Mikä estää sinua seurustelemasta ?
Kommentit (196)
En pärjää armottomilla parisuhdemarkkinoilla. Pitäis olla miljonääri jotta vois saada naisen kostumaan.
En ole kiinnostunut suomalaisista naisista. Sorry. :) M28
Kai se on heikko vienti naisten parissa ja epävarmuus/itsetunto-ongelmat. Nyt muuten hyvä nainen jäi kaveriksi, koska pelkään hänen entistä miestä ja heidän lasten takia joutuisin tämänkin kanssa olemaan tekemisissä. Muualle muuttokaan ei onnistu heidän yhteisten lasten takia.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää miehistä
En tykkää seksistä
olen kuitenkin hetero
Minä olen biseksuaali aseksuaali.
Minä yleensä estä asioita, varsinkin sellaisia mitä en tahdo. Ja miestyyppi mikä on minusta kiinnostunut on ihmiset jotka etsii elättäjää tai elintapansa mahdollistajaa. Nämä ihmiset seurustelee ihan minkä tahansa kanssa mistä kokevat saavansa hyötyä. Ihminen ei merkitse tälle ihmistyypille yhtään mitään vaan sen tuottama hyöty.
Voimaantuneena naisena en tarvitse miehiä mihinkään. Miehet ovat patriarkaatti joka sortaa meitä naisia ja muunsukupuolisia.
Muidu, jota tällä hetkellä yritän, ei suostu seurustelemaan. No eihän huono maku toki rikos ole
Ihan se, että en asu vielä yksin.
Sopivan kumppanin puuttuminen. Ei mikään muu.
Se ihminen, jonka kanssa haluaisin seurustella, on kuollut, eikä hän olisi minua huolinutkaan. Muut eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kiinnostu kenestäkään tarpeeksi. Ihmiset ylipäänsä ovat epäkiinnostavia. Saatan hetkeksi kiinnostua, mutta hyvin äkkiä menetän kiinnostukseni. En ihastu ikinä.
Olisinpa sä. Mä ihastun liiankin helposti. Heti jos joku mies on työnsä puolesta kohtelias mua kohtaan, ihastun. Olen säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kiinnostu kenestäkään tarpeeksi. Ihmiset ylipäänsä ovat epäkiinnostavia. Saatan hetkeksi kiinnostua, mutta hyvin äkkiä menetän kiinnostukseni. En ihastu ikinä.
Olisinpa sä. Mä ihastun liiankin helposti. Heti jos joku mies on työnsä puolesta kohtelias mua kohtaan, ihastun. Olen säälittävä.
Esim. minkä työn?
Impotenssi, joka on tabu seksikeskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Impotenssi, joka on tabu seksikeskustelussa.
Ei olisi mulle mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyys, 175cm.
M39
Normaali miehen mitta. Siihen ei voi vedota.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyys, 175cm.
M39
Buahhahhaa. Suomalaisten naisten keskipituus on 166 cm. Joka on siis 9 cm alle sinun pituutesi. Myöskään missään ei sanota, että miehen pitäisi olla naista pidempi.
Nähtävästi se, että tapailut päättyvät aina ennen kuin ne syvenevät ja etenevät seurusteluksi. Toisin sanoen kohdalle ei siis ole osunut oikeaa tyyppiä.
Rakastan omaa seuraani niin paljon, etten halua sitä jakaa jonku toisen kanssa.
Ei ole tullut vastaan henkilöä, jonka kanssa olisi tunteet olleet sopivat, elämäntilanteet sopivat sekö pystynyt elämään yhdessä niin, että se olisi ollut parempaa kuin sinkkuna.
Nyt ei ole oikeastaan aikaa eikä energiaa koko hommaan, ja totta puhuen en tarvitse ketään. Sillä tykkään olla paljon yksin, nukkua yöt, olla huolehtimatta ulkonäöstäni ja tehdä vapaa-ajalla asiat aina niin kuin itse haluan. Ystäville on muutenkin liian vähän aikaa.
Hormonit on sellaisia pirulaisia, että ne huijaavat kaipaamaan toista, vaikka järjellä ymmärtää, että yksin on parempi. Kuitenkin suhteissa on aina hirveää draamaa, ja sitten kun suhde loppuu niin on ihan järkky olo. Vaikka jäisi suhteeseen vanhaksi, niin sitten päätyy juoksemaan jonkun dementikon perässä pitkin metsiä, tai on hoitokodissa, kun toinen tapailee jotain hyvinsäilynyttä kasikymppistä. Nou nou.