Ihana lämpö!
Kun astuu ilmastoidusta sisätilasta omalle terassille ja ihana lämpö tulvahtaa vastaan! Merivesikin on 25 asteista joten siellä voi piipahtaa viilentymässä ennen kuin aletaan valmistelemaan herkkupöytää kesävieraille: savustettua kalaa, skagenia, mansikkasalaatti ja uusia perunoita Juomaksi kylmää skumppaa ja miehille myös olutta.
Aivan mahtavaa, toivottavasti tämä huippukeli ei ikinä lopu! Illalla on ihana sujahtaa viileiden pellavalakanoiden väliin kun tuntee auringon lämmön viipyilevän viellä ihollaan.
Kommentit (15)
En nyt yhtään ymmärtänyt. Siis missä vaiheessa sinä siitä lämmöstä nautit?
Miten jaksat sepustaa tuollaista roskaa?
Oikeasti kuitenkin asut jossain koirankoppiyksiössä, jossa 30 astetta lämmintä. :)
Talvella on ihanaa kun on 30 astetta pakkasta.
Voi laittaa kotiin 35 astetta lämpöä ja katsella ikkunasta ihanaa pakkasta.
Ilmastoidut sisätilat on nynnyille.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kuitenkin asut jossain koirankoppiyksiössä, jossa 30 astetta lämmintä. :)
Itse asiassa meillä on 186 m2 kivitalo kaupungin lähellä, ja maakylmäjäähdytys joka pitää sisätilat noin 24 asteisina, vaikka kyllähän kivitalo on mukava asua ilman jäähdytystäkin.
t. AP
Ihan mukavaa istuskella pihalla varjossa, pieni tuulenvirekin käy.
Joo dösässäkin oli varmaan 52 astetta lämmintä. Ihan v tun kiva. 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa meillä on 186 m2 kivitalo kaupungin lähellä, ja maakylmäjäähdytys joka pitää sisätilat noin 24 asteisina, vaikka kyllähän kivitalo on mukava asua ilman jäähdytystäkin.
t. AP
Eli siis missä vaiheessa sä siitä itse lämmöstä nautit?
Mitä mä en ymmärrä 🤔
Tuutko muuten huomenna metsään mun kans?
Klo 9 aamulla pitäis olla jo 28 astetta ja suoraa auringonpaistetta josta vaan nousee. Pääset nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko muuten huomenna metsään mun kans?
Klo 9 aamulla pitäis olla jo 28 astetta ja suoraa auringonpaistetta josta vaan nousee. Pääset nauttimaan.
Retkeilyä kannattaa harrastaa keväällä ja alkusyksystä kun ei ole itikoita. Heinäkuu sopii paremmin veneilyyn ja rantaelämään!
Liian kylmä. MIlloin ne oikeat helteet alkaa?
Miten teillä nautitaan lämmöstä?
t. AP