Olenko ainoa, joka edelleen purskuttaa hampaat?
En halua jättää hammastahnaa vaikuttamaan, koska juon vettä ennen nukkumaan menoa ja muutenkin jäisi inhottava tunne suuhun.
Kommentit (14)
Et ole ainoa. Koulussa annettu hampaidenpesuvalistus ei toiminut minuun.
No en nyt purskuta, mutta huuhtelen kyllä ne isoimmat tahnajämät suusta pois.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Koulussa annettu hampaidenpesuvalistus ei toiminut minuun.
Lisätään vielä, että minun hampaistani on paikattu vain yksi reikä ja olen jo keski-ikäinen.
No joo mutten kovin tehokkaasti, yksi kulaus ja sylkäisy, ei mitään purskutteluja sen enempää.
Minä haluaisin kysyä että olenko ainoa joka inhoaa ylenmääräistä mentholia melkein joka tahnassa.
Koko maailmassa.
Hyvä, kun varmistit.
Purskuttelen suuvedellä. Jos on unohtunut ostaa uusi pullo ja vanha on loppu, en purskuttele.
Ainoa, eihän tuo nyt mikään ihmejuttu ole, purskutan joka ainoa ilta, toistan, joka ainoa ilta ja purskutankin hyvin perusteellisesti, jotkut hammastahnat ovat kumman "sitkeitä", eli venyvät vain suupielistä ulos veden kanssa, jäävät roikkumaan kuin hämähäkin seitit, mitähän myrkkyä niissäkin on, saa purskuttaa useamman kerran ennenkuin suu on puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Tahnan jäänteet suojaavat hampaita yön ajan. Juo vedet ennen hampaiden harjausta. Tämä on hammaslääkärin neuvo.
Eikö suu jää kuivaksi, jos niin tekee? Sen näkee kai sitten ajan kanssa tutkimuksista onko hampaat terveempiä.
Ei hampaita kannata purskutella, jos siellä hampaiden välissä on töhnää jäänyt harjauksen ja lankauksen jäljiltä, niin menevät vain syvemmälle ikeneen.
Vierailija kirjoitti:
No joo mutten kovin tehokkaasti, yksi kulaus ja sylkäisy, ei mitään purskutteluja sen enempää.
Minä haluaisin kysyä että olenko ainoa joka inhoaa ylenmääräistä mentholia melkein joka tahnassa.
Tahnat ovat kyllä liian väkeviä.
Vierailija kirjoitti:
mä käytän vain oranssia Elmexiä juuri siksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahnat ovat kyllä liian väkeviä.
Kannattaa käyttää vähemmän väkeviä ja vähemmän vaahtoavia tahnoja.
Tahnan jäänteet suojaavat hampaita yön ajan. Juo vedet ennen hampaiden harjausta. Tämä on hammaslääkärin neuvo.