Hienoa vai mautonta sisustuksessa peukutusketju!
Eli laitetaan tänne eri sisustukseen kuuluvia asioita ja sitten peukutetaan onko se hienoa vai mautonta! Yläpeukku=hienoa alapeukku=mautonta
Viinipullo johon on laitetty kynttilä 😁
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Animepatsaita ja -figuureja lasivitriinissä.
Kallis harrastus, mutta samalla myös sijoituskohde. M28
https://www.kaioland.com/en/product/attack-on-titan-prime-1-studio-levi…
Woah! Johan on hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidot viherkasvit
No millainen ihminen pitäisi tätä mauttomana????
On niitäkin, usko pois.
Mitä ihmettä. Voisiko joku selittää? Olen aidosti kiinnostunut tietämään syyn.
Gaming-tuoli, gaming-pöytä ja gaming PC.
Katotaan kuinka paljon tulee alapeukkuja... :-D
Vierailija kirjoitti:
Puolipaneeli
Olen ehkä outo, mutta minusta se on aina ollut tosi söpön ja nätin näköinen. Toki sen täytyy sopia kaiken muun kanssa yhteen. Ei mitään kamalaa mustavalkokontrastia sentään. Ylänuoli🤍
Niin sanotusti elämisen jäljet näkyy (sotkuisuus)
Todellinen pahanmielen ketju. Kaikille jotain ikävää. Tuohan on kuin meillä!
Ikkunat, joissa säleverhot ja kappa ja lisäksi sivuverhot. Ettei vaan kukaan mikään näkisi vahingossakaan sisälle.
Kuntopyörä. Se pitää näkyä, kun asunto on myynnissä. Jestas sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ei voi suvaita, jos miehen harrastus näkyy sisustuksessa alapeukkujen perusteella. :-D
Noh, eihän se haittaa, jos kitara tai itse maalatut taulut/ otetut valokuvat näkyy. Jotkut muovikelut hyllyssä aikuisella ihmisellä vain on mautonta
Eli miehen harrastus saa näkyä vasta sitten, kun narsistiset naiset sen ensin hyväksyvät. :-D :-D :-DDD
Vierailija kirjoitti:
Minusta lähes kaikki sisustusjutut, jotka kertovat sisustajan persoonasta tai kiinnostuksen kohteista on hienoja, vaikkeivät olisi niin omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ei voi suvaita, jos miehen harrastus näkyy sisustuksessa alapeukkujen perusteella. :-D
Noh, eihän se haittaa, jos kitara tai itse maalatut taulut/ otetut valokuvat näkyy. Jotkut muovikelut hyllyssä aikuisella ihmisellä vain on mautonta
Eli miehen harrastus saa näkyä vasta sitten, kun narsistiset naiset sen ensin hyväksyvät. :-D :-D :-DDD
Tämä.
Artekin jakkara