Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksihaluttomuus ja ihastuminen, puhukaa mulle järkeä!

Vierailija
10.12.2024 |

Taustalla siis hormonihäiriö ja lääkitys jotka yhdessä vieneet multa seksihalut oikeestaan kokonaan. Asialle varmasti voisi jotain tehdä kun vain ottaisi puheeksi lääkärin kanssa, mutta koska olen elänyt pitkään sinkkuna ja olen juuri nyt tyytyväinen elämääni, en ole nähnyt tarpeelliseksi. Toisin sanoen en ole harrastanut seksiä ainakaan pariin-kolmeen vuoteen. 

Nyt kuitenkin olen mennyt ihastumaan työkaveriini! Tämä tyyppi ei edes varsinaisesti ole lainkaan samanlainen kuin mihin joskus nuorena helposti ihastuin. Puhun siis esim pukeutumisesta ja muista ulkoisista tekijöistä. Mutta hän on aivan ihana. Niin kohtelias, kiltti, avoin, ja ennen kaikkea hauska! Nauran hänen seurassaan välillä katketakseni, ja eihän mikään ole sen kuumempaa. Teemme läheisesti töitä yhdessä, meillä on työpöydät samassa huoneessa (jossa kyllä kolmaskin henkilö) ja käymme usein lounaalla yhdessä (usein kahdestaan, välillä isommalla porukalla). Kuljemme myös usein kahdestaan kimppakyydillä töihin ja takaisin, sillä asumme melko lähekkäin. Automatkoilla juttelemme paljon kaikesta; töistä, ajankohtaisista asioista ja henkilökohtaisista elämistämme.

Sanoisin siis että meillä on tosi taustalla tosi hyvä työystävyys ja toivoisin sen jatkuvan. Mulla ei ole mitään seksuaalista vetoa häntä kohtaan (johtuen yllämainituista syistä), mutta huomaan haaveilevani muusta romanttisesta läheisyydestä hänen kanssaan: halailusta, kädestä pitämisestä, deittailusta ja ehkä jopa seurustelusta. Juuri viime yönä näin unta että olin hänen kanssaan treffeillä. 

Miten päästä tästä yli, jotta voin palata siihen ihanaan ja arvokkaaseen työystävyyteen? Tietääkseni tällä miehellä ei ole vastaavia tunteita minua kohtaan, vaan käyttäytyy kutakuinkin samalla lailla kaikkien seurassa. Ehkä keskustelumme ovat astetta syvällisempiä, mutta se johtunee siitä että vietämme enemmän aikaa yhdessä kuin hän muiden työkaverien kanssa. Vai pitääkö tässä alkaa herättelemään seksuaalisia haluja ja sen jälkeen jallittaa tätä miestä ja mahdollisesti pilata koko ihana ystävyys?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme