Joulu tulossa, onko pakettien lajittelu ruuhkautunut ja noutopisteet?
Matkahuolto ja Posti? Muut? Myöhästyykö normaalista vai tuleeko ajoissa.
Kommentit (11)
Ainakin Kärkkäiseltä tuli nopeasti. Sunnuntai iltana tilasin, klo 14.30 kävin tänään paketin noutamassa postista.
Melko normaalissa ajassa tuli tänään paketti perille, seurannassa oli että 12 päivä on perillä mutta olikin jo tänään haettavissa.
Mulla viivästynyt tai ehkä itä-suomesta tulee kauemmin.
Ei ole viivästynyt. Tulleet ajallaan
On kyllä ensimmäinen kerta, jos eivät jossain vaiheessa ruuhkaudu ja paketit ala viipyillä. Osittain tämä johtuu siitä, että jotkut mulkerot makuuttavat pakettejaan postissa sen 7 päivää ihan koska voi ja osittain siitä että joulu yllättää postin.
Koko vuoden pakettiautomaatit olleet ruuhkaisia. Aina saa haeskella eri puolelta kaupunkia niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Kärkkäiseltä tuli nopeasti. Sunnuntai iltana tilasin, klo 14.30 kävin tänään paketin noutamassa postista.
Niillä on tosi nopea toimitus. Tilasin lahjaksi jotain ja se laitettiin postiin muutamassa tunnissa. Adlibrikseltä tilasin pari kirjaa kuukausi sitten. Nyt ovat tulossa torstaina.
Ainakin täällä posti lupailee esimerkiksi jos haluaa paketin jouluksi kotimaahan lähettää niin 20.12 viimeinen päivä https://www.posti.fi/fi/henkiloille/joulu/kaikki-paivamaarat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on tosi nopea toimitus. Tilasin lahjaksi jotain ja se laitettiin postiin muutamassa tunnissa. Adlibrikseltä tilasin pari kirjaa kuukausi sitten. Nyt ovat tulossa torstaina.
Ei pitänyt Adlibriksen tilaisvaiheessa valittu (ja kalliimpi? toimitusaika ollenkaan paikkaansa, vaan paketti tuli yli viikon luvattua myöhemmin. Vasta kun olin tilannut, niin tuli ilmi, ettei kaikkia kirjoja olekaan heti saatavilla vaan odotellaan toimittajalta, vaikka tilausvaiheessa ei ollut mitään ongelmaa.
Mä oon tilannut jo hyvissä ajoin.
Kulkevatko paketit siis vai jäänyt varastoon.