Mieheni on 81-vuotias. Hänei pysty enää panemaan eikä hänellä ole mitään halujakaan seksuaaliseen toimintaan.
Olen itse 70-vuotias ja joudun tyydyttämään itse itseäni. Kaipaisin kovasti miehen kalua.
Kommentit (28)
Tapasin tansseissa vanhemman leskirouvan. Jokusen kerran näimme tansseissa kun hän kysyi voisinko ajatella olevani hänen kanssaan sängyssä. Hän oli 70 ja minä 55. Kyllä ainakin hän tarvitsi kovasti munaa. Hoikka ja tiukka nainen. Pitäiskö ap:n katsella nuorempaa miestä joka tyydyttäisi hänet. Toisaalta ymmärrän jos ei halua loukata kumppaniaan käymällä vieraissa.
No eipä taida keskustelupalstalla tuon ikäluokan miehiä juuri olla. Mieleen tulee, että mikähän miehen kunto ja terveys yleensä on. Tarvitseeko lääkkeitä vai onko oikea tervaskanto mies, jota vois viellä koittaa buustata jaksamaan petipuuhissa.
Pakkohan sen on joskus loppua! Hormonit nollassa ei paljoa käy pillu mielessä! Kaikilla se raja menee jossakin. Hattua nostan, jos 80 vanha vielä paneksii silloin tällöin!
Itselle kävi sama kohtalo, kun vaimo oli 45. Itse nyt 17 vuotta myöhemmin vielä täydessä vedossa.
Ei ole. Itse olen 46v mies ja ollut jo useamman vuoden seksisuhteessa noin 80v leskinaisen kanssa. Hän kertoi että edes mennyt mies ei pystynyt enää 70v jälkeen seksiin.
Mutta sinä voit aloittaa seksisuhteen myös nuoremman miehen kanssa. :)
Yksinkö aloittaja hoitelee tarpeen vai miehen kanssa?
Miten voi seksi olla vielä mielessä vanhuksilla? Käsittämätöntä. Sen ikäisillä on jo suurimmalla osalla vakavia sairauksia. Hyvä jos selviävät päivästä toiseen nykymaailmassa.
Onhan miehelläsi suu ja kädet. Pyydä kauniisti miestäsi nuolemaan/ imemään sormettamaan.pimperoasi.
Kauko-ohjattavat, ladattavat laitteet, dildot ; mitä niitä nyt onkaan? Jos kalua ei ole saatavilla; pillun ja anaalin rassaamiaeen löytyy kaikenlaista. Jos haluaisit naitattaa itseäsi vierailla, sekin varmasti onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi seksi olla vielä mielessä vanhuksilla? Käsittämätöntä. Sen ikäisillä on jo suurimmalla osalla vakavia sairauksia. Hyvä jos selviävät päivästä toiseen nykymaailmassa.
Sinäkin ymmärrät tämän kunhan kasvat aikuiseksi! Vanhakin ihminen voi vielä olla hyvinkin viriili! Kaikki on niin yksilöstä kiinni!
80v voi olla kuulkaa ihan missä kunnossa vaan. Tapaan työssäni todella, todella virkeitä 80v pappoja, toisaalta taas osa on viimeisillään tuossa vaiheessa.
Teille nuorille ihmisille: vanhuksetkin harrastavat seksiä. Jos tulee yllätyksenä, niin tajuatte vielä.
Otetaampa esim. julkisuuden henkilö Katri Helena.
Epäilen jos ei hommat kotona luonnistuisi, niin mies menee vaihtoon heti tai nainen vieraisiin.
Kyllä sitä tavallinen vanhempi koti rouvakin voi haluta miestä. Kerranhan täällä eletäään silloin pitää takia kun rauta on kuumaa !
On luonnon laki että naisilla kestää aktiivinen seksielämä paljon pidemppään kuin miehillä alkaa aikaisemmmin siksi nuoret naiset katsele vanhempia miehiä ja loppuu myöhemmin siksi vanhemmat naiset katselee nuorempia miehiä.
Naisten pitäs n.40 :nä viimmeistään laitttaa vanhempi n. 50 mies kiertoon,se ois vielä kysyttyä kamaa leskirouvuien keskuudessa Naisen pitäisi ottaa kymmenen vuotta nurempi mies niin kyllä se vielä 70 takos kuin tikka .....jos ei tahallaan ole itseä pilannut juomalla,tupakoimalla tai eläinrasvaa ahmimalla.
80 v. nainen voi olla aivan mahdoton ja aivan kyltymätön makuu huone hommissa :) vaikka kyllä suurin osa tunnissa väsähtää viimmeistään,mutta nekin parin päivän kuluttua haluaa jo uudestaan.
Minä olen 77-vuotias nainen. Mieheni on 82-vuotias. Hän ei enää halua seksiä eikä hänellä ole kymmeneen vuoteen kalu kovettunut tarpeeksi niin, että hän pystyisi yhdyntään. Naapurin mies tietää, että olen usein kiimassa ja hän panee minua aina kun on sopiva tilaisuus.
