Oletko lahjoittanut mihinkään keräykseen viime aikoina?
Kommentit (68)
Kyllä Lääkärit ilman rajoja tekevät tärkeää työtä. Joka puolella maailmaa kriisialueilla jne.
Lasten joululahjakeräykseen 12 kpl elokuvalippuja.
Syöpäsäätiölle täytyy lahjoittaa. Kiitos muistutuksesta aiemmalle kommentoijille!
Vien tällä viikolla Konttiin pussillisen itse kudottuja lastenvaatteita.
Viimeksi viiskymppiä pelastusarmeijan joulupataan, sitä ennen satanen Ukrainan puolustusvoimille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veroja maksoin just vähän yli 2300 e. Mielestäni etenkin joulukeräykset on täysin turhia, niin moni taho jakaa nyt köyhille lapsiperheille mannaa ja makeaa, että monessa perheessä lahjoja tulee enemmän kuin viitsitään avata.
Hyvä antaa vähästänsä, rikas paha ei paljostaankaan. Arvaa, kumpi olet.
No se hyvä, koska annan 2300 e. Jos olisin hyvätuloinen, joutuisin antamaan yli 5000 e ja vielä haukuttaisiin, että en anna tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt etsiä jotain joulukeräystä, josta voisin luottaa että apu menee perille asti eikä kaikki raha jää johonkin byrokratian rattaisiin. Mieluiten niin että saisin itse antaa vaikka jonkun ruokakassin tai lahjan suoraan sitä tarvitsevalle. Vielä en kuitenkaan ole löytänyt sopivaa.
Pelastusarmeija?
En rahaa koska ei enää varaa lahjoittaa. Konttiin vienyt paljon laadukasta myytävää. Se on mun tapa auttaa.
Joulupuu keräykseen. Vaatteita ja tavaroita vien jatkuvasti Konttiin ja Fidalle.
Syöpäsäätiölle syöpätutkimukseen jatkuvana kuukausilahjoituksena 10e. Niin pieni summa etten edes huomaa kun lähtee tilitä.
Kannustan muitakin lahjoittamaan syöpätutkimukseen jonka rahoitus on paljolti lahjoitusten varassa. Syöpä koskettaa lähes jokaista jossakin vaiheessa elämää tavalla tai toisella. Lahjoittamalla turvaa myös omaa ja läheistensä tulevaisuutta. Kertalahjoitus onnistuu helposti sekin jos ei ole mahdollisuutta lahjoittaa säännöllisesti. Pienilläkin summilla on merkitystä koska niistä ne suuret summat syntyvät.
Voisin lahjoittaa sellaiseen keräykseen minkä tuotot menisivät lyhentämättömänä afrikkalaisten sterilointiin.
SEY varmaan tehokkain eläinten auttajista.
Vierailija kirjoitti:
SEY Suomen eläinsuojelulle.
Rakit asumaan omakotitaloihin -kansankeräykseen.
Yhdellekään wokeentuneelle intersektionalistijärjestölle en lahjoita senttiäkään.
Syöpäsäätiölle syöpätutkimukseen.