Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa vai mautonta sisustuksessa peukutusketju!

Vierailija
09.12.2024 |

Eli laitetaan tänne eri sisustukseen kuuluvia asioita ja sitten peukutetaan onko se hienoa vai mautonta! Yläpeukku=hienoa alapeukku=mautonta

Viinipullo johon on laitetty kynttilä 😁

Kommentit (319)

Vierailija
101/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkatapetti

Riippuu todella paljon tapetista ja muusta sisustuksesta. 

Vierailija
102/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmotontut siellä täällä joulun aikaan. Ei yhtä vaan monta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisessä kodissa tehdään kompromisseja.

- tavallaan juuri näin, mutta et oikeasti hävitä niitä omia juttuja vaan hivottelet niitä esille pikkuhiljaa. Miehet lämpenee tooosi hitaasti glitterille ja pastelliväreille.

Kuka nainen ikinä haluaa glitteriä sisustukseen? Ei kyllä niitä my little ponyjakaan, joita lapsena keräsi. 

Vierailija
104/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolipaneeli

Olen ehkä outo, mutta minusta se on aina ollut tosi söpön ja nätin näköinen. Toki sen täytyy sopia kaiken muun kanssa yhteen. Ei mitään kamalaa mustavalkokontrastia sentään. Ylänuoli🤍

Riippuu paljon, missä se on. Joku mäntypaneeli 90- luvun talossa ei oo hieno, mut esim.paneelit rintamamiestalossa on.

Vierailija
105/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- tavallaan juuri näin, mutta et oikeasti hävitä niitä omia juttuja vaan hivottelet niitä esille pikkuhiljaa. Miehet lämpenee tooosi hitaasti glitterille ja pastelliväreille.

Kuka nainen ikinä haluaa glitteriä sisustukseen? Ei kyllä niitä my little ponyjakaan, joita lapsena keräsi. 

Minulla on glitteriä joulukoristeissa, mutta muuhun sisustukseen en kelpuuttaisi

Vierailija
106/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli koska miehet on jääneet 5-vuotiaan tasolle lelujensa kanssa, naisetkin automaattisesti sisustavat kuin 5-vuotiaat tytöt. Hohhoijaa

Mulla on mielestäni melko sukupuolineutraali sisustus. Mitä nyt peilipöytä löytyy, ja vähän kynttilöitä. Luonnollisia värejä, kodikkaita tekstiilejä, ei krääsää

Vierailija
107/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso valkoinen purjelaiva. 

Mistä niitä saa, olen etsinyt sellaista?

Miten sen saa sisälle? 

Vierailija
108/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunat, joissa säleverhot ja kappa ja lisäksi sivuverhot. Ettei vaan kukaan mikään näkisi vahingossakaan sisälle. 

Minultapa löytyy kaikki nuo, mutta sivuverhot eivät näy ikkunoista ulos eikä juuri kappakaan. Kaihtimiakaan en pidä kiinni kuin kesäaamuisin kun aurinko paistaa suoraan sisään.

Mitäs sinä tähän oikein sanot?

Vierailija
109/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Ei kyllä ole mitään leluja esillä, mutta kaikki kiiltävä vetää mua puoleensa kuin harakka. Outoa kyllä, että koruista en tykkää enkä käytä. Mutta kimaltavat esineet on ihania ja lelut myös, jos keräilisin jotain lelusarja laittaisin varmaan esille. 

Nyt oon jo koristellut joulukuusen nauhoilla huushollia, ne on niin nättejä ja kimaltavia. 🤩

Ps. Oon viiskymppinen jos sillä on merkitystä

Vierailija
110/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolipaneeli

Miksi puolipanelointi ei voisi olla huoneen yläosassa? Onko se alaosassa siksi että sitä katseltaisiin nöyränä pää kumarassa Jumalaa kunnioittaen?

Vierailija
111/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustustaulut ja julisteet.

Vierailija
112/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset Teema -astiat, vaaleansiniset Kartio -lasit, Savonia -aterimet ja sokerina pohjalla Taika -mukit?

Vierailija
113/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso valkoinen purjelaiva. 

Mistä niitä saa, olen etsinyt sellaista?

Miten sen saa sisälle? 

Saahan sen pulloonkin...

Vierailija
114/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on niin suhteellista. Minkä vaan asian voi toteuttaa myös tyylikkäästi. Vähän epäsovinnolliset ratkaisut oikein yhdistettynä ovat lähes taidetta - nimenomaan sitä high designia.

Vierailija
115/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustustaulut ja julisteet.

Missä menee sisustustaulun ja taidetaulun käsitteen raja? Hinnastako sen näkee? 

Vierailija
116/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukikokoelma esillä

Vierailija
117/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikkunat, joissa säleverhot ja kappa ja lisäksi sivuverhot. Ettei vaan kukaan mikään näkisi vahingossakaan sisälle. 

Minultapa löytyy kaikki nuo, mutta sivuverhot eivät näy ikkunoista ulos eikä juuri kappakaan. Kaihtimiakaan en pidä kiinni kuin kesäaamuisin kun aurinko paistaa suoraan sisään.

Mitäs sinä tähän oikein sanot?

Onko ne kapat vähän kuin seinän koristeina? Ymmärrän kyllä että verhot on vain koristeena. Mun töytyis saada pitempi verhotanko olkkariin, että voisin verholla peittää yhtä seinää. 

En oo se kelle vastasit. 

Vierailija
118/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo olohuoneessa.

Vierailija
119/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolipaneeli

Miksi puolipanelointi ei voisi olla huoneen yläosassa? Onko se alaosassa siksi että sitä katseltaisiin nöyränä pää kumarassa Jumalaa kunnioittaen?

Kai se johonkin nurkista vetoon liittyy, voisi kuvitella. Mutta onhan se sama ongelma varmaan ylhäälläkin. 

Vierailija
120/319 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa laminaatti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi