Joulu tulossa, kaikilla kauhea kiire, mutta meitä ei ole kutsuttu mihinkään😥
Kukaan ystäviksi luulluista ei ole yhteyksissä. Ei kutsuta kylään, ei illanviettoihin, ei lomille, ei pikkujouluihin, ei joulutorille, ei joululounaalle, ei lasten kaverisynttäreille. Ei minnekään. Istutaan lasten kanssa vain kotona ja tuntuu tosi kurjalta 😞 Jos yritän olla yhteyksissä, tulee vain omien kiireellisten tekemisten luettelemista
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä inhottava asenne tuo sehän on miehesi asia. Olisipa inhottavaa olla kaltaisesi äm_män kanssa naimisissa. Onneksi mieheni on fiksu, me teemme yhdessä, meille perhe ja suku ovat läheisiä joita autamme ja jotka auttavat meitä. Sinä olet oksettava ak_ka, toivottavasti, jollet ole maho, lapsesi hylkäävät sinut ja käyvät vain auttamassa puolisoidensa vanhempia.
OLET TÖRKEÄ ÄÄLIÖ.
Joulu on perhejuhla, joko ydinperhe ja lisäksi isovanhemmat . Mikäli on joku iso iso talo niin veljet, siskot perheineen, kenties varakas "vanhapiika" täti jne jne
Mä käyn aina vanhempien luona aattona. Muuten olen aina kotona. Ei ole kaveria.
Pikkukylissä ihmiset puolustavat piirejään ja revirejään. Harhaanjohtavaa hömppää väittää kylillä ihmisen olevan naapureita kohtaa avuliaita, eivät ole, vaan ovat kuin jääkalikoita!
Ei muakaan ole kutsuttu mihinkään. Vietän joulut kotona.
T. 50+
Minä kutsun sinut viettämään joulua äidilleni. Siellä on niin mukavaa että viime jouluaattoiltana piti lähteä kesken pois ja ajaa Kouvolasta Alavudelle kun ei jaksanut sitä ilkeilyä katsoa. Kutsuttu on myös täksi jouluksi - itse en aio sinne mennä.
Kierrän kiireiset ihmiset kaukaa. Kiire on täysin itse aiheutettu tekosyy vältellä epämiellyttäviä asioita. Jokaisella on aikaa tehdä sitä mitä haluaa ja kohdata niitä ihmisiä joiden kanssa haluaa olla.
Pahimpia on poikani 72-vuotias anoppi jolla on koko ajan niin kiire ettei ehdi edes sähköpostiin vastata.
Öö, eihän tuollaista edes harrasteta, ainakaan suomalaiset.
Itse ainakin olen ihan tyytyväinen ettei kyläilemään kutsutakaan.
Voitte mennä kauppakeskuksiin, museoihin tai muihin tapahtumiin, mäccäriin hampparille tai kahvilaan kakkukahville.
Ai, mutta se vähän sitten maksaa. Kuka alkaa enää kotonaan siivoon ja kestitseen isoa sakkia ellei jotain varsinaisia juhlia pidä.
No minä kutsun teidät ihan oman kokovartalopeilin eteen! Vähän mietittyänne teillekin varmasti selviää syyt, miksi kutsuja ei ole sadellut.
Vierailija kirjoitti:
No minä kutsun teidät ihan oman kokovartalopeilin eteen! Vähän mietittyänne teillekin varmasti selviää syyt, miksi kutsuja ei ole sadellut.
Ei kiitos. Mulla on mun mies seurana.
Kasvissyöjänä järjestän kotona samankaltaisille ihmisille jouluaterian. Nykyään en edes odota kutsua kinkun/kalkkunasyöjien jouluaterialle. Näin on joulu kulunut usean vuoden ajan ja hyvin joulu on sujunut.
Siis mitä!? Ettekö osaa itse järjestää juttuja teille? Eihän muut ole vastuussa teidän joulutunnelmista.
Ei meitäkään ole kutsuttu. Joulu on perhejuhla, työpaikan pikkujoulut pakkopullaa ainakin esimiehille ja -naisille.
Jos haluat bileitä, järjestä itse. Miksi odotat muiden kutsuvan?
Tekstistäsi tulee mieleen yksi ent. ystävä, jolla oli tapana tulla usein meille viikonlopuiksi kyläilemään. Kolme lasta, ihan hauskaa oli, kun lapset olivat samanikäisiä, mutta vähitellen alkoi nyppiä, kun vastavuoroisuus puuttui. Me saimme kutsun heille kerran vuodessa lasten synttäreille, jotka siis kestivät muutaman tunnin.
Alkoi tuntua, että pidän ilmaista lomahotellia heille ja ystävyys päättyikin siihen, kun he olisivat tulleet taas meille pariksi yöksi, vaikka meillä oli remontti ja kielsin. Remontti ei kuulemma haittaa, he olivat jo lähteneet kotoa ajamaan, jolloin totesin ykskantaan, että menkää vaikka leirintäalueelle, tänne ei ole nyt asiaa. He loukkantuivat tuosta ja minä päätin, että tämä ystävyys on nyt taputeltu.
eli haluatte lokkeilemaan.
miksi ette itse kutsu ketään?
ai niin, koska sitten ette voi lokkeilla.