Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin eilen maksullisen naisen

Vierailija
09.12.2024 |

Tapasin eilen maksullisen naisen, joka:

Oli järkyttävän kaunis, ei yhtään läskiä.

Sanoi tervetuliaisiksi "Hi, you look good, much younger than...".

Imeskeli pitkään ja hartaasti, antoi minun myös nuolla.

Pimppi oli tiukka ja kostea. Ilman liukasteita.

Tuli omien sanojensa mukaan kolmesti. Epäilen, että keskimmäinen oli aito.

Jutteli mukavia ja hieroi hartioita.

Lähetti jälkikäteen viestin, jossa kehui tapaamistamme.

Eikö tuosta kaikesta satanen ole aika halpa hinta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, jos joku oikeasti nuolee ammattilaista? Ja maksullisen orgasmit on kyllä satua! Joulun alla alkaa tapahtua kaikenlaista.

Suotta ihmettelet. Itse panen  usein myös paljaalla maksullisen kanssa ja jälkeen päin käyn kyl testeissä.

Ja tanssit hyppyjenkkaa miinakentällä? Sitäkin voi aikansa tehdä, hyvällä tuurilla!

Vierailija
22/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, jos joku oikeasti nuolee ammattilaista? Ja maksullisen orgasmit on kyllä satua! Joulun alla alkaa tapahtua kaikenlaista.

Suotta ihmettelet. Itse panen  usein myös paljaalla maksullisen kanssa ja jälkeen päin käyn kyl testeissä.

Sama ja tuntuu vaan paljon paremmalta, kun pillu hankaa suoraan munaan eikä kumia ole välissä. 18-22v sokeritytöt antaa isukin laskea sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ja tuntuu vaan paljon paremmalta, kun pillu hankaa suoraan munaan eikä kumia ole välissä. 18-22v sokeritytöt antaa isukin laskea sisään.

Voihan sitä lasketella siihen asti, kun kikkeli tipahtaa lahkeeseen! Tai saa kukkakaalimaisen lisän pintaansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän