Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä että isät ihastuvat lastensa naispuolisiin hoitajiin?

Vierailija
09.12.2024 |

Esim päiväkodin hoitajiin tai muihin lastenhoitajiin? Kokemuksia?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omien muksujen päiväkodissa on pari sellaista bätäng-mimmiä töissä, että joka aamu sykkii vähän. Toinen muodokas ja aivan liian seksikäs päivähoitajaksi, toinen niin kuvankaunis kuin vain voi olla. Ihastun vähän joka päivä kun käyn siellä.

Vierailija
42/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuvat ja se on kiusallista, ärsyttävää, joskus ahdistavaa. Olen tekemässä vain työni. Äitien kanssa työskentely tuntuu turvallisemmalta. Olen nuoren näköinen ja aika pienikokoinen. Kerran testasin laittaa silmälasit töihin ja se toimi siten, että sai etäisyyttä. Tätä keinoa käytän jatkossakin. Olen myös miettinyt, että tepsisiköhän jos laittaisi nuhjuisimman villapaidan kun pakostakin joutuu olemaan isien kanssa tekemisissä, se ehkä vähentäisi "viehättävyyttä". Ehkä vääränlainen meikki toimisi myös, kun en osaa varsinaisesta maskeerata itseäni eri näköiseksi. Eräänkin puheeseen eksyi muun muassa sanoja märkä, posliini, voin sanoa että ahdisti. 

Tässäpä oiva trollaus aiheesta. Niinpä niin, kun asiat haluaa nähdä tietystä näkökulmasta, niin kyllähän siihen saa vahvistusta. Tuokin iskä puhui märistä kurahousuista, KYLLÄ TIEDÄN MITÄ MÄRKÄÄ

Ei puhunut. Tilanne meni niin, että hoidin hänen lastaan ja tuli rupattelemaan "Mirja-Maija, oliko sinustakin lattia märkä, oliko se märkä?".

Kyllä sen aistii. Suurin osa asiakkaista on kuitenkin mukavia. Sinua taisi triggeröidä sanan viehättävä käyttö, tarkoitin sillä sitä, että jokainen on jonkun vinkkelistä viehättävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta päiväkoti-ikäisten isät ei ole mitenkään erityisen halujaherättäviä. Ihan samaan tapaan väsyneitä ja homssuisia kuin äiditkin.

Olin itse pk:ssa sijaisena vuoden, ja tosiaan valtaosa isistä oli jotain 40-50+ vuotiaita kaljuja sekä lihavia. Siellä oli ehkä *yksi* kolmekymppinen sporttinen tapaus eikä sekään tuonut lasta kuin tyyliin kerran kuussa.

Itse asiassa äidit olivat pääosin paljon paremmassa kunnossa.

Vierailija
44/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ihastuin päiväkodissa työskentelevään mieheen, näinkin päin voi käydä 

Vierailija
45/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet siittävät kaiken, joka antaa siittää itsensä. Siinä ei ole mitään uutta tai ihmeellistä

Eivät siitä.

Kyllä siitetään.

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
46/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä lukiessa vaikuttaa siltä, että monella hoitajalla näyttää olevan ongelmaa ammattimaisessa suhtautumisessa lasten vanhempiin.

No eihän tule, vaan miehet eivät kunnioita heidän lapsiaan hoitavia ihmisiä vaan suhtautuvat itse heihin oudosti ja kuvittelevat kaikenlaista omassa päässään. Jostain syystä.

No harvoinpa kukaan (esim. lapsen vanhempi) ihastuu vastaavassa tilanteessa sillä tavalla, että tästä olisi toisella osapuolella varma tieto! Kyse on tällöin aivan väistämättä hoitajan pään sisällä tapahtuvasta asiasta! Vai ovatko he kertoneet asiasta? Jos eivät, et voi tietää miksi kukin käyttäytyy kuten käyttäytyy. 

Jos ammattilaisen suhtautuminen on ammattimainen, silloin tällaisia ei edes spekuloi, vaan antaa ihmisten hoitaa pakolliset kohtaamiset omana i

No kerropa mulle mikä syy on isällä jäädä lässyttämään aina vaan siihen jostain täysin yhdentekevästä asiasta kun lapsen hoitoaika on jo päättynyt ja itselläkin olisi muutakin hommaa? Luulisi todella että isälläkin olisi ja tässä tapauksessa oli usein vielä lapsella kiire jo kotiin! Ja ihan työelämässä oleva ihminen, ettei joku syrjäytynyt kenelle olin ainoa juttuseuralainen päivän aikana. Mutta auta armias kun isä sitten loukkasi itsensä ja jäi pidemmälle sairaslomalle! Tuli surkealla ilmeellä hakemaan lasta ja surkutteli kuinka rankkaa HÄNELLÄ on niin rankkaa ja on rankkaa hoitaa lasta sairaana, vaikka lapsi oli maailman helpoin ja vielä koko päivän hoidossa ja isällä puolestaan ei muuta kuin vapaata. Tuli sellainen olo että hänkin olisi oikeastaan halunnut tulla sinne hoitoon 😂

Vierailija
47/52 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuvat ja se on kiusallista, ärsyttävää, joskus ahdistavaa. Olen tekemässä vain työni. Äitien kanssa työskentely tuntuu turvallisemmalta. Olen nuoren näköinen ja aika pienikokoinen. Kerran testasin laittaa silmälasit töihin ja se toimi siten, että sai etäisyyttä. Tätä keinoa käytän jatkossakin. Olen myös miettinyt, että tepsisiköhän jos laittaisi nuhjuisimman villapaidan kun pakostakin joutuu olemaan isien kanssa tekemisissä, se ehkä vähentäisi "viehättävyyttä". Ehkä vääränlainen meikki toimisi myös, kun en osaa varsinaisesta maskeerata itseäni eri näköiseksi. Eräänkin puheeseen eksyi muun muassa sanoja märkä, posliini, voin sanoa että ahdisti. 

Siis niitä on vaikka mitä kaksimielisiä pervoja olemassa, kenellä myös sitten lapsia. Itse olen myös nuorennäköinen ja pienikokoinen, lisäksi pidän hyvää huolta itsestäni, treenaan jne. Suurin osa iseistä alkaa olla huomattavasti nuorempia, mutta varmaan kun on hiljaisempaa kotona niin sitten ajatukset vaeltelevat minne sattuu. Kyllä se nyt on vaan aika yleistä että miehet kuvittelevat heti jotain kun nainen vähän hymyilee ja on ystävällinen. Ja en tiedä onko siinä sitten lisäksi vielä jotain miehen oman lapsen hoitajaa kohtaan.

Vierailija
48/52 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos rankat työn lisäksi joutuu kokemaan ahdistelua hoitolasten iseiltä 😳

Vierailija
49/52 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Sekoittavat aspahymyn kiinnostukseen eivätkä ymmärrä, että heidän lapsensa hoiva on työ, ei huvia.

Jaa, minusta näyttää että hymyilevät mulle kyllä ihan aidosti ja nauttivat lasteni hoitamisesta. Kyllähän siinä kiinnostus herää 😉

🤮

Vierailija
50/52 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/52 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omien muksujen päiväkodissa on pari sellaista bätäng-mimmiä töissä, että joka aamu sykkii vähän. Toinen muodokas ja aivan liian seksikäs päivähoitajaksi, toinen niin kuvankaunis kuin vain voi olla. Ihastun vähän joka päivä kun käyn siellä.

Kuka juntti teini käyttää tuollaisia sanoja

Vierailija
52/52 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä