Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä lapseton sinkku, kysymys!

Vierailija
09.12.2024 |

Millaista elämää vietät, mistä saat sisältöä elämääsi? Oletko onnellinen? 

Pohdin vain että millaiseksi tämä elämä voi muodostua näin. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän ihan hyvää elämää. Tapaan ystäviä, opiskelen kiinnostavaa alaa ja minulla on harrastuksia. Välillä olisi mukavaa jakaa arki toisen ihmisen kanssa, mutta yksinkin on hyvä olla. Ei tarvitse olla jatkuvasti kyselemässä toiselta minne mennä ja vastaavaa.

N21

Vierailija
2/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on vaikeaa koska kylmää. Muuten omia projekteja ja kotiasioita. Lenkit kun sää sallii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, oikein mukavaa. On mieleinen työpaikka ja hyvä palkka. On ystäviä ja sukulaisia, keiden kanssa viettää aikaa. Mukavia harrastuksia, joissa saa haastaa ja kehittää itseään. Paljon haaveita ja mahdollisuuksia niiden toteuttamiseen, kun ei ole lapsia aika-, eikä rahasyöppöinä.

Vierailija
4/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen elämääni. Huonoja päiviä on harvoin. Eloni on hiljaista ja rauhallista, juuri minulle mieluista.

Pidän päivätyöstäni ja lisäksi minulla on pieni sivutoiminen yritys, lähinnä harrastusmielessä. Muita harrastuksia liikunta ja lukeminen.

Erakkoluonteena en juuri kaipaa seuraa. Muutama hyvä kaveri on ja perhe ja sisarukset. 

N40

Vierailija
5/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa enkä kaipaa siihen lapsien mukanaan tuomia ikävyyksiä: sairastelua, kouluhaasteita, rahanmenoa, meteliä, sotkua jnejne. 

N48

Vierailija
6/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki lapsettomat ole sinkkuja, mulla on mies ja hänkään ei halua lapsia. Mutta taide ja käsityöt on ollut elämässäni läsnä pienestä saakka.

Vierailija
7/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla, töissä ja opiskelen toista yliopistotutkintoa työn ohessa. On tämä aika ankeaa, mutta ei lapsettomuuden vaan sinkkuuden vuoksi. Mietin aina, että jos pääsen vähän parempaan kuntoon tai jos olen vähän sivistyneempi, niin joku kiva nainen kiinnostuu mutta ei.

Vierailija
8/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdit tätä joka päivä näemmä.

Vierailija
9/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki lapsettomat ole sinkkuja, mulla on mies ja hänkään ei halua lapsia. Mutta taide ja käsityöt on ollut elämässäni läsnä pienestä saakka.

Kiinnostaa nimenomaan tilanne, ettei ole puolisoa eikä lapsia, eli on yksin. Ap.

Vierailija
10/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdit tätä joka päivä näemmä.

Edellinen aloitus poistettiin ennen kuin ehdin lukea, mitä siihen oli vastattu. Kyllähän tämä vähän pohdituttaa.

Vierailija
11/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ihan tavallista elämää. Teen etänä asiantuntijatyötä alalla, jolle minulla on koulutus. En harrasta mitään ihmeempiä. Käyn kävelemässä, laitan ruokaa, joskus innostun jostain käsitöistä ja teen niitä, pelaan tietokoneella, käytän somea. Olen aika introvertti joten en niin välitä ihmissuhteista, viihdyn hyvin yksin kotosalla. Olen onnellinen. 

En mä mitään erityistä sisältöä elämääni tarvi. Olen vaan onnellinen jokaisesta elämän hetkestä, kun saan ilman kipuja, vaivoja tai muita isoja ongelmia viettää. Ei tarvi tapahtua mitään erityistä, että olisin onnellinen. Elämän tarkoitus on eläminen.

lapseton sinkku, nainen 50 v

Vierailija
12/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutan lähinnä haaveitani. Usein mietin, että mitä seuraavaksi haluaisin, ja sitten menen sitä kohti. Yksilöllistä siis. Musiikki, taide, ja hengellisyys ovat isossa roolissa elämääni. Veikkaan, että lasten kanssa painopiste olisi fyysisempi ja enemmän sellainen "ränkkätänkkä", kun nyt pystyy nautiskelemaan tällaisesta "smooth sailing" meiningistä

Ja olen aika nuori. Odotan mielenkiinnolla, miten syväksi elämä kehittyy, kun ikää tulee. Lapset madaltavat kognitiota ja palauttavat vanhempiakin lähemmäs lapsuutta. Lapsen kognitio on hyvin yksinkertainen verrattuna aikuisen, puhumattakaan vaikka lapsettoman eläkeläisen, kognitioon

Maailman meno ei hetkauta minua hirveästi. Olen ollut deittimarkkinoilla kauan ja pikku hiljaa kyllästymässä siihen. Rakastuminen tuntuu hyvältä, mutta ihmiset ovat oikeasti niin perseestä että heihin on todella vaikea rakastua :D mutta itsekseen voi omassa kodisssa nauttia rakkauden tunteista ja tunnelmista. Se kiimahormonaalisuus ei ole välttämätöntä ja omasta mielestäni ainakin ennemminkin työntää luotaan, vs. itsekseen voi mennä kylpyyn nautiskelemaan ja ottaa vaikka lasin viiniä jos siltä tuntuu

Vierailija
13/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisairas ja syrjäytynyt. Onneksi ei tullut koskaan lapsia tehtyä, en olisi niistä kyennyt huolehtimaan.

Vierailija
14/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monisairas ja syrjäytynyt. Onneksi ei tullut koskaan lapsia tehtyä, en olisi niistä kyennyt huolehtimaan.

Niin ja millaista elämää elän - tietokoneella kaiken valveillaoloajan. Ei nyt varsinaisesti "sisältöä ja merkitystä", vaan tapan aikaa.

Vierailija
15/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä menee hyvin ja välillä huonosti. Pääpiirteittäin ihan onnellinen. Sisältöä elämään saan henkisistä asioista ja luonnosta. Harrastan monipuolisesti.

olisin halunnut perheen, mutta se juna meni jo.olen kuitenkin ihan ok sen asian kanssa. Joskus se surettaa mutta onneksi melko harvoin.

Vierailija
16/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvataide, musiikki, kirjallisuus, luonto, omat lemmikkieläimet, käsityöt, ulkoilu, jooga, meditaatio, ruuanlaitto, viini, ystävät, jotkut sukulaiset, nettileffat, hyvät unet, matkailu,ym.ym. Paljon kivaa tekemistä kun ei ole miestä eikä lapsia. N61

Vierailija
17/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin kyllästynyt. Töissä tehdään muutoksia ja uudistuksia pelkästä tekemisen ilosta. Vapaa-aika on jämähtänyttä ja tylsää. Jokainen päivä on kuin söisi eiliseltä jäänyttä jääkaappikylmää kebabia. 

Vierailija
18/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen. Teen työtä jonka koen erittäin merkitykselliseksi ja saan tehdä sitä 100% etänä. Minulla on ystäviä ja perhe joita tapaan säännöllisesti ja kissa. Harrastan matkustelua perheen ja ystävien kanssa ja välillä yksin. 

Joskus tuntuu että tekemistä ja menoja on ihan liikaa ja yksin ei tosiaan tartte kotona istua jos vaan jaksaa mennä tai kutsua ihmisiä kylään. Olen vaan introvertti ja nautin yksinäisyydestä. Tai no kissan seurasta myös :).

En koskaan ole halunnut lapsia ja puoliso tulee jos on tullakseen. En halua olla huonossa suhteessa vain suhteessa olemisen vuoksi.

N40

Vierailija
19/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi on vaikeaa koska kylmää. Muuten omia projekteja ja kotiasioita. Lenkit kun sää sallii.

Laita vaatteita päälle, niin ei ole kylmä.

Vierailija
20/45 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 vuotias. Muistan kun kerroin 16 vuotiaana että haluan perheen ja 20 vuotias luokka kaveri vain nauroi minulle. Haluan perheen edelleen mutta todella vaikea löytää kumppania joka haluaa myös.