Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää sinua seurustelemasta ?

Vierailija
08.12.2024 |

Mitä kaikki syitä siihen voi olla ?

Kommentit (196)

Vierailija
21/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan henkilöä, jonka kanssa olisi tunteet olleet sopivat, elämäntilanteet sopivat sekö pystynyt elämään yhdessä niin, että se olisi ollut parempaa kuin sinkkuna.

Nyt ei ole oikeastaan aikaa eikä energiaa koko hommaan, ja totta puhuen en tarvitse ketään. Sillä tykkään olla paljon yksin, nukkua yöt, olla huolehtimatta ulkonäöstäni ja tehdä vapaa-ajalla asiat aina niin kuin itse haluan. Ystäville on muutenkin liian vähän aikaa.

Hormonit on sellaisia pirulaisia, että ne huijaavat kaipaamaan toista, vaikka järjellä ymmärtää, että yksin on parempi. Kuitenkin suhteissa on aina hirveää draamaa, ja sitten kun suhde loppuu niin on ihan järkky olo. Vaikka jäisi suhteeseen vanhaksi, niin sitten päätyy juoksemaan jonkun dementikon perässä pitkin metsiä, tai on hoitokodissa, kun toinen tapailee jotain hyvinsäilynyttä kasikymppistä. Nou nou. 

Vierailija
22/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjää armottomilla parisuhdemarkkinoilla. Pitäis olla miljonääri jotta vois saada naisen kostumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut suomalaisista naisista. Sorry. :) M28

Vierailija
24/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on heikko vienti naisten parissa ja epävarmuus/itsetunto-ongelmat. Nyt muuten hyvä nainen jäi kaveriksi, koska pelkään hänen entistä miestä ja heidän lasten takia joutuisin tämänkin kanssa olemaan tekemisissä. Muualle muuttokaan ei onnistu heidän yhteisten lasten takia.

Vierailija
25/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää miehistä

En tykkää seksistä

olen kuitenkin hetero

Minä olen biseksuaali aseksuaali.

Vierailija
26/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys, 175cm.

M39

Vierailija
27/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yleensä estä asioita, varsinkin sellaisia mitä en tahdo. Ja miestyyppi mikä on minusta kiinnostunut on ihmiset jotka etsii elättäjää tai elintapansa mahdollistajaa. Nämä ihmiset seurustelee ihan minkä tahansa kanssa mistä kokevat saavansa hyötyä. Ihminen ei merkitse tälle ihmistyypille yhtään mitään vaan sen tuottama hyöty. 

Vierailija
28/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneena naisena en tarvitse miehiä mihinkään. Miehet ovat patriarkaatti joka sortaa meitä naisia ja muunsukupuolisia.

Vierailija
29/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muidu, jota tällä hetkellä yritän, ei suostu seurustelemaan. No eihän huono maku toki rikos ole

Vierailija
30/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se, että en asu vielä yksin.

Vierailija
31/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kumppanin puuttuminen. Ei mikään muu. 

Vierailija
32/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen, jonka kanssa haluaisin seurustella, on kuollut, eikä hän olisi minua huolinutkaan. Muut eivät kiinnosta.

Vierailija
33/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kiinnostu kenestäkään tarpeeksi. Ihmiset ylipäänsä ovat epäkiinnostavia. Saatan hetkeksi kiinnostua, mutta hyvin äkkiä menetän kiinnostukseni. En ihastu ikinä.

Olisinpa sä. Mä ihastun liiankin helposti. Heti jos joku mies on työnsä puolesta kohtelias mua kohtaan, ihastun. Olen säälittävä.

Vierailija
34/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kiinnostu kenestäkään tarpeeksi. Ihmiset ylipäänsä ovat epäkiinnostavia. Saatan hetkeksi kiinnostua, mutta hyvin äkkiä menetän kiinnostukseni. En ihastu ikinä.

Olisinpa sä. Mä ihastun liiankin helposti. Heti jos joku mies on työnsä puolesta kohtelias mua kohtaan, ihastun. Olen säälittävä.

Esim. minkä työn?

Vierailija
35/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotenssi, joka on tabu seksikeskustelussa. 

Vierailija
36/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Impotenssi, joka on tabu seksikeskustelussa. 

Ei olisi mulle mikään ongelma. 

Vierailija
37/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys, 175cm.

M39

Normaali miehen mitta. Siihen ei voi vedota. 

Vierailija
38/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys, 175cm.

M39

Buahhahhaa. Suomalaisten naisten keskipituus on 166 cm. Joka on siis 9 cm alle sinun pituutesi. Myöskään missään ei sanota, että miehen pitäisi olla naista pidempi. 

Vierailija
39/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi se, että tapailut päättyvät aina ennen kuin ne syvenevät ja etenevät seurusteluksi. Toisin sanoen kohdalle ei siis ole osunut oikeaa tyyppiä.

Vierailija
40/196 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omaa seuraani niin paljon, etten halua sitä jakaa jonku toisen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä