä jumittaa siinä, että jossain profiilissa ei nyt ole just hänen haluamiaan asioita - se on typerää. Heidän pitäisi tehdä juuri kuten sinäkin ja svaipata vasemmalle ne profiilit, jotka eivät anna sitä infoa, mitä he haluavat saada.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ilmaisversiolla näe kuin kaksi kuvaa.
Näkee kyllä kaikki kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa ettei ole vartalokuvaa
Huono itsetunto omasta kropasta saa aikaan tämän että näytetään itsestä pelkät kasvot. Ei ole ihme että timmikroppaiset mimmit esittelee kroppaansa todella mielellään ja se kokovartalokuva löytyy lähes kaikilta Tinderissä.
Mutta sitten näiltä "naamastaan jo paksuilta" löytyy huomattavasti enemmän kroppakuvattomia profiileja tai jos löytyy niin se on joku kaukaa otettu kuva joku musta tunika päällä jotta ei varmasti kroppaa erota kunnolla.
Fiksut ja hyväitsetuntoiset ymmärtävät näyttää sen koko ulkonäkönsä profiilissaan kaikkien ajan säästämiseksi, mutta vajaaälyisemmät ja huonoitsetuntoisemmat eivät tietenkään.
No mutta eikös teidän aikaa säästy silläkin lailla, kun svaippaatte vaan vasemmalle kaikki, jotka eivät selkeästi esittele hyvänmallista kroppaa? Mitä se teidän aikaanne muka säästää enemmän, jos huonovartaloisillakin olisi kokovartalokuvat? Kun svaippaatte oikealle vain riittävän hyvännäköiset (siis joiden profiilissa käy kuvista selkeästi ilmi, että naama ja kroppa ovat toiveittenne mukaiset) saavutatte parhaan mahdollisen ajan säästön - sekä parhaan mahdollisen lopputuloksen, eli minimoitte match-mahdollisuudet niiltä, joiden ulkonäkö ei riitä, ja maksimoitte mahdollisuutenne saada matcheja hyvännäköisten kanssa. On toki sitten niistä hyvännäköisistä myös kiinni, kuinka paljon niitä matcheja tulee, mutta ainakaan näin toimimalla ei tule matcheja ylipainoisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan piruillakseni jätin itse kokovartalokuvan laittamatta. Se karsii tehokkaasti seksin vonkaajia. Jos joku tuollaista vaatisi, lopettaisin keskustelun hänen kanssaan.
Miehen kannattaa jättää kertomatta että on toimitusjohtaja ja diplomi-insinööri, tehokkaasti karsii naiset jotka haluaa miehen olevan menestynyt työelämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa jättää kertomatta että on toimitusjohtaja ja diplomi-insinööri, tehokkaasti karsii naiset jotka haluaa miehen olevan menestynyt työelämässä
Mikä ettei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan mies ole niin hölmö, että menee kertomaan ammattinsa ja koulutuksensa jossain tinderin esittelytekstissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsii tehokkaasti myös romanttista parisuhdetta haluavia joilla on ulkonäköpreferenssejä vartalon suhteen, kuten suurimmalla osalla maailman ihmisistä on.
Kieltämättä tosi romanttiselta kuulostaa, kun ensin mitataan mittanauhalla vyötärönympärys ja sitten mietitään voiko pariutua. Ja tietenkin vyötärö pysyy samana koko avioliiton ajan. Etenkin naisella, joka joutuu synnyttämään 🙄
Tinderissähän saa olla, vaikka ilman kuvaa. Jokainen hakekoon kumppania omalla tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin miehiä ei haittaa naisen ylipaino. En tarkoita sairaalloista lihavuutta.
Sisin ratkaisee.
Kyllä haittaa, mutta toisaalta on ne pussitkin saata tyhjäksi! T: M65+
Miksi kuvittelet, että läskit naiset haluaisivat sinun tai muiden miesten irtomunaa?
Halusivat tai ei mutta sitä on ainoastaan tarjolla! Rasvat rööriin ja parempaa etsimään! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin miehiä ei haittaa naisen ylipaino. En tarkoita sairaalloista lihavuutta.
Sisin ratkaisee.
Kyllä haittaa, mutta toisaalta on ne pussitkin saata tyhjäksi! T: M65+
Sinunikäisellä ei enää edes pelitä. Eikä mälli lennä, kun prostata on höylätty.
Iso suonikas sykkii terhakkaasti ja mälli lentää oikein mainiosti että kiitos vaan kysymästä! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ensimmäiseksi möläyttäisi olevansa toimitusjohtaja, niin kyllä karsisin hänet ihan itse.
Tinder ei ole työhaastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ensimmäiseksi möläyttäisi olevansa toimitusjohtaja, niin kyllä karsisin hänet ihan itse.
Tinder ei ole työhaastattelu.
No ei kaupan kassan kanssa mitään vakavampaa olisi tiedossakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsii tehokkaasti myös romanttista parisuhdetta haluavia joilla on ulkonäköpreferenssejä vartalon suhteen, kuten suurimmalla osalla maailman ihmisistä on.
Kieltämättä tosi romanttiselta kuulostaa, kun ensin mitataan mittanauhalla vyötärönympärys ja sitten mietitään voiko pariutua. Ja tietenkin vyötärö pysyy samana koko avioliiton ajan. Etenkin naisella, joka joutuu synnyttämään 🙄
Tuleeko suurenakin yllätyksenä se että maailmanlaajuisesti ihmisillä on ulkonäköpreferenssejä ihan sen romanttisenkin kumppanin suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko suurenakin yllätyksenä se että maailmanlaajuisesti ihmisillä on ulkonäköpreferenssejä ihan sen romanttisenkin kumppanin suhteen?
Kyllähän naisen sisäinen kauneus merkkaa myös eli pitää olla tiukka ja kostea! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Penaalin komein kynä?
Juu-u. Kynällä on pituutta ja paksuutta
Oudointahan tässä on, ettei profiilissa ole kokovartalokuvaa valmiiksi. Perusasiat pitää aina olla, kuten nykyään arvomaailma. Na88seja ei deittailla.
FWB hommiin vähän lihava ei ole ongelma, pidempään suhteeseen haluan hoikan ja kauniin
M44