Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko aiheesta vai aiheetta? Mieheni, liittyy seksiin...

Vierailija
08.12.2024 |

Mieheni kanssa ollaan joskus puhuttu mun jonkinlaisista bitaipumuksista ja leikkimielisesti pilke silmäkulmassa heitetty ilmoille ajatus jos joskus otettaisiin joku nainen mukaan leikkeihimme. 

No eilen illalla mainitsin ihan muihin asioihin liittyen ohimennen että mielestäni yksi tuttu nainen on aika kuuma. Aloimme luetella muitakin hottiksia yhteisiä tuttuja. Monesta olimme samaa mieltä että kaunis jne. 

No mies sitten nosti erityisesