Turun hovioikeuden mielestä 14 vuotias poika EI ole lapsi?
"Turun hovioikeus hylkäsi keskiviikkona vähän yli kaksikymppisen naisen syytteen törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14f87baf-c63e-4fde-8a36-9927f958f80d
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Voisiko miehet mennä heittelemään tuonne kananmunia? Siis tuohan on ihan sairasta. Mutta anna kun arvaan... Kukaan mies ei tee mitään muuta asialle, kun inise vauva-palstalla.
Ei ole mitään inistävää. Tuossa ei käynyt rikosta, kuten oikeus totesi. Miksi tästä pitää jälkeenpäin puhua? Valkoroskatouhuja, ei muuta kummempaa
14v on lapsi.
Ja lapsen paikka on kotona. Miksi hän ei ollut kotona?
Miksi yrität kääntää keskustelun johonkin muualle? Kyseessä oli 14v lapsen raiskaus tämän ollessa alkoholin vaikutuksen alaisena. Ihan sairasta, että tuota kukaan puolustaa
Ei ollut raiskaus.
Alaikäinen ei voi antaa suostumustaan nykylain mukaan joten oli raiskaus 100% varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut raiskaus. Törkeää väittää mitään sellaista. Ja mies ei voi olla uhri, koska miehet ovat naisia vahvempia.
Olet mies, joka yrittää esittää naista ja jotenkin todistaa, että naiset olisivat muka tuota mieltä, vaikka kukaan nainen ei noin ajattele.
Mihin ajattelit linkata tämän aloituksen ja nämä kommentit?
Jos kyse olisi 14v tytöstä olisi asia taas eri.. vaikka tytöt on yleensä vielä kypsempiä nopeammin kuin pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha kohdistuu nyt jo 14-vuotiaisiin poikiinkin. SAIRASTA!!!!
Ei ole mitään miesvihaa, ja poika ei joutunut rikoksen uhriksi.
Kommentointisi on miesvihaa pahimmillaan. HÄPEÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Voisiko miehet mennä heittelemään tuonne kananmunia? Siis tuohan on ihan sairasta. Mutta anna kun arvaan... Kukaan mies ei tee mitään muuta asialle, kun inise vauva-palstalla.
Ei ole mitään inistävää. Tuossa ei käynyt rikosta, kuten oikeus totesi. Miksi tästä pitää jälkeenpäin puhua? Valkoroskatouhuja, ei muuta kummempaa
14v on lapsi.
Ja lapsen paikka on kotona. Miksi hän ei ollut kotona?
Alkoholi ja nainen kiinnosti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse olisi 14v tytöstä olisi asia taas eri.. vaikka tytöt on yleensä vielä kypsempiä nopeammin kuin pojat.
Miksi miehet eivät tee asialle mitään?
Älkää kommentoiko näitä vaan laittakaa pelkkä poistopyyntö. TroIIi elää saamastaan huomiosta olipa se sitten kehuja tai haukkumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut raiskaus. Törkeää väittää mitään sellaista. Ja mies ei voi olla uhri, koska miehet ovat naisia vahvempia.
Olet mies, joka yrittää esittää naista ja jotenkin todistaa, että naiset olisivat muka tuota mieltä, vaikka kukaan nainen ei noin ajattele. Mihin ajattelit linkata tämän aloituksen ja nämä kommentit?
Minä olen mies, ja olen tätä mieltä. Se, joka ajattelee että fyysisesti vahvempi ihminen on uhri, ovat väärässä. Ei se ole mielipide asia. Tämä poika joi alkoholia ja harrasti omasta tahdostaan seksiä, kyseessä ei siis ole raiskaus. Tämä oli rahastusyritys puhtaasti.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kommentoiko näitä vaan laittakaa pelkkä poistopyyntö. TroIIi elää saamastaan huomiosta olipa se sitten kehuja tai haukkumisia.
Asia on yhteiskunnallisesti tärkeä, apina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha kohdistuu nyt jo 14-vuotiaisiin poikiinkin. SAIRASTA!!!!
Kommentointisi on miesvihaa pahimmillaan. HÄPEÄ!
Joopa joo. Pojan pitäisi mennä kotiin opettelemaan elämää, jos on altis rikoksille. Tässä ei käynyt rikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät tee asialle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mies, joka yrittää esittää naista ja jotenkin todistaa, että naiset olisivat muka tuota mieltä, vaikka kukaan nainen ei noin ajattele. Mihin ajattelit linkata tämän aloituksen ja nämä kommentit?
Minä olen mies, ja olen tätä mieltä. Se, joka ajattelee että fyysisesti vahvempi ihminen on uhri, ovat väärässä. Ei se ole mielipide asia. Tämä poika joi alkoholia ja harrasti omasta tahdostaan seksiä, kyseessä ei siis ole raiskaus. Tämä oli rahastusyritys puhtaasti.
Miehiä vihaava feministi sinä olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kieroutunut imbe silli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kieroutunut imbe silli.
Jos haluat ajatella niin. Ei sinua kukaan kiellä, niinkun kukaan ei pakottanut tuota poikaa menemästä henkisesti lapsekkaan naisen asunnolle juomaan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitää hoitaa naisten ja miesten asiat? Miksi miehet eivät tee mitään asialle?
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän näistä ei seuraa mitään. Omassa nuoruudestani 1990-luvilöa kaveripiirissä näitä tapahtui.
Yleisin ilmiö oli, että joku alle tai yli 20 V ammattikoulujätkä harrasti seksiä alle 16 vuotiaan kanssa. Mutta harvoin noi oikeuteen asti eteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Koska, jos miehet sanovat ettei ollut rikos eikä asialla ole väliä, niin mitään muutosta ei tule sanoivat naiset mitä tahansa.
Muutokset yhteiskunnan sukupuolisiin epätasa-arvoihin lähtee siitä sukupuolesta, johon ne kohdistuvat. Tässä tapauksessa miehistä.
Vasurituomarille elintä ahteriin, niin ehkäpä se ideologia hiljalleen hiipuu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska, jos miehet sanovat ettei ollut rikos eikä asialla ole väliä, niin mitään muutosta ei tule sanoivat naiset mitä tahansa. Muutokset yhteiskunnan sukupuolisiin epätasa-arvoihin lähtee siitä sukupuolesta, johon ne kohdistuvat. Tässä tapauksessa miehistä.
Ei tässä tarvitse mitään muutosta. En ymmärrä, mistä tämä ongelma nyt kumpuaa?