Hienoa vai mautonta sisustuksessa peukutusketju!
Eli laitetaan tänne eri sisustukseen kuuluvia asioita ja sitten peukutetaan onko se hienoa vai mautonta! Yläpeukku=hienoa alapeukku=mautonta
Viinipullo johon on laitetty kynttilä 😁
Kommentit (319)
Tyhjät kaljatölkit ja viinapullot koristeina hyllyssä.
Elävien ja kuolleiden sukulaisten valokuvat näkyvästi esillä.
Lasten, lastenlasten kuvat, hääkuvat seinällä tai lipaston päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset pikku-koriste-esineet lasivitriinissä.
Liian epätarkka selitys. Minulla on kotona yksi vitriini ja siinä on huolella valittuja (minun valitsemani) koriste-esineitä. Mutta eivät ne ovat mitään pikkutilpehööriä, vaan... No, koriste-esineitä. Eikä koko vitriini ole täyteen tupattu, vaan joka hyllyllä on muutama esine.
PS. Vitriini on teiniajoiltani. En ole todellakaan ostanut sitä koriste-esineitä varten enkä ole ylipäätään itse sitä ostanut. Mutta pienen ikuisuuden se on kulkenut mukana matkassa ja edelleen on makuni mukainen :)
Vierailija kirjoitti:
Palapeili.
Palapelitaulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset pikku-koriste-esineet lasivitriinissä.
Liian epätarkka selitys. Minulla on kotona yksi vitriini ja siinä on huolella valittuja (minun valitsemani) koriste-esineitä. Mutta eivät ne ovat mitään pikkutilpehööriä, vaan... No, koriste-esineitä. Eikä koko vitriini ole täyteen tupattu, vaan joka hyllyllä on muutama esine.
PS. Vitriini on teiniajoiltani. En ole todellakaan ostanut sitä koriste-esineitä varten enkä ole ylipäätään itse sitä ostanut. Mutta pienen ikuisuuden se on kulkenut mukana matkassa ja edelleen on makuni mukainen :)
Lasifiguureita, Swarovski-rihkamaa, tuikkukippoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Elävien ja kuolleiden sukulaisten valokuvat näkyvästi esillä.
Tämä on vaikea, koska itse en tykkää pitää valokuvia esillä, mutta niiden esillä pitäminen ei mielestäni ole mitenkään mautontakaan. Minusta on aina mielenkiintoista katsella muiden esillä olevia kuvia, mutta itse pitäisin korkeintaan kissani (lepää rauhassa) kuvaa esillä. Itse asiassa ostin juuri valokuvakehyksen, vaikken edes tykkää pitää kuvia esillä :DDDD pitää laittaa siihen jokin tarkkaan harkittu kuva joskus.
Vierailija kirjoitti:
Lasten, lastenlasten kuvat, hääkuvat seinällä tai lipaston päällä.
En voi peukuttaa, kun tykkään lastenlasten kuvista esillä, mutten hääkuvista.
Tämmöiset typerät kyselyt. Ihmisen ei tarvitse keneltäkään kysellä muotia, vaan jokainen sisustaa niinkuin voi tai haluaa.
Vintage-stereot näyttävästi esillä?
Vierailija kirjoitti:
Iso valkoinen purjelaiva.
Mistä niitä saa, olen etsinyt sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiset typerät kyselyt. Ihmisen ei tarvitse keneltäkään kysellä muotia, vaan jokainen sisustaa niinkuin voi tai haluaa.
Tietenkin voi. Ei tässä ole kyse muodista vaan mielipiteestä mitä kukin pitää tyylikkäänä.
Iso hääkuva yms.valokuva olohuoneen seinällä