Kävin kerran kylässä 73 v. leskirouvalla joka oli ollut 8v. leskenä ja ilman miestä vielä vuosia kauemmin kun viimmeisiin vuosiin ei ollut seksiä ollut. Oli se kuule mahdotonta menoa huh huh kun tunnin isoon ääneen nautiskeli niin että sai pelätä että naapurit kuulee.Oli se mahtava kokemus nähdä aidosti tyytyväinen mummo joka oli yhtä hymyä:) sanoi ettei ole koskaan sellista kokenut ja pitihän se uusiksikin ottaa kun alkoi viesteillä pommittaan että tulisitko taas....ja kivaa oli molemmin puolin :) kyllä vanhempia naisia pitää nuorempien miesten auttaa mäessä,eikä mäen alla.
Vierailija kirjoitti:
Ap et ole ainoa, joka ei saa kotona seksiä, jos puoliso on yli 80-vuotias. Onko jollakin muka yli 80-vuotias puoliso, joka pystyy panemaan?
Göran
Vierailija kirjoitti:
No eipä taida keskustelupalstalla tuon ikäluokan miehiä juuri olla.
Eihän useat miehet ole edes hengissä 80-vuotiaana. Nih
Oon vasta 46v nainen mutta tästä syystä ottanut 10v nuoremman ja hänen kanssa tässä nyt suunnittelen yhteistä tulevaisuuttasi. Mun suvussa on eletty pitkään hyväkuntoisina ja mulla ollu aina kovat seksihimot niin uskoisin jos ei mitään sairautta tule että tässä vielä 30v+ nyt ainakin on aktiivista seksi-elämää!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 77-vuotias nainen. Mieheni on 82-vuotias. Hän ei enää halua seksiä eikä hänellä ole kymmeneen vuoteen kalu kovettunut tarpeeksi niin, että hän pystyisi yhdyntään. Naapurin mies tietää, että olen usein kiimassa ja hän panee minua aina kun on sopiva tilaisuus.
Ompa sulla kiva ja auttavainen naapuri,Minullakin on naapurissa leski rouva joka "melkein" ehdotteli ,mutta varattuna en usklatanut lähteä leikkiin mukaan..kun ei ihan suoraan kuitenkaan ehdottanut vaikka mieli ois tehnyt aivan hirvesti auttaa häntä. Jälkeenpäin kyllä keksii mitä ja miten olisi pitänyt toimia ja sanoa mutta siinä tilanteessa ....vähän jäätyy ja ei uskalla sanoa oikein mitään ettei käy niin että syyllistyy ehdotteluun ja alkaa ikävät jutut levitä (jos olisi väärin käsitys) Tällaisiin tilanteisiin pitäs olla joku yleinen sanonta millä voisi ehdotella luottamuksella suoraan ,niin että se jää vaan molempien tietoon siinäkin tapauksessa että ehdotus ei johda mihinkään. Tässäkin tapauksessa vihjailut ei johtanut mihinkään kun en uskaltanut lähteä niihin mukaan vaikka olisi tehnyt aivan hirveästi mieli naapurin vanhempaa mummoa:) joskus kun tuossa tiellä näen ja jututan niin tekis mieli itsekkin vihjailla mutta kun ei uskalla. ja molemmat on toistensa puutteessa naapurin mummo ja minä vaikka luultavasti molemmat haluisi toisia.Olen varma että sekin haaveilee iltaisin seksistä minun kanssa .Mutta miten asian ilmaisisi suoraan niin että se johtaisi tapaamiseen,koska on aina vaara jos ei johda niin saa pelätä ikäviä huhuja ja harmitella itsekkin kun tulikin sanottua...Mikä neuvoksi ?
Vastaava tilanne oli laivalla ,ei edes ehditty tanssimaan.... Vanhempi Nainen toiselta puolen karaoke salia hymyili ja viittoi sormella minua sinne ,en edes ehtinyt lähteä kun se tuli mun luo.. Harvinainen juttu oli kun ei tarvinnut iskeä eikä puhuakkaan mitään , kun oon ihan tavallisen näköinen (ei mikään naisten mies) hän hoiti kaiken ,laittoi vielä minun syyksi heh .. sanoi että huomasi heti millä silmällä mä katselin sinnepäin (omasta mielestä katsoin vasta sitten kun sormella jo viittoi) ja jatkoi että näki heti mikä minulla oli mielessä:) en ehtinyt sanoa mitään kun Jaa... jo kysyi onko minulla oma hytti ja jatkoi että kun on siskon kans liikeellä ja se ei tykkää jos miesten kans on tekemisissä ja jatkoi että lähdetänkö heti minun hyttiin.. ennen kun se tulee tänne:) ja sitten mentiin:) huh huh olipa mahtavaa kyytiä sanoi olevansa 72 v. itse olin n.-30 v nuorempi antoi vielä numeronkin että jos olen Ruotsissa käymässä niin olisin tervetullut kylään..( oli siis Suomen ruotsalainen) Muutaman vuoden kuluttua soitinkin ,mutta ei muka muistanut (vaikka ei minusta niin humalassa ollut) ja piti lopettaa nopeasti ettei mies kuule, sanoi että on varattu. se jäi epäselväksi oliko varattu jo silloin. Luultavasti oli,siksi se sitä siskoansa niin paljon pelkäsi. (kunhan vaan ei olisi mieskin ollut samalla laivalla) ihmetttelen vaan kun sen numeron antoi. no mutta kyyti oli hyvää ja molemmat sai mitä halusi:)
Ap et ole ainoa, joka ei saa kotona seksiä, jos puoliso on yli 80-vuotias. Onko jollakin muka yli 80-vuotias puoliso, joka pystyy panemaan?