Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu tulossa, onko pakettien lajittelu ruuhkautunut ja noutopisteet?

Vierailija
10.12.2024 |

Matkahuolto ja Posti? Muut? Myöhästyykö normaalista vai tuleeko ajoissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkevatko paketit siis vai jäänyt varastoon.

Vierailija
2/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Kärkkäiseltä tuli nopeasti.  Sunnuntai iltana tilasin, klo 14.30 kävin tänään paketin noutamassa postista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko normaalissa ajassa tuli tänään paketti perille, seurannassa oli että 12 päivä on perillä mutta olikin jo tänään haettavissa.

Vierailija
4/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viivästynyt tai ehkä itä-suomesta tulee kauemmin.

Vierailija
5/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viivästynyt. Tulleet ajallaan 

Vierailija
6/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ensimmäinen kerta, jos eivät jossain vaiheessa ruuhkaudu ja paketit ala viipyillä. Osittain tämä johtuu siitä, että jotkut mulkerot makuuttavat pakettejaan postissa sen 7 päivää ihan koska voi ja osittain siitä että joulu yllättää postin.

Vierailija
7/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vuoden pakettiautomaatit olleet ruuhkaisia. Aina saa haeskella eri puolelta kaupunkia niitä.

Vierailija
8/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Kärkkäiseltä tuli nopeasti.  Sunnuntai iltana tilasin, klo 14.30 kävin tänään paketin noutamassa postista.

Niillä on tosi nopea toimitus. Tilasin lahjaksi jotain ja se laitettiin postiin muutamassa tunnissa. Adlibrikseltä tilasin pari kirjaa kuukausi sitten. Nyt ovat tulossa torstaina. 

Vierailija
9/11 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä posti lupailee esimerkiksi jos haluaa paketin jouluksi kotimaahan lähettää niin 20.12 viimeinen päivä https://www.posti.fi/fi/henkiloille/joulu/kaikki-paivamaarat

Vierailija
10/11 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on tosi nopea toimitus. Tilasin lahjaksi jotain ja se laitettiin postiin muutamassa tunnissa. Adlibrikseltä tilasin pari kirjaa kuukausi sitten. Nyt ovat tulossa torstaina. 

Ei pitänyt Adlibriksen tilaisvaiheessa valittu (ja kalliimpi? toimitusaika ollenkaan paikkaansa, vaan paketti tuli yli viikon luvattua myöhemmin. Vasta kun olin tilannut, niin tuli ilmi, ettei kaikkia kirjoja olekaan heti saatavilla vaan odotellaan toimittajalta, vaikka tilausvaiheessa ei ollut mitään ongelmaa. 

Vierailija
11/11 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tilannut jo hyvissä ajoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi