Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan tullut ero yllätyksenä?

Vierailija
09.12.2024 |

Onko teille koskaan tullut yllätyksenä se, että puoliso on halunnut avioeron tai lopettaa seurustelun/tapailun jne?

Mä tiedän erään tapauksen, jossa nainen oli raskaana ja odotti perheen kolmaTta lasta ja kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa mies oli tullut töistä kotiin ja ilmoittanut, että hän muuttaa yhteen uuden naisystävän luokse ja hakee avioeroa. Tämä ilmoitus oli tullut naiselle yllätyksenä kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Kommentit (26)

21/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kun näitä juttuja lukee, huomaa sen, että usein mies haluaa erota vain silloin, kun on seuraava nainen valmiiksi katsottuna. 

Up

Vierailija
22/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu,joka ei unohdu koskaan. Vuokramökillä piti viettää silloisen miesystävän kanssa unohtumaton  joulu. Kynttilälyhtyjä metsässä ja aivan mieletön tunnelma. Kunnes joulusaunan jälkeen aattoiltana mies laittautui viimeisen päälle ja lähti. Ei ollut mitään riitoja,ei mitään kielteistä. Sinne jäin yksin jouluruokien kanssa,jotka hän oli hommannut. Sinne jäi maksettu mökki. Sinne jäi kymmenen vuoden ihmissuhde. Ajoitus oli täysi kymppi! Lähdetään kun juhlat on parhaimmillaan ja toiselle saadaan maailman pahin olotila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli avioero yllätyksenä. Mies oli ollut etäinen ja ärtynyt, mutta kuittasi asian työstressillä kysyessäni asiaa. Kuuntelin ja yritin olla tukena. Mies sanoi, että yrittää hoitaa työstressiä aloittamalla kuntoilun. Kävikin usein salilla ja juoksemassa.

Eräänä päivänä mies ilmoitti, että haluaa avioeron. Kielsi jyrkästi, että hänellä olisi toista naista. Jälkikäteen selvisi, että mies oli kuntosalilla käymisen sijaan mennyt toisen naisen luokse. Ja kun olin ollut pois kotoa työmatkojen vuoksi, oli mies tuonut naisen kotiimme. Suhde selkäni takana oli kestänyt yli vuoden.

Minulla kesti kauan tajuta pienet merkit miehen käytöksestä, että kyse oli pettämisestä. Koen siis eron tulleen yllätyksenä.

Vierailija
24/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/26 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun avioero kun olin 42 tuli ihan puun takaa. Mies oli jopa ollut tavallista huomaavaisempi ja romanttisempi ennen erosta kertomista. Oli vuokrattu luksusmökki ja vietetty viikko siellä, teki enemmän kotihommia omasta aloitteestaan kuin yleensä, oli hyväntuulinen.

Sitten pommi: hän haluaa avioeron, ja hänellä on itse asiassa jo uusi tyttöystävä, joten tässä nyt ei ole enää mitään keskusteltavaa. Hän ei kuulemma ollut mihinkään erityisen tyytymätön, mutta halusi nuoremman ja kauniimman, lapsettoman naisen. Miksi ajaa vanhalla Toyotalla, kun uusi Mersukin on saatavilla, hän sanoi. Keveän hyväntuulisella äänellä ja hymyillen. Minä olin niin yllättynyt että en tainnut oikein osata sanoa mitään. Tuijotin vain ja mietin, onkohan tämä unta, tai vitsaileeko mies. Ei vitsaillut. Muutti pois kotoa jo samana iltana, ja minulle jäi selitellä lapsille mitä on tapahtunut. Että isi tarvitsee nyt aikaa yksin miettiä, mitä haluaa elämältään, ja

Käsittämätön tapaus. :/

26/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu,joka ei unohdu koskaan. Vuokramökillä piti viettää silloisen miesystävän kanssa unohtumaton  joulu. Kynttilälyhtyjä metsässä ja aivan mieletön tunnelma. Kunnes joulusaunan jälkeen aattoiltana mies laittautui viimeisen päälle ja lähti. Ei ollut mitään riitoja,ei mitään kielteistä. Sinne jäin yksin jouluruokien kanssa,jotka hän oli hommannut. Sinne jäi maksettu mökki. Sinne jäi kymmenen vuoden ihmissuhde. Ajoitus oli täysi kymppi! Lähdetään kun juhlat on parhaimmillaan ja toiselle saadaan maailman pahin olotila.

Aivan kamalaa! Sen miehen on pakko olla joku psykopaatti. Mitä hän sitten sanoi eron syyksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi