Noloin kokemuksesi lääkärillä/sairaalassa?
Vanha monen sadan sivun ketju poistui syystä tai toisesta, ja sitä sai hekotella päivätolkulla.
Jakakaa kokemuksenne alle!
Kommentit (32)
Naislääkärin suorittama kivesten kopelointi jossa sain erektion.
Pieraisin lääkärin naamalle kun tutki reidessäni olevaa ihottumaa.
Oon saanu 4-vuotiaana pikkutyttönä kiven korvaan päiväkodissa. Lääkärissä ihmeteltiin aivan äimän käkenä että mitäs helvettiä.
Miksi halusit sektion, kysyi jo vanhempi kätilö.
Kyseessä kolmas sektio.
Silloin aina sektio.
Idioottimainen kysymys.
Ei siis noloa mulle, mutta nolo hetki, Ajattelin että tuollaisiako täällä on töissä?
Lääkäri käski yskäistä keuhkoja kuunnellessa ja kun yskäisin niin tuli pieru varren kanssa eli kakkaa housuun.
Olin yliopistollisessa sairaalassa gynekologisessa tutkimuksessa. Mukana vastaanotolla tietysti pari kandia. Miespuolinen kandi vain tuijotti minun paljasta alapäätä kun olin jalat levällään. Nuori naispuolinen kandi työnsi sormet sisään ja itse asiassa luulin, että työntää yksintein kurkkuun asti sen verran rouheat otteet muikkelilla oli. Mutta joka tapauksessa naiskandi oli innoissaan kun löysi minun alapäästä mitä pitikin eli tyyliin kohtu ja munasarjat jne. Ja se poika tuijotti vieressä koko ajan. Oli noloa nuorelle naiselle eli minulle siis.
Selkäni oli todella kipeä. Menin ortopedin vastaanotolle ja hän käski riisua päällysvaatteet, olin pelkissä rintsikoissa ja stringeissä. Alkoi erikoinen käskytys kävellä ja kumarrella hänen edessään. Muutaman kerran kumarrettuani takapuoli häneen päin tajusin ettei tässä nyt todellakaan tutkita minun selkääni vaan kyse on jostain ihan muusta.
Hävetti ja ärsytti aikalailla.
Lääkäri ei osannut sanoa diagnoosia. Myötähäpeä ja vitu**tus oli aika rajua kun mietin mitä tuo vatulointi merkitsee kun menen maksanaan laskua.
”Tunnustellaampa vatsaa…”
”hihii, anteeksi hihii, kutittaa hihii.”
Joka kerta
Vierailija kirjoitti:
Selkäni oli todella kipeä. Menin ortopedin vastaanotolle ja hän käski riisua päällysvaatteet, olin pelkissä rintsikoissa ja stringeissä. Alkoi erikoinen käskytys kävellä ja kumarrella hänen edessään. Muutaman kerran kumarrettuani takapuoli häneen päin tajusin ettei tässä nyt todellakaan tutkita minun selkääni vaan kyse on jostain ihan muusta.
Hävetti ja ärsytti aikalailla.
Selkävikaisena tein tuota paljon lapsena. Takapuolen näyttäminen hävetti paljon vähemmän kuin kankeus koskettaa varpaita
Saavuin ensiapuun paareilla todetakseni että yläkroppa vailla rihmankiertämää ja tarpeet housussa. Olipa kerrassaan hehkeä ja nolo olo. Hoitsut kyllä olivat ihania ja lohduttivat että tilanteessani on ihan normaalia että pidätyskyky kärsii sekä siivosivat mut hienotunteisesti. Osastolla sitten piti pyllistää komealle mieslääkärille perätähystystä varten ja kaiken kruunasi se etten päässyt vessaan vaan oli pakko sontia sängyssä alusastiaan ja taas hoitsu siisti. Se oli vielä sekahuone ja joku ukko vastapäisessä pedissä. Kaiken tuon jälkeen mua ei varmaan enää mikään hävetä lääkärissä.