Mies ehdottaa ekoja treffejä hiihtoladulle
Molemmat harrastaa hiihtoa joo, mutta miten ihmeessä siinä tutustuu? Peräkkäin ja rinnakkain hiihdetään? Huudellaan kuulumisia? Harmittaa, että mies keksi tälläisen hölmön treffi-idean, kun muuten teki niin hyvä ensivaikutuksen
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Onko j.kyläs? Paikallinen tindersaalistaja🤔
Espoossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko hiihtolatu metsäaukealla jossain Keski-Suomessa?
Kyllä sinne voi mennä jos on Alkoa tarjolla. Ei tarvitse edes nuotiota tai grillereitä jos tarjoaa napanderia.
Voihan siinä poiketa vaikka sinne lähimetsään ladun reunalle, sitten vaikka jatkaa hiihtoa.
Ainakin minusta treffeillä olisi tärkeä pystyä juttelemaan mahdollisimman paljon ja helposti. Siksi elokuviin ja urheilemaan meneminen eivät tuntuisi erityisen hyviltä ideoilta. Hiihtäessä voi käytännössä olla hankala rupatella monestakin syystä.
Ei ikinä ensitreffejä jonnekin metikköön tai minne vaan missä ei ole taattua että muita ihmisiä lähettyvillä. Trollihan tämä aloitus on, mutta silti, jos joku muu tämmöisiä asioita pohtii.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä ensitreffejä jonnekin metikköön tai minne vaan missä ei ole taattua että muita ihmisiä lähettyvillä. Trollihan tämä aloitus on, mutta silti, jos joku muu tämmöisiä asioita pohtii.
Aika paljon on hiihtolatuja kaupunkien keskustassa tai muuten aktiivisilla alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, mulla ei tullut mieleenkään, että tää voisi olla "testailua" miesten taholta.
Olen siis toi aiempi kirjoittaja, joka kirjoitti, että harrastan itsekin yhtä toista urheilulajia ja en lähtisi liian paineistaville treffeille. Niin tämä tulisi siis väärin tulkittua miesten taholta, että en olekaan niin urheilusta tykkäävä kuin sanoinkaan. :D
Tykkään kyl syömisestäkin, mutta en halua ns ravintolatreffeille/ruokatreffeille, koska jännitän liikaa alkutapailuvaiheessa sellaisia ja ruokaileminen ei olisi rentouttavaa. Tämäkin tulkittaisiin ehkä väärin, että olen vaikka anorektikko, koska olen myös ohukainen (ei anoreksiaa).
Aika paljon miehet testailevat kaikenlaista. Olen tosi suora ihminen joten ne testit eivät ole osoittautuneet ongelmiksi. En anna muiden tehdä tulkintoja. Esimerkiksi inhoan syömistä ei
Tää tulee mulle jotenkin yllätyksenä, aina kun puhutaan naisista enemmän testaajina - siis vaikka en itse olekaan testailija. En tykkää testaamisesta ja että mies tekisi jotain testauksia.
Mutta joka tapauksessa olen linjoillasi, siis sanoisin nykyään ihan aidosti asian vilpittömästi suoraan, että stressaan niin ruokatreffit ei siksi innoita vaikka tykkäänkin syömisestä. Olen suoraan JA nätisti sanomisen kannalla. HUOM. a) suoraan ja b) nätisti. Ei siis niin kuin joskus joillain suorilla miehillä, että ovat suoraan ja ajattelemattomasti/mäntisti sanomisen kannalla. Lisäksi olen myös c) Ekstran kannnalla! Hehhe! Se tarkoittaa sitä, mikä usein "suorilta" miehiltä harmillisesti puuttuu - tarvisi osata sanoa ekstraa jos on tykkäämistä, eikä miettiä sanomisten pihtaamista kun on niin tärkeää egolle olla harvasanaisesti eikä vain "lässyttää" mitään. Ekstra on ihanaa, jos ei ole ekstraa, ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaiheessa on tullut selväksi, että ap on Espoossa. Menepä katsoo Oittaalle, olisko siellä muita ihmisiä? Varmaan enemmän kun Aleksilla.
Jos mies on kilpailuhenkinen elvistelijä, niin haluaa nolata sinut heti kättelyssä. Pinkoo siis näkymättömiinnja haukkuu ja nuraa kun oli niin surkea. Tai sitten suuttuu, koska sinun kuuluu olla huono js et olekkaan. Sinne pusikkoon on sitten kiva jäädä yksin itkemään.
Palstanaisilla on kyllä vaikeaa. Miksei voi suoraan sanoa, että tapaisi mieluummin jossain muualla?
Vierailija kirjoitti:
Onko j.kyläs? Paikallinen tindersaalistaja🤔
Jep, kuristusraiskaaja Kortepohjassa. Näitähän on vielä irrallaan. Kotimaisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ihan herttanen ideahan toi on. Hitaasti meette ja juttelette. Vierekkäisillä laduilla. Hän herrasmiehenä antaa tilaa jos vastaan tulee joku.
tää on myös testi sulle, että voiko sun kanssa tehdä tämmösii yhdessä ja alatko kiukutella jos sukset lipsuu
Testien aika ei ole ensitreffeillä, silloin yritetään vasta saada ensikuva ihmisestä. Jos joku mies lähtisi testailemaan ensitreffeillä olisi hyvin nopeasti hei hei hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minusta treffeillä olisi tärkeä pystyä juttelemaan mahdollisimman paljon ja helposti. Siksi elokuviin ja urheilemaan meneminen eivät tuntuisi erityisen hyviltä ideoilta. Hiihtäessä voi käytännössä olla hankala rupatella monestakin syystä.
Otetaan ehdokkaalta luulot pois heti alussa. Jos ei pysty puhumaan 30km hiihtolenkin aikana tai keskustelu tyrehtyy 70km pyöräilyssä spandexit päällä on turha odottaa jatkoa.
Ei vttu ikinä. Oma on tosin ongelmas jos annat tyypin pompottaa.
Että mä vihaan hiihtoa. Sahasin kolmet sukset ja sauvat nautinnollisesti paloiksi jätesäkkiin kun viimeksi muutin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Turvallisuus. Tuntemattomien miesten kanssa se on tärkeää. Olet oikeassa ja tätä mieltä on myös entinen FBI-agentti Youtubessa, jonka turvallisuutta koskevan ohjelman (naisille) näin jokin aika sitten. Omia osoitetietoja eikä puh.nroa kannata myöskään antaa ensitreffeillä. Kaikenlaista hiihtäjää on liikkeellä, jatkuvasti on tinder-raikaamisia ja huijaamisia. On myös ok treffejä ja kaikkea hyvää.Turvallisuus kuitenkin kehiin.
Sillä on fantasia jostain naishiihtäjästä. Ei kuitenkaan Marja-Liisa Kirvesniemestä, jonka sukupuoli erikseen tutkittiin.
Sano sinä että käyt kuumana Elvikseen. Haluat nähdä Elvistelyn sm-karaokessa Järvenpäässä.
Hiihtohullut miehet kannattaa kiertää niin kaulaa kuin voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan herttanen ideahan toi on. Hitaasti meette ja juttelette. Vierekkäisillä laduilla. Hän herrasmiehenä antaa tilaa jos vastaan tulee joku.
tää on myös testi sulle, että voiko sun kanssa tehdä tämmösii yhdessä ja alatko kiukutella jos sukset lipsuu
Testien aika ei ole ensitreffeillä, silloin yritetään vasta saada ensikuva ihmisestä. Jos joku mies lähtisi testailemaan ensitreffeillä olisi hyvin nopeasti hei hei hänelle.
Eri. Toivottavasti testaamisten aika ei olisi missään vaiheessa, puhun omakohtaisesti, en siis niin että jos joku muu haluaa testaamisia. En pidä testaamisista, siinä vielä sekin, että sen kun sitten itse tajuaa, että tämähän oli testaamista, niin se on pykälä alemmas testaajan kohdalla, ettäs viitsikin... Aito tutustuminen ja yhteys on se, mikä on innostavaa, ei testaaminen ja venkoileminen ja pelaileminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ensitreffit ovat kotitreffit.
Aika paljon miehet testailevat kaikenlaista. Olen tosi suora ihminen joten ne testit eivät ole osoittautuneet ongelmiksi. En anna muiden tehdä tulkintoja. Esimerkiksi inhoan syömistä ei-läheisten ihmisten kanssa, erityisesti jos se tapahtuu ravintolassa. Olen sanonut sen miehille, ja yleensä se on otettu hyvin vastaan. Eihän se alkuvaiheessa haittaa vaikka tulisi torjunta, emme ole niin läheisiä että sillä olisi henkilökohtaista merkitystä