Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan tullut ero yllätyksenä?

Vierailija
09.12.2024 |

Onko teille koskaan tullut yllätyksenä se, että puoliso on halunnut avioeron tai lopettaa seurustelun/tapailun jne?

Mä tiedän erään tapauksen, jossa nainen oli raskaana ja odotti perheen kolmaTta lasta ja kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa mies oli tullut töistä kotiin ja ilmoittanut, että hän muuttaa yhteen uuden naisystävän luokse ja hakee avioeroa. Tämä ilmoitus oli tullut naiselle yllätyksenä kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin treffeillä miehelle että minulla on 4-vuotias poika, eipä kuulunut treffien jälkeen herrasta enää mitään.

Vierailija
2/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä. Tuli ihan puskista ainakin kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kävi ilmi, että miehellä on salasuhde. Ei mennyt montaa viikkoa, että eropaperit oli allekirjoitettu.

Vierailija
4/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä kun luen lööpit!

Vierailija
5/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran alkuun kun en huomannut mitään kokousta pitää.

Vierailija
6/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto päättyi siihen että puolisolta tuli tekstari ettei enää tulekaan kotiin. Ei sitten sen jälkeen enää koskaan nähtykään, käytännön asiat sovittiin kaikki etänä. Sillä oli kai jo melkein vuoden ollut uusi kiikarissa.

7/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, kun mun eka poikaystävä parikymppisenä, jonka kanssa seurustelin puoli vuotta etäsuhteessa siten, että minä asuin Helsingissä ja hän Tampereella, jätti minut yllättäen. Muistan, kun oli sunnuntai ilta, kun menin hänen luokseen Tampereella yöksi kun olin palaamssa Jyväskylästä HKI:in ja oli tosi ihanaa ja poikaystäväni vielä sanoi, että oli kiva kun tulit. Sitten keskiviikkona illalla menin seuraavan kerran hänen luokseen yöksi, kun olin läpikulkumatkalla Ouluun, jolloin hän oli jotenkik etäinen. Oltiin sovittu, että seuraava viikon viikonloppuna tulen hänen luokseen ja tehdään jotain kivaa mun syntymäpäivän kunniaksi. Sitten hän lakkasi vastaamasta mun puheluihin ja kun seuraavalla viikolla kysyin , että voihan edelleen tulla viikonloppuna hänen luokse, hän vastasi, että haluaa mieluummin olla yksin. Tällöin jo arvasin, että hän haluaa lopettaa seurustelun. 

Sitten on kyllä useita kertoja käynyt niin, että olen tapaillut miestä, ja on ollut kivaa ja mies on vaikuttanut kiinnostuneita , kunnes mies on joko ilmoittanut, ettei halua enää tavata tai sitten on ghostannut. Että siinä mielessä ne ovat olleet yllätyksiä, että on yhtäkkiä mies muuttanut mielensä 

8/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto päättyi siihen että puolisolta tuli tekstari ettei enää tulekaan kotiin. Ei sitten sen jälkeen enää koskaan nähtykään, käytännön asiat sovittiin kaikki etänä. Sillä oli kai jo melkein vuoden ollut uusi kiikarissa.

Apua! Aivan järkyttävää! Oletko mies vai nainen? Sitä usein sanotaan, että miehille tulee ero yllätyksenä, kun naiset taasen pystyvät vaistoamaan jos miestä painaa jokin asia.

9/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin treffeillä miehelle että minulla on 4-vuotias poika, eipä kuulunut treffien jälkeen herrasta enää mitään.

Miksi et aiemmin kertonut? Olitteko tavanneet IRL vai deittiäpissä? Oliko miehellä omia lapsia?

Vierailija
10/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhteessa kaikki vaikutti menevän hyvin. Seksiä oli usein ja tulevaisuudensuunnitelmia. Mies lähti suoraan minun sängystä seuraavan luo, ja ilmoitti tekstarilla, että meni yhteen tämän toisen kanssa. Mahtoikohan edes käydä suihkussa välissä 🤮

11/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Ensitreffit alttarilla sarjassa Jyrkille tuli yllätyksenä kun Jenni halusi erota. Ymmärrän kyllä Jyrkiä , kun Jenni oli kuitenkin viikko aiemmin sanonut, että haluaa jatkaa avioliittoa.

Vierailija
12/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, eräs nuoruuden suhde päättyi niin, että töihin tuli tekstiviesti silloiselta seurustelukumppanilta, että haluaa erota. Kotiin tuleessa oli vienyt tavaransa ja jättänyt avaimen pöydälle, en ole sen koommin nähnyt eikä vastannut puhelimeen tai viesteihin, mitään selitystä en saanut. Tuli vähän fiilis, että olisi halunnut erota jo aiemmin mutta jatkoi suhdetta vain, koska oli hetken asunnoton ja majaili luonani ja jätti sitten heti kun löysi oman kämpän.

Vierailija
13/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan siinä mielessä, että ainakin ollut tietoinen ettei meni. Ajankohta on päässyt yllättämään, kun en ymmärrä mikä hinku on erota juuri juhlapyhien aikana tai heti jälkeen. Tuplasti paskempi fiilis.

Vierailija
14/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeahääpäin sarastaessa mies ilmoitti haluavansa erota. Vuoden pitänyt jo jalkavaimoa, kaikki tuli yllätyksenä minulle, eikä mieskään osannut sanoa miksi ero olisi parempi juttu. Olin aina tarkasti pitänyt huolta siitä, että kiitin kaikesta mitä teki hyväkseni ja perheen hyväksi, ja merkkipäiviksi koetin keksiä jotain mistä hän todella pitäisi. Luulin, että meillä oli kaikin puolin hyvä liitto ja olin onnellinen viime hetkeen asti.

Vierailija
15/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeahääpäin sarastaessa mies ilmoitti haluavansa erota. Vuoden pitänyt jo jalkavaimoa, kaikki tuli yllätyksenä minulle, eikä mieskään osannut sanoa miksi ero olisi parempi juttu. Olin aina tarkasti pitänyt huolta siitä, että kiitin kaikesta mitä teki hyväkseni ja perheen hyväksi, ja merkkipäiviksi koetin keksiä jotain mistä hän todella pitäisi. Luulin, että meillä oli kaikin puolin hyvä liitto ja olin onnellinen viime hetkeen asti.

"Päin" po. "päivän".

Vierailija
16/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avioero kun olin 42 tuli ihan puun takaa. Mies oli jopa ollut tavallista huomaavaisempi ja romanttisempi ennen erosta kertomista. Oli vuokrattu luksusmökki ja vietetty viikko siellä, teki enemmän kotihommia omasta aloitteestaan kuin yleensä, oli hyväntuulinen.

Sitten pommi: hän haluaa avioeron, ja hänellä on itse asiassa jo uusi tyttöystävä, joten tässä nyt ei ole enää mitään keskusteltavaa. Hän ei kuulemma ollut mihinkään erityisen tyytymätön, mutta halusi nuoremman ja kauniimman, lapsettoman naisen. Miksi ajaa vanhalla Toyotalla, kun uusi Mersukin on saatavilla, hän sanoi. Keveän hyväntuulisella äänellä ja hymyillen. Minä olin niin yllättynyt että en tainnut oikein osata sanoa mitään. Tuijotin vain ja mietin, onkohan tämä unta, tai vitsaileeko mies. Ei vitsaillut. Muutti pois kotoa jo samana iltana, ja minulle jäi selitellä lapsille mitä on tapahtunut. Että isi tarvitsee nyt aikaa yksin miettiä, mitä haluaa elämältään, ja voi olla että ero tulee. 

Niin se tuli. Mies ei suostunut keskustelemaan mistään muusta kuin pakolliset lasten huoltajuudesta. Molemmat oli sitä mieltä, että minusta tulee lasten yksinhuoltaja. Hän ei halunnut palloja jalkoihinsa uudessa elämässä, eikä lapsiakaan kiinnostanut isä, joka häipyi jonkun 19-vuotiaan kehitysmaalaisen postimyyntimorsiamen takia. 

Vaan kummasti ne ihmiset muuttuu joskus. Minä menin naimisiin aikanaan helluntaiuskovaisen, hyvin perhekeskeisen ja rauhallisen, vakaan miehen kanssa. Ja sitten se kumminkin höyrähti jotenkin keski-iässä ja teki tuollaisen tempun. 

17/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä juttuja lukee, huomaa sen, että usein mies haluaa erota vain silloin, kun on seuraava nainen valmiiksi katsottuna. 

Vierailija
18/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua! Aivan järkyttävää! Oletko mies vai nainen? Sitä usein sanotaan, että miehille tulee ero yllätyksenä, kun naiset taasen pystyvät vaistoamaan jos miestä painaa jokin asia.

Joo, ihan niinkun mun exä sanoi kaikille, että hänelle ero tuli yllätyksenä. Puolen vuoden ajan sanoin, että jos tietyt asiat ei vaan muutu, niin en jaksa enää ja lähden. Sanoin useamman kerran viikossa tämän ja puolen vuoden päästä ilmoitin löytäneeni oman asunnon. Oli kuulemma täysin puskista tullut ylläri.

Vierailija
19/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälle kuulemma tuli. Vaikka olin nimenomaan lukemattomia kertoja sanonut sille, että jos tietyt asiat, kuten hänen alkoholinkäyttönsä, ei muutu, niin minä lähden. Minä vieläpä kerran peruin eroaikeeni, kun tuntui että hänelle vasta silloin oikeasti valkeni että häivyn jos ei meno muutu. Ajattelin, että jospa se nyt, kun hän vaikutti todella säikähtäneeltä ja asian sisäistäneeltä. Vähän aikaa meni paremmin, sitten alkoholinkäyttö alkoi taas ja sen myötä lieveilmiöt kuten uhkapelaaminen ja pettäminen. Silloin lähdin lopullisesti kun pettämistä alkoi taas ilmetä.

Vierailija
20/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli yllätyksenä ero. Silloinen monivuotinen miesystävä jätti minut kesken juhannuksen vieton, kun oltiin hänen mökillään. 

Olihan meillä ollut joitakin ongelmia, mutta ajattelin, että niistä selvitään, kun rakkautta oli molemmin puolin. Mies ei edes ollut jutellut sen suuntaista, että ei enään haluaisi seurustella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi