Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: mistä kaikkialta ja millainen hyväily kiihottaa teitä eniten?

Vierailija
10.12.2024 |

Jos poisluetaan sukuelinten alueet, sillä se on itsestään selvyys

Minkä alueiden ja minkälainen esim. suukottelu tuntuu parhaimmalta?

Haluaisin hemmotella uutta miesystävää ja toki nämä ovat henkilöstä riippuvaisia asioita, mutta haen ideoita, joita voisin kokeilla 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelisin ihan kosketuksen kautta niin sopiva hieronta: mukava alusta, sänkykin hyvä jos ei liian pehmeä, ensin niskat ja hartioiden seutu, siitä sitten alaspäin, reidet, pakarat, nivuset... Sitten voisikin kääntyä ympäri ja jatkaa, jos tarkoitus olisi juurikin päättää homma seksiin / orgasmiin niin siitä olisi helppo jatkaa.

Kuitenkin eteneminen tarpeeksi rauhallisesti, olisi kyllä mukavaa saada nauttia tästä pidemmän kaavan mukaan. 

Vierailija
2/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat nimeltään erogeeniset alueet, naisellisella (feminiinillä) naisella niitä on paljon. Tähän kannattaa paneutua https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC7641941/ se on paras aiheen tutkimus mutta hämmästyttävän kapeakatseinen sekin - mitä naisellisempi miehen (tai naisen) psyyke on, sen enemmän hänellä on aktiiveja erogeenisiä alueita. /M67v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERÄAUKOSTANI.

M.62v

Vierailija
4/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit

Vierailija
5/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliliha

Vierailija
6/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväily? Suulla, kielellä, sormin, vai varpein?

Vierailija
7/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväily? Suulla, kielellä, sormin, vai varpein?

Sitähän tässä juuri kysyttiin

Vierailija
8/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa käsivarret oikein koskettuna, rinta, vatsa, reidet ja tietysti genitaalit!!

M53

Vierailija
9/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiihottunut massiivisesti muutamaankin kertaan ihan vaan päänahan hellästä hieronnasta.

Vierailija
10/10 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa se, kun kaunottaren kiinteissä rinnoissa olevat kivikovat nännit raapivat, mitä tahansa kehoni tai raajojeni aluetta. Itse asiassa, nyt kun tarkemmin mietin, ei tarvitse edes raapia, kunhan vain painautuvat tiiviisti minua vasten. Toisella sijalla, kun kaunotar hyväilee suullaan täysvarustustani. /M67v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan