Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo raivoaa aina jos sen pitää tehdä kotitöitä

Vierailija
10.12.2024 |

Teen 90% kotitöistä ja kuskaan harrastuksiin lapsia, käyn kaupassa ja teen ruoat talossa. Kaupassa vaimo voi käydä (tosin tuhlaa järkyttävästi rahaa kaikkeen turhaan) ja hän ilmottautuu kaikkiin kissan ristiäisiin mukaan. Niihin on vain aikaa. Mutta jos hänen pitää tehdä yhtäkään kotityötä, tyhjentää ja täyttää vaikka tiskikone, hän vetää kauheat pultit. Koskaan en ole nähnyt hänen imuroivan ilman että hän raivoaa samalla. Yhdessä siivoaminen on tuskaa. Mieluummin teen itse koska sekin voi olla ihan mukavaa ja rentouttavaa. Vaikka teet kaiken ja jätät tiskikoneen tyhjentämisen hänelle, hän kilahtaa täysin. 2 minuutin homma eikä ole mikään vaiva. Mutta on vaiva jos se pitää hoitaa aina itse eikä toinen kestä mitään siivoukseen liittyvää. En ymmärrä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen meillä 99.5% kotitöistä. Mies saa kerran puolessa vuodessa roskat vietyä mennessään.

Vierailija
2/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä vosu pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako ahnaasti pyllyyn?

EI mutta paskalla käy joka päivä ainakin kerran.

Vierailija
4/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet edelleen naimisissa tuollaisen kanssa?

Vierailija
5/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko pihalle. Tuo ei parane millään puheella tai odotuksella. Pahimmillaan alkaa vain märmätys miten vaimo itse tekee kaiken, koska ei vain näe miten ei tee oikeastaan mitään. 

Äitini on tuollainen ja pahenee koko ajan. Viime joulunkin huusi koko suvulle miten hän tekee ja kukaan ei koskaan auta. Samaan aikaan kaikki hänen lapsensa istuivat valmistamassa niitä koko suvun jouluruokia ja lapsenlapset leipoivat toisessa huoneessa papan ohjauksessa jälkkäriä. Ainoa joka ei tehnyt elettäkään joulun eteen oli äitini. Ja tämä ihan joka ikisessä asiassa klapitalkoista muuttoihin ja haravoinnista joulun laittoon.

Vierailija
6/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se äm mä kuriin voimakeinoin ja pistä se tekemään kotitöitä. Vetele säälittä nyrkillä saamaan että se alistuu tahtoosi.

Vierailija
7/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset raivoaa aina eikä osaa käyttäytyä. Jännästi vaan naiset kaikkialla vaatii miehiä hillitsemään tunteensa ettei mies raivoa mutta ihan jokainen nainen hyväksyy että naisen ei tarvi hillitä tunteitaan ja se raivoaminen on täysin hyväksyttävää

Vierailija
8/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se äm mä kuriin voimakeinoin ja pistä se tekemään kotitöitä. Vetele säälittä nyrkillä saamaan että se alistuu tahtoosi.

TÖRKY POISTOON.

Vierailija
9/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono -0/5

Vierailija
10/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistien ketju tämäkin.

Vierailija
11/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on, kun mies ei pidä naistaan kurissa lyömällä sitä.

Vierailija
12/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa kotiapulainen , joku oikein nätti ja viehättävä niin saattaa vaimokin innostua kotitöistä. 

Vierailija
13/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli tuollainen , koko elämänsä aikana ei siivonnut, imuri oli kyllä, mutta ei koskaan imuroinut. Isä imuroi tai me lapset. Äiti oli kuningatar.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan