Miten se nyt meni? Ostamassa alusvaatteita vaimolle eli liian pieniä pitää ostaa?
Kommentit (22)
Joulu pilalla jos pöksyt ostit liian isot.
Varo sitten ettei vaimon ja rakastajattaren lahjat mene sekaisin niinkuin minulla meni!
Vaikea vähän kattoo jo olemassa olevista kokoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei päde rintsikoiden kohdalla!!
Et ilmeisesti ole koskaan ostanut, mut se koko lasketaan rintojen ALTA
Provoilet sunnuntai-illan ratoksi ja levität ikäviä asenteita.
Osta niin isot pikkarit että mahdut itse myös vaimon kanssa yhtäaikaa niihin.
Mikään ei ole ällöttävämpää kuin miehen ostamat alusvaatteet, itselleenhän hän ne ostaa, pienet mustapunaiset alusvaatteet, joita ei todella voi käyttää muualla kuin sängyssä 2min, kiva sitä perhejoulua viettäessä avata "ihania" lahjoja.
Miksi ei voi vaan ostaa lahjakorttia alusvaateliikkeeseen? Ei naisetkaan osta liivejä sovittamatta.
Lahjakortti oli hyvä, jos tosissasi olet. Ja sillai reilu, että voi ostaa jotain hieman perusjutumpaa ja sitten tulisi mieleen ostaa jotain hörhelömpää kun sitä saldoa nyt on.
Mun vaimo on oikeasti XXXL ja ostan sille aina XS hepeneitä.
Ne revitään sitten väkisin päälle ja haukutaan vääriä merkintöjä.
Tule jo pois sieltä ysäriltä tunkkaisine provoinesi
Itse ainakin haluan sovittaa alusvaatteita. Epäsopivat jäävät kaapin pohjalle
Mä ostan tahallani liian isot, jotta jää kaappiin käyttämättömänä. Jaa miksi? Pukeudun itse niihin salaa..
Perheenisä 29
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole ällöttävämpää kuin miehen ostamat alusvaatteet, itselleenhän hän ne ostaa, pienet mustapunaiset alusvaatteet, joita ei todella voi käyttää muualla kuin sängyssä 2min, kiva sitä perhejoulua viettäessä avata "ihania" lahjoja.
Ilonpilaaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päde rintsikoiden kohdalla!!
Et ilmeisesti ole koskaan ostanut, mut se koko lasketaan rintojen ALTA
Kyllä kuppikokokin täytyy tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on oikeasti XXXL ja ostan sille aina XS hepeneitä.
Ne revitään sitten väkisin päälle ja haukutaan vääriä merkintöjä.
Ei ole koko XXXL. Se on 3XL.
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset alusvaatteet sitten kelpaa naisille?
Jep, jos ei tiedä niin aina pienempi kuin luulee.