Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko aiheesta vai aiheetta? Mieheni, liittyy seksiin...

Vierailija
08.12.2024 |

Mieheni kanssa ollaan joskus puhuttu mun jonkinlaisista bitaipumuksista ja leikkimielisesti pilke silmäkulmassa heitetty ilmoille ajatus jos joskus otettaisiin joku nainen mukaan leikkeihimme. 

No eilen illalla mainitsin ihan muihin asioihin liittyen ohimennen että mielestäni yksi tuttu nainen on aika kuuma. Aloimme luetella muitakin hottiksia yhteisiä tuttuja. Monesta olimme samaa mieltä että kaunis jne. 

No mies sitten nosti erityisesti esiin yhden tietyn naisen. Hehkutti häntä todella paljon, miten hän on tehnyt vaikutuksen ja miten upea nainen tämä on. Ja sitten sanoi että haluaisi tämän naisen mukaan leikkeihimme, että se ois unelmien täyttymys. Yritin selittää että itselleni koko ajatus kolmistaan oli pilke silmäkulmassa fantasia mutta mies alkoi tivata että pitäisin mahdollisuuden auki ja vielä hehkutti sitä upeaa naista. 

Vieläkin itkettää.... 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä... 

En itsekään kunnolla ymmärrä reaktioitani enkä koe että tämä olisi mieheni vika. Luultavasti mokasin itse.

Enää ei itketä, mutta tuntuu kuin romanttiset tunteet miestäni kohtaan olis ainakin hetkellisesti sammuneet. Kun katson miestäni nyt, en tunne aiempaa kipinää. Tulee halu antaa hänen liihottaa kohti uusia seikkailuja. 

Ap 

Miehesi osoitti sulle vahvasti, miten innokas olisi panemaan tiettyä naista lähipiiristäsi. Se on ihan eri asia kuin pilke silmäkulmassa tehdyt vihjaukset kolmen kimpasta jonkun satunnaisen henkilön kanssa tai jonkun kehuminen kuumaksi. Mun mielestä on täysin ymmärrettävää että loukkaannuit. Itsekin aikoinaan olen hieman vastaavassa tilanteessa menettänyt seksuaalisen kipinän mieheen. Tuli sellainen olo, että mies on tuon haaveilemansa naisen oma, itseeni en enää kokenut hänestä mitään sidettä.

Vierailija
42/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta sulla oli aihetta loukkaantua. Ihan sama vaikka oot joskus epämääräisesti ja vitsillä puhunut kolmen kimpasta, silti on mieheltä silti täydellisen tökeröä alkaa mankua kuinka haluaisi päästä panemaan jotain teidän tuttua kun tämä on niin kuuma. Kaiken vielä kruunaa tuo unelmien täyttymys. Suurin unelma on panna toista ihmistä. Mahtava mies ja suhde. Sori vaan, mutta mun mielestä susta tuntuu syystäkin pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannuit siksi, koska olet nainen. Se on naisten tärkein tehtävä tässä yhteiskunnassa, loukkaantua ja suutua ja osoittaa se teatraalisesti.

Vierailija
44/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä... 

En itsekään kunnolla ymmärrä reaktioitani enkä koe että tämä olisi mieheni vika. Luultavasti mokasin itse.

Enää ei itketä, mutta tuntuu kuin romanttiset tunteet miestäni kohtaan olis ainakin hetkellisesti sammuneet. Kun katson miestäni nyt, en tunne aiempaa kipinää. Tulee halu antaa hänen liihottaa kohti uusia seikkailuja. 

Ap 

Ap, jos sinun tunteesi miestäsi kohtaan ovat tuon toisen naisen hehkutuksen vuoksi sammuneet, niin mielestäni nyt olisi aika nostaa kissa pöydälle ja keskustella miehesi kanssa asiasta ja siitä kuinka hänen puheensa loukkasi sinua. Koska kyllä minun mielestäni tuollainen toisen naisen hehkuttaminen loukkaa tunteita. 

M60

Vierailija
45/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä... 

Ap 

Aika kevyellä teidän suhde on jos et tunne miestä kohtaan enää mitään. Jos sinä itse aloitit keskustelemaan miehen kanssa että kuka yhteisistä tutuista olisi se nainen jonka haluat kolmanneksi sänkyyn ja miehesi sinun aloitteesta kertoo oman mielipiteensä, niin miksi kysyt jos et halua vastausta. Nyt olet jo laittamassa miestä kiertoon. Voisitko olla rehellinen ja kertoa miehelle myös nämä ajatukset. 

Vierailija
46/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on klassinen tapaus. Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa...

Vierailija
47/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat loukkaantumiset ovat ns. aiheettomia. Koska olemme ihmisiä, niitä tapahtuu. 

Sinun pitää pystyä hyväksymään miehesi erilaisten halujen olemassaolo. Sinun pitäisi pystyä kuuntelemaan kun hän niistä kertoo ja suhtautua niihin asiallisesti ja ymmärtävästi. Niin luodaan turvallisuuden ja avoimuuden tunnetta suhteeseen. 

Miehesi taas meni yli jos vaan jankutti asiasta, jos näki että toinen jo itkee. Ajan kanssa ja turvallisesti pitää kommunikoida. 

Vierailija
48/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lesbona on aina yhtä mieltä ylentävää, kun bisseparit etsivät naisia mukaan "leikkeihinsä". Yhtään ei tule esineellistetty ja käytetty olo.

Tämä on jännä. Näin miehenä koen, että JOS olisin bi-mies, ja minua miellyttävä pari haluaisi minut leikkeihinsä leluksi ja vaikka ihan  esineellistettäväksi, niin minulla olisi  yksiomaan voitettavaa tuossa. Tai jos (will not happen) naispari haluaisi minut lelukseen.

Vierailija
49/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lesbona on aina yhtä mieltä ylentävää, kun bisseparit etsivät naisia mukaan "leikkeihinsä". Yhtään ei tule esineellistetty ja käytetty olo.

Miksi sua lesbona haittaa miesten ja näiden bi-naisten halut ja leikit? Eihän asia sulle kuulu mitenkään?

Vierailija
50/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut ensin itse miehellesi kolmen kimpasta, ja sitten kun mies ehdottaa kolmen kimppaa, alat itkemään hysteerisesti? 

Hienoa työtä, AP. 

Ja olisiko itkettänyt vähemmän, jos mies olisi suostunut kolmen kimppaan, jonkin hänelle ei-mieluisan, mutta sinua kuumottavan rekkarin kanssa.

Vierailija
51/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä. Näin miehenä koen, että JOS olisin bi-mies, ja minua miellyttävä pari haluaisi minut leikkeihinsä leluksi ja vaikka ihan  esineellistettäväksi, niin minulla olisi  yksiomaan voitettavaa tuossa. Tai jos (will not happen) naispari haluaisi minut lelukseen.

Tässä on miesten ja naisten ero. "Pelkkä seksi" ei ole miehelle validi käsite.  Ihan kuin kukaan ei valita voittaneensa lotossa pelkkää rahaa. Seksi on (suurelle osalle) naisille asia, johon pitää liittyä "jotain muuta."

Vierailija
52/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kipikapi sexpoon. Sieltä saatte hyvät ohjeet suhteen avaamiseen. Sitten yhteys noihin kahteen naiseen ja pääsette hommailemaan neljästään. Kaikki saa juuri sitä mitä itse haluaa.

Vierailija
53/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut ensin itse miehellesi kolmen kimpasta, ja sitten kun mies ehdottaa kolmen kimppaa, alat itkemään hysteerisesti? 

Hienoa työtä, AP. 

No kun tää on tätä nykyaikaa. Pitää olla suvaitsevainen ja kokeilunhaluinen ja fantasioida ja vaikka mitä. Mutta sitten kun kumppanikin haluaa niin yhyyyy. Ei se sit olekaan kivaaaaa. 

MIETI UUDESTAAN:

" Mieheni kanssa ollaan joskus puhuttu mun jonkinlaisista bitaipumuksista ja leikkimielisesti pilke silmäkulmassa heitetty ilmoille ajatus jos joskus otettaisiin joku nainen mukaan leikkeihimme. "

Pieni reality check: Mieti kannattaako miesolennolle heitellä pilke silmäkulmassa mitään seksitäkyjä, johon ei ole valmiutta.

Vierailija
54/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lahnautuja!

Vierailija
55/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..

Monet ovat nykyseksissään niin loppuunpalaneita ja uupuneita ennekuin pääsevät edes sänkyyn asti. Ja kun tätä nykypervouksien määrää senkuin nostetaan ja nuoremmat sukupolvet on ihan taasen 100%seksittömiä.

On tää nykymeininki niin ihan syvältä.

Vierailija
56/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni kanssa ollaan joskus puhuttu mun jonkinlaisista bitaipumuksista ja leikkimielisesti pilke silmäkulmassa heitetty ilmoille ajatus jos joskus otettaisiin joku nainen mukaan leikkeihimme. "

Oletko näiden keskustelujen ja heittojen jälkeen tehnyt miehelle selväksi, että sinä et ole ollut tosissasi sanoissasi? Miten se mies muuten tietää, ettet tarkoittanutkaan mitä sanoit?

Itse et ainakaan näköjään ymmärtänyt, että mies oli tosissaan. Annoit ilmeisesti hänelle kuvan, että sinäkin olit. Mielestäni sinulla ei ole syytä noin loukkaantua, kun olet itse antanut väärän kuvan asioista.

Vierailija
57/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mieheni kanssa ollaan joskus puhuttu mun jonkinlaisista bitaipumuksista ja leikkimielisesti pilke silmäkulmassa heitetty ilmoille ajatus jos joskus otettaisiin joku nainen mukaan leikkeihimme. "

Oletko näiden keskustelujen ja heittojen jälkeen tehnyt miehelle selväksi, että sinä et ole ollut tosissasi sanoissasi? Miten se mies muuten tietää, ettet tarkoittanutkaan mitä sanoit?

Itse et ainakaan näköjään ymmärtänyt, että mies oli tosissaan. Annoit ilmeisesti hänelle kuvan, että sinäkin olit. Mielestäni sinulla ei ole syytä noin loukkaantua, kun olet itse antanut väärän kuvan asioista.

Miehen kuuluu olla ajatustenlukija ja osata muotoilla joka sanomisensa kuin Runebergi ikään. Muuten on loukkaantuminen ja suuttuminen tiedossa. Pitää osata tulkita, että nainen voi tarkoittaa täysin päinvastaista, kuin mitä sanoo.

Vierailija
58/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä... 

Keskusteltiin asiasta, sain ekstrahellyyttä ja mies pahoitteli että oli loukannut. 

Kaikki hyvin taas... Eikä asia nyt vaivaa. Oli hetkellinen reaktio varmaan. Alkaa jo tuntua aivan pikkujutulta. 

Ap 

Vierailija
59/60 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä saat vapaasti kuolata naisia, mutta jos miehesi tekee samaa ja innostuu vähän liikaa, niin  sitten ei enää olekaan yhtään kivaa.

Eihän tuota noin voi verrata. Olen itsekin bi, ja se on ihan eri asia kuolaanko mieheni kuullen muita miehiä vai naisia. Samoin kuin minulle on ihan eri asia kehuuko hän minun kuullen miehiä vai naisia. Vinkki: miesten kehuminen minulle ei ole uhka. Jos minä kehun hänelle naisia, se ei ole hänelle uhka. Mutta jos minä kuolaan miehiä tai hän naisia niin se pitää sisällään potentiaalisen uhkan suhteelle, joka voi olla satuttavaa ja hajottavaa ja mukaan tarvitaan enemmän hienotunteisuutta.

No et sä kyllä silloin mikään oikea bi ole. Joku leikkijä vain.

Vierailija
60/60 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä... 

Keskusteltiin asiasta, sain ekstrahellyyttä ja mies pahoitteli että oli loukannut. 

Kaikki hyvin taas... Eikä asia nyt vaivaa. Oli hetkellinen reaktio varmaan. Alkaa jo tuntua aivan pikkujutulta. 

Ap 

Mies oli taas syyllinen tässä(kin) tapauksessa.

Toivottavasti opit nyt pitämään suusi kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän