Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin miettiä jos lähtisi uudeksi vuodeksi Helsinkiin, mutta sitte totesin, että mitä mä siellä yksin tekisin

Vierailija
08.12.2024 |

Aloin miettiä, että jos lähtisin töistä kahdelta niin ehtisin ajaa autolla vajaan puolentoista tunnin päähän juna-asemalle ja matkustaa Helsinkiin jossa olisi puoli seitsemän aikaan illalla. Jos olisi ottanut hotellihuoneen läheltä päärautatieasemaa. 

Sitten realismi iski. Mitä mä siellä yksin tekisin. Ehkä kävisin jossakin syömässä ja joisin pari lasia viiniä. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuut keltaisen Ruusun uuden vuoden bileisiin. Laitetaan uusi vuosi tulemaan!

🖕

Vierailija
22/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustaisit neljä ja puoli tuntia tönöttämään yksin hotellihuoneessa? Ja neljä ja puoli tuntia takaisin?

Missä mä kirjoitin, että olisin vain hotellihuoneessa?

Ap

"Sitten realismi iski. Mitä mä siellä yksin tekisin. Ehkä kävisin jossakin syömässä ja joisin pari lasia viiniä."  Syömässä käymiseen ei paljon aikaa mene, ja jos et muuta tekisi, istuisit sitten hotellihuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ilotulitusta näe sun omalla paikkakunnalla?

Tyhmä idea lähteä yksin taittamaan pitkää matkaa.

Ympäripäissään paukuttelevat ilotulitteita minne sattuu. Vaatteisiin hiuksiin silmiinn voi tulla palovamma

Vierailija
24/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkeja sekä piilonarkkeja täynnä koko paikka. Ei hyvä paikka tavalliselle ihmiselle.

Vierailija
25/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on rautatieasema, ei juna-asema. Puolentoista tunnin ajo, missä korvessa asut? Minulla on nyt asemalle matkaa 800 m ja olen tällä hetkellä sentään Keski-Suomen korvessa.

Katsopa huviksesi Suomen karttaa, johon on merkitty rautatieverkosto.

Jämsä rules!

Vierailija
26/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yht 9 tuntia matkantekoa. Ei mitään järkeä.

Vierailija
27/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten loppuillaksi vaikka Zetoriin. Rentoa porukkaa. Varmaan joku tulee juttusille.

Vierailija
28/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on rautatieasema, ei juna-asema. Puolentoista tunnin ajo, missä korvessa asut? Minulla on nyt asemalle matkaa 800 m ja olen tällä hetkellä sentään Keski-Suomen korvessa.

Jos sinne tulee juna, niin sitten se on juna-asema. 

Vierailija
29/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heset on varmaan paskin paikka viettää uuttavuotta. Tulet juna-asemalle, käyt ajelemassa linjurilla ja ratikalla ympäriinsä ja tulet tumman nuorisojengin puukottamaksi ja ryöstämäksi.

Vierailija
30/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait jo treffiehdotuksen vaikka tää ei oo treffipalsta. Mitä jos laittaisit Tinderiin ilmoituksen ja kysyisit seuraa uudeksi vuodeksi?

Vierailija
31/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa mitä tienviitassa lukee.

Vierailija
32/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait jo treffiehdotuksen vaikka tää ei oo treffipalsta. Mitä jos laittaisit Tinderiin ilmoituksen ja kysyisit seuraa uudeksi vuodeksi?

Mä en tapaa ketään tuntemattomia noin vain enkä todellakaan mene enää koskaan Tinderiin. Ihan turha paikka. En etsi seuraa tuntemattomista vaan mielummin sitten vaikka yksin. 

Ap

Vierailija
33/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks täällä yleensä ole joku konsertti mikä on televisioitu? Ilmainen, kansalaistorilla. Mee sinne. Itse en viihdy humalaisten joukossa ja niitä riittää uutena vuotena. Pysyttelen kotona. Mutta siinä sulle tekemistä

Vierailija
34/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa mitä tienviitassa lukee.

Etkö ole kuullut puhekielestä? On olemassa myös sellainen asia kuin murteet. 

Ap

Vierailija
35/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta olen ajatellut tätä. Olisi ikimuistoista ja romanttista tavata tuleva kumppani ensikerran uutena vuotena. Mutta jos realistisia ollaan, minun tuurillani mies tuskin olisi yhtään sitä mitä etsin ja vuosi päättyisi pettymykseen. Toisaalta tämä vuosi on ollut niin syvältä että sama kai se.

Vierailija
36/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten loppuillaksi vaikka Zetoriin. Rentoa porukkaa. Varmaan joku tulee juttusille.

Toinen hyvä vaihtoehto on Rymy-Eetu, omia lempibiletyspaikkoja pääkaupungissamme.

Vierailija
37/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso jos löytyisi joku hyvä konsertti tai muu tapahtuma johon menisit samalla. Muista ostaa lippu etukäteen.

Vierailija
38/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä joulua enkä uutta vuotta. Olen yksi kotona eikä minua koskaan minnekkään kutsuta.

Vierailija
39/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustaisit neljä ja puoli tuntia tönöttämään yksin hotellihuoneessa? Ja neljä ja puoli tuntia takaisin?

Missä mä kirjoitin, että olisin vain hotellihuoneessa?

Ap

"Sitten realismi iski. Mitä mä siellä yksin tekisin. Ehkä kävisin jossakin syömässä ja joisin pari lasia viiniä."  Syömässä käymiseen ei paljon aikaa mene, ja jos et muuta tekisi, istuisit sitten hotellihuoneessa.

Enkä istuisi. Älä tee oletuksia tuntemattomista ihmisistä. 

Ap

Vierailija
40/41 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä vaihtoehdoksi myös Tamperetta koska sinne olisi lyhyempi. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi