Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu tulossa, kaikilla kauhea kiire, mutta meitä ei ole kutsuttu mihinkään😥

Vierailija
08.12.2024 |

Kukaan ystäviksi luulluista ei ole yhteyksissä. Ei kutsuta kylään, ei illanviettoihin, ei lomille, ei pikkujouluihin, ei joulutorille, ei joululounaalle, ei lasten kaverisynttäreille. Ei minnekään. Istutaan lasten kanssa vain kotona ja tuntuu tosi kurjalta 😞 Jos yritän olla yhteyksissä, tulee vain omien kiireellisten tekemisten luettelemista

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kutsuneet ystäviä teille? Nyt joulun alla monet ovat tosin kiireisiä, mutta vaikka alkuvuodesta? 

Vierailija
2/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää itse oma joulunne! Ei se ole muiden vastuulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja lapsilla on itkun tuhruiset silmät, kun savukalaakaan ei ole.

Vierailija
4/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa ei ole oikein aikaa ripustautujien mielenterveyden hoitamiseen. Joulutorille ei ole kaveripakkoa.

Vierailija
5/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti siitä. Ei se ole herkkua juosta paikasta toiseen. Toinen vaihtoehto on kuunnella kitinää miksi ette tule kun on kutsuttu. Joulu menee pilalle lähti sukuloimaan tai ei.

Vierailija
6/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kutsua joulutorille tms., eikö sinne voi mennä ihan itse?

Ja mille ihmeen lomille?

Moni ei pääsis yhtään mihinkään, jos ei itse menisi.

Ja ettekö te sitten itse laita joulua, kuten on tapana...

Jotain outoa nyt tässä.

Vierailija
7/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsukaa te tuttuja joulutorille tai naapuri glögille. 

Vierailija
8/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joidenkin pitää joulukin suorittaa.

Vierailija
9/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi kutsua? Taidatte olla niitä kyläluutia, jotka käyvät muilla kylässä, mutta ette ikinä itse kutsu. 

Vierailija
10/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aluksi, että tämä on itsensä kehumisketju. Että muut juoksee joulukuun kieli vyön alla mutta meillä onkin rauha maassa. Olinpa väärässä.

Nauttikaa nyt rauhasta omalla porukalla, ja voittehan vielä järjestää vaikka jouluglögit esim lasten kummeille tms. Omaa aktiivisuutta peliin!

Vierailija
11/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitäkään, kun ei itse kutsuta ketään tänne. Ihanaa olla omassa rauhassa. 

Vierailija
12/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä kutsu? Odotat jotenkin yksipuolista kutsua? Samaa ne susta ihmettelee,miksi et kutsu. Miksi sut pitäs kutsua yhteisille lomille? 

13/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja lapsilla on itkun tuhruiset silmät, kun savukalaakaan ei ole.

Hitto, ehdit ennen mua! 😀

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ajattelee et sulla ei varaa ulkona syömisiin,lomiin ja toreille, kun istut vaan kotona.

Vierailija
15/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syyllistät ystäviä siitä että he ovat esim oman perheensä kanssa sen sijaan että huolehtisivat sinun viihtymisestäsi? Voi olla että sinua kartetaan ihan syystä. 

itsellä ainakin on nyt aikalailla vuoden kiireisin aika. Töihin täytyy panostaa todella paljon että kaikilla oppilailla on arvosanat annettuna ennen joululomaa. Omat lapset tarvivat huomiota esim apua läksyjen kanssa. Kaikki joulusiivouksen itsellä ja anopilla. Lahjojen hankkimisen ym. Minulla ei ole aikaa tai mielenkiintoa järjestää illanistujaisia, pikkujouluja ym. 

Jos haluat ystävän joka on aina valmiina viihdyttämään sinua niin minä en ole se. Priorisoin oman perheeni ystävien edelle (ja toivottavasti muutkin). 

Ja se on ihan sinun oma valintasi jos et osaa mennä lasten kanssa joulutorilla ilman ystäviä. Tai jos et kykene tekemään lastesi kanssa mitään kivaa ilman muita aikuisia paikalla.

Vierailija
16/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui juma!

Vierailija
17/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän aloittajaa, olen itse se jota ei pyydetä mihinkään kivaan mukaan, niihin mennään muiden kanssa mutta muistetaan kyllä kertoa että ollaan menossa. Kelpaan sitten kun tarvitaan muutto- tai siivousapua tai olkapäätä kun on tullut ero, konkurssi tms. 

Mutta me mennään sinne joulutorille, pulkkamäkeen, joululounaalle yms. oman perheen kesken. Lasten kanssa voi tehdä monenlaista joulukivaa pikkurahalla ja helposti , piparitaikina ei paljoa maksa ja kirjastosta voi hakea joulu- ja askartelukirjoja. Tehkää itse joulunajasta kiva, meillä monivuotinen hitti on ollut joulukalenteri jossa on yhteisiä joulutekemisiä jokaiselle päivälle, lapset odottavat tätä vaikka ovat jo teinejä. 

Vierailija
18/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka moni on kieltäytynyt teidän kutsusta? 

Vierailija
19/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinunlaiset prisensessat ärsytä kaikkia, kun sinä vaan odota kutsua, mutta itse et kutsu ketään. 

Vierailija
20/56 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Coopin leikkelekinkkua ja Xtran valmisriisipuuroa kuitenkin jouluna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme