Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syrjäytymässä oleva mies

Vierailija
09.12.2024 |

Ikää 27V, viimeisen vuoden aikana kaikki kiinnostus ihmissuhteisiin on lopahtanut kokonaan. Töissä vielä pystyn jotenkin käymään mutta olen paljon palkattomilla vapailla kun talouden ja työpaikan puolesta se onnistuu hyvin.

25vuotiaana koetusta erosta en ole vieläkään päässyt kokonaan yli. Suhteesta ja sen hetkisestä kumppanista kyllä, mutta ikinä ei löytynyt uutta suhdetta kovasta yrityksestä huolimatta. Tämä kaihertaa kokoajan entistä enemmän ja olen jo uskoni menettänyt että joskus vielä jotain löytäisin. Yksinäiset illat ja kaiken tekeminen yksin on vain syönyt mielen niin huonoksi että enää en jaksa edes yrittää. Haaveilin aina perheestä ja hyvästä kodista mutta sekin varmasti jäänee haaveilun tasolle.

Saa kysyä mitä vaan, koitan vastailla.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko ananas pizzaan?

Vierailija
2/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy ensin itse tulla sellaiseksi mieheksi, joka vetää puoleensa seuraa. Pelkästään haaveilemalla se ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko ananas pizzaan?

Sopii ainakin aurajuusto kinkku pizzaan t: eri 

Vierailija
4/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ollut joskus erilainen kuin

Vierailija
5/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy ensin itse tulla sellaiseksi mieheksi, joka vetää puoleensa seuraa. Pelkästään haaveilemalla se ei onnistu.

Netistä löytyy vinkkejä miten tulla chadiksi. Naiset eivät huoli tavallista miestä vaan haluavat chadin.

Vierailija
6/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, että ottaisit sijaislapsia tai ainakin tukilapsia?

Vierailija
7/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhde loppui? Mikset pääse yli? Tuon pari vuottahan se helposti ottaa jos toisesta on välittänyt.

Vierailija
8/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyminen on  pelkurin valinta kuten sekin, ettei hanki lääkäriltä apua ilmeiseen depressioon. 

Se ei ole yhtään helpompaa naisille mutta naiset tekevät sen eivätkä jää kuolinkoppiin vollottamaan. 

Vierailija
9/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy vinkkejä miten tulla chadiksi. Naiset eivät huoli tavallista miestä vaan haluavat chadin.

Haistapa vttu, myrkkykääpiö.

Vierailija
10/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että ottaisit sijaislapsia tai ainakin tukilapsia?

Sijaisperheistä on huutava pula, fb:ssä tulee koko ajan mainoksia että ryhtyisitkö sellaiseksi.

Vierailija
11/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suhde loppui? Mikset pääse yli? Tuon pari vuottahan se helposti ottaa jos toisesta on välittänyt.

Halusin lopettaa suhteen, kun oli erilaisia käsityksiä elämältä ja eri suunnitelmat. Ero oli oikea ratkaisu mutta yksinolo sen jälkeen on lyönyt vasten kasvoja viime aikoina.

AP

Vierailija
12/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyminen on  pelkurin valinta kuten sekin, ettei hanki lääkäriltä apua ilmeiseen depressioon. 

Se ei ole yhtään helpompaa naisille mutta naiset tekevät sen eivätkä jää kuolinkoppiin vollottamaan. 

Naisethan ne vasta vollottaakin, ilman mitään masennusdiagnoosiakin.

Vierailija
13/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tommonen elämänvaihe. Niitä tulee monta elämän aikana. Ne pitää käyttää sen miettimiseen mitä ne fiilikset yrittää kertoa. Sekin että jumittaa jossain menneessä suhteessa haluaa kertoa jotain sun kipukohdista, hyvistä muistoista mihin olit jumittunut, ylipäätään sinun persoonasta.  Fiilistele ne läpi ja koita katsoa elämää eteenpäin. Te miehet olette rotuna näköjään vähän semmosia että kun elämässä on yksi kuoppa niin sinne jäädään loppu elämäksi ja se oli sitten siinä, vaikka elämä on luotu kuoppaiseksi, jotta kasvettaisiin ja siinä pysyisi mielenkiinto.

Vierailija
14/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainaan vapaaehtoiseksi. Siellä saa tehdä työtä jolla on tarkoitus.

Vierailija
15/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kelvata tälläisenään enkä vetää mitään roolia maailman tappiin asti. Vähän olen kuntoillut ja painoa pudottanut, lisäksi opetellut ihmissuhteista ja muuta kehittävää

Ap

Vierailija
16/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kelvata tälläisenään enkä vetää mitään roolia maailman tappiin asti. Vähän olen kuntoillut ja painoa pudottanut, lisäksi opetellut ihmissuhteista ja muuta kehittävää

Pieni kuntoilu ei riitä. Parisuhdemarkkinoilla pärjätäksesi tarvitset kunnon lihakset.

Vierailija
17/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ystävän vinkkinä, mikään ei ole niin luotaantyöntävää kuin ihminen, joka ei osaa olla yksin ja haluaa vain jonkun siihen viereen. Ensin pitäisi olla sinut itsensä kanssa ja elää itselleen mielekästä elämää. Kumppanin tehtävä ei ole antaa elämällesi suuntaa ja tarkoitusta vaan rikastuttaa sitä jo olemassa olevaa, toimivaa elämää. Eli mielenterveys ja käytännön asiat kuntoon niin saattaa sitä seuraakin sitten joskus löytyä.

Vierailija
18/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ystävän vinkkinä, mikään ei ole niin luotaantyöntävää kuin ihminen, joka ei osaa olla yksin ja haluaa vain jonkun siihen viereen. Ensin pitäisi olla sinut itsensä kanssa ja elää itselleen mielekästä elämää. Kumppanin tehtävä ei ole antaa elämällesi suuntaa ja tarkoitusta vaan rikastuttaa sitä jo olemassa olevaa, toimivaa elämää. Eli mielenterveys ja käytännön asiat kuntoon niin saattaa sitä seuraakin sitten joskus löytyä.

Vain menestyjä voi löytää kumppanin. Ainakin jos on mies. Naisia parisuhdemarkkina kohtelee paremmin ja aivan tavallinenkin nainen voi saada kymmeniä matcheja päivässä.

Vierailija
19/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistapa vttu, myrkkykääpiö.

Heh, myrkkykääpiö.😃

Vierailija
20/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tiedä mitä seuraava päivä tuo tullessaan. Aina on myös parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Älä sorru alkon tuotteisiin.