Oletko hamstrannut Prismasta ruokaa nyt kun on bonukset tuplana?
Itse olen ostanut juustoa ja kahvia reilusti siksi, että haluan hyödyntää tuplabonukset.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kahvia on hamstrattu kun presidentti alle viisi euroa, karjalanpaisteja ostin kolme kun hintaa vain 4,19 kpl. Muuta en ole hamstrannut, joulukuusen olisin ostanut mutta ei ollut oikeaa kokoa just silloin kun kävin. Kyllä vuosia vanha kuusi lähti roskiin jo loppiaisena.
Siinä Prismassa, missä eilen kävin ei ollut enää yhtään erikoisPresidenttejä jäljellä, oli vain perus vaaleaa paahtoa ja perus tummaa paahtoa jäljellä.
Pääkaupunkikeskeisen ajattelua. Suomessa on 19 eri s-ryhmän osuuskauppaa. Tuplabonus on nyt yhden eli HOK elannon Prismoissa. Siis ei todellakaan kaikissa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ainakin on tuo ja ilmeisesti Vantaalla kun Rautatientori- Lentoasema-bussissa tuota mainostettiin. En ole tosin varma, että oliko bussi Helsingin vai Vantaan puolella kun tuon mainoksen tuossa bussissa näin.
Hok elantoa molemmissa kaupungeissa, samoin Espoossa.
Hamstrasin vessapaperia ja sokeria sekä säilykkeitä. Häkkivarastossa loppui tila mutta onneksi naapuri lainasi omaansa. Otin pakkasen täyteen sikanauta jauhenlihaa. Tänään olen syönyt raikkaita ruokaisia salaatteja kun tarpeet sai halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Hamstrasin vessapaperia ja sokeria sekä säilykkeitä. Häkkivarastossa loppui tila mutta onneksi naapuri lainasi omaansa. Otin pakkasen täyteen sikanauta jauhenlihaa. Tänään olen syönyt raikkaita ruokaisia salaatteja kun tarpeet sai halvalla.
Mä ostin tavallista enemmän hävikkiruokaa, jotta bonukset yltäisivät seuraavalle tasolle ja bonusprosentti kasvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Unohdin hamstrata kahvia. Pitää lähteä naapurin kanssa hakemaan. Sillä on pakettiauto. Lasten lelukaappiin mahtuu kun vie lelut samalla kierrätykseen. Lapsi on jo tarpeeksi iso ettei enää tarvitse leikkiä leluilla.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkikeskeisen ajattelua. Suomessa on 19 eri s-ryhmän osuuskauppaa. Tuplabonus on nyt yhden eli HOK elannon Prismoissa. Siis ei todellakaan kaikissa.
Onko böndellä muka prismoja? Eikö ne olekaan metsästäjäkeräilijöitä?
Porvoossa ei ole Prismaa. Tämä tieto saattaa yllättää.
Ostettiin jonkin verran joululahjoja ja jouluruokia. Mm. kinkku, joulusuklaita jne. Uskoisin, että näiden tuplabonusostojen jälkeen vuoden aikana kertyneet bonukset lähentelee jo 1000 euroa.
En jaksa hankkia S-etukorttia, vaikka käyn Prismassa useita kertoja viikossa kun vaikuttaa niin hankalalta ja monimutkaiselta tuo ja maksaa 100 euroa sekä vaatii sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa ei ole Prismaa. Tämä tieto saattaa yllättää.
Lidl on. Se riittää! Prisma on niille itseään muka parempinaaan pitäville tymyreille. Elämämkolua ei yliopistotutkinta voita.
En hamstraa ikinä. Käyn aina ostamassa vain sen mitä tarvitsen 1-3 päivän aikana.
En ole käynyt. Flunssa (tai joku muu vastaava tartuntauti) esti. en halunnut mennä sinne tartuttamaan toisia, enkä kyllä olisi jaksanut kantaa ostoksiakaan kotiin, edes alaovelta. Enkä jaksanut sitten tehdä tilausta netissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Prismassa on bonukset tuplana?
Käsittääkseni kaikissa Prismoissa 4 - 8.12 aikana.
Ei ole
Tuplapoonuksia. Kuluta turhaan niin saat poonuksia.
Helsingissä ainakin on tuo ja ilmeisesti Vantaalla kun Rautatientori- Lentoasema-bussissa tuota mainostettiin. En ole tosin varma, että oliko bussi Helsingin vai Vantaan puolella kun tuon mainoksen tuossa bussissa näin.