Minä en syö jouluruoista kuin muutamia
Perunalaatikkoa, lämminsavulohta, kylmäsavulohta, tuoresalaattia ja sienisalaattia. Onko muita ronkeleita?
Kommentit (8)
Kyllä kohteliaisuudesta pyrin maistamaan melkein kaikkea.Sitä voi yllättyä iloisesti.
Vierailija kirjoitti:
Valmistan omat jouluruokani, niin ei tarvitse mennä toisten pöytiin valikoimaan ja julistamaan omaa ronkeliuttani.
Helpommalla pääsen ja paremmat joulupöperöt saan, kun ostan ne valmiina kaupasta
Vierailija kirjoitti:
Valmistan omat jouluruokani, niin ei tarvitse mennä toisten pöytiin valikoimaan ja julistamaan omaa ronkeliuttani.
Niin minä ostan laatikot valmiina, enkä itse syö juuri mitään jouluruokaa, en ole koskaan tykännyt. Syödään kyllä kotona.
Kyllä ap tykkäät kaikista jouluruuvista, et vaan tiedä sitä.👍
Joo, en osta sellaisia mitä en syö. Sama puolisolla, eikä hänkään syö kaikkea, valkaten omat herkkunsa. Kinkku, savulohi ja lanttulaatikko on kummankin herkkua. Pyritään ettei tulisi ruokahävikkiä ollenkaan.
Minä olen tässä miettinyt, että jospa tekisinkin jonkun muun maan jouluherkuista safkat. Vaikka meksikolaista, tamaleja, pozolea ja enchiladoja. Ja tietysti churroja jälkiruuaksi.
Minä syön vain kinkkua, savulohta, imellettyä perunalaatikkoa, vihreitä kuulia, torttua, piparia, riisipuuroa, luumukiisseliä ja pitsaa.