Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä että isät ihastuvat lastensa naispuolisiin hoitajiin?

Vierailija
09.12.2024 |

Esim päiväkodin hoitajiin tai muihin lastenhoitajiin? Kokemuksia?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidin yhtä lasta, ja sen isä ihastui muhun :D Loppui hoitamiset, kun lerssin kuva vahingossa pamahti ruutuun.

Vierailija
2/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut montakin kertaa, pari timmiä perhepäivähoitajaa on ollut lasten ollessa pieniä. Ja kyllähän se lisää kiinnostusta, kun näkee miten hyvin pitävät huolta lapsistani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sekoittavat aspahymyn kiinnostukseen eivätkä ymmärrä, että heidän lapsensa hoiva on työ, ei huvia.

Vierailija
4/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt tuppaa ihastumaan kaikenlaisiin naisiin.

Vierailija
5/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole tullut mieleenkään ennen tätä aloitusta. :D

Vierailija
6/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhdestä hoitajasta tuli vakipano.

Vierailija
7/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet siittävät kaiken, joka antaa siittää itsensä. Siinä ei ole mitään uutta tai ihmeellistä

Vierailija
8/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hoitajan iästä ja ulkonäöstä. Jos se hoitaja on yli viisikymppinen täti, niin ei paljoa pelkoa. Mutta jos se hoitaja on hieman reilu 20-vuotias iloinen ja sporttinen kaunotar, niin silloin on hyvin mahdollista.

Vierailija
9/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Sekoittavat aspahymyn kiinnostukseen eivätkä ymmärrä, että heidän lapsensa hoiva on työ, ei huvia.

Jaa, minusta näyttää että hymyilevät mulle kyllä ihan aidosti ja nauttivat lasteni hoitamisesta. Kyllähän siinä kiinnostus herää 😉

Vierailija
10/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on pukilla, pelimies, viina. Ehkei aina ole ihastus.

Vierailija
11/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta näyttää että hymyilevät mulle kyllä ihan aidosti ja nauttivat lasteni hoitamisesta. Kyllähän siinä kiinnostus herää 😉

Missäköhän äpäsisi elämään ilman miehiä. Olette oksettavia

Vierailija
12/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen, jossa isä aloitti suhteen lapsensa ekaluokan opettajan kanssa. 

Vierailija
13/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta yksi lapseni hoitaja oli kyllä selkeästi ihastunut mieheeni. Miestäni lähinnä nauratti.

Vierailija
14/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hoidin yhtä lasta, ja sen isä ihastui muhun :D Loppui hoitamiset, kun lerssin kuva vahingossa pamahti ruutuun.

Eipä tuo nyt kuulosta ihastumiselta. Kunhan idiootilla hormoonit laukkasi. Noita riittää, mutta ei kantsi yleistää.

Vierailija
15/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lastenhoitaja ja kyllä on useammankin kerran tuntunut siltä et isät ovat ihastuneet. Yksi avautui ja puhui negatiivisesti vaimostaan (oli todella kiusallista), yksi pisti kunnon esityksen pystyyn kuinka on täydellinen isä ja jäi juttelemaan aina vaan myös hoitoajan loppumisen jälkeen, mukamas kiinnostuneena lapsen asioista, vaikka tietää ettei todellisuudessa minuuttiakaan ylimääräistä aikaa halua hänen kanssaan viettää tai muutenkaan jaksa mitenkään panostaa lapseensa. Vitsi se oli kiusallista kun aina vaan kyseli kaikkea, eikä mielestäni tajunnut mitään vihjeitä. Tottakai hymyilen ja olen ystävällinen kaikille, olispa outoa jos en olisi. Enkä ole itse ikinä ihastunut kehenkään asiakkaaseen. Oikeasti tosi rasittavia suurin osa. Avuttomuus ja laiskuus oman lapsensa kanssa ei ole kovin ihastuttava piirre miehessä.

Vierailija
16/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet siittävät kaiken, joka antaa siittää itsensä. Siinä ei ole mitään uutta tai ihmeellistä

Eivät siitä.

Vierailija
17/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh, juuri tämä!

Vierailija
18/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva perheenisä on herättää näin 25v. hoitajassa yhtään minkäänlaista kiinnostusta kun rahjustavat lapsiaan hakemaan. Ei ole vielä tullut uralla yhtäkään komboa vastaan, että olisi sekä komea että jutuiltaan älykkään oloinen isä ja lapsi kiva, hyväkäytöksinen ja kaikin tavoin herttainen ns. vanhan ajan reipas lapsi. Aina on isä joku tallukka tai jos on karismaattinen isä, lapsi on komenteleva tai lellitty pikkukuningas/prinsessa, joka on tottunut saamaan kaiken ja lähinnä ruutuajan perään. Että ei, ei kiinnosta tämmöisiin perheellisiin pätkääkään sekaantua ja koska ei yhtään kiinnosta, en ole seurannut onko joku minusta kiinnostunut. Tuskin.

Vierailija
19/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ovat usein pukeutuneet lapsellisesti ja puhuvat lässyttämällä.

Vierailija
20/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta yksi lapseni hoitaja oli kyllä selkeästi ihastunut mieheeni. Miestäni lähinnä nauratti.

Meillä ei onneksi ollut lapsen oma hoitaja mutta alalla oleva jota pakosta usein nähtiin. Flirttaili avoimesti sekä miehelle että lapselle. Selitti siitä että vanhempien mukaan "haastava" lapsi oli kuin enkeli (hänen) hoidossa ja päinvastoin. Mietin että mikä onni kun lapsella oli fiksut ja asialliset, yksi ihan nättikin, hoitajat eikä tarvinnut tämän huomionhakuisen tyypin kanssa käydä mitään vasu-keskusteluja tai muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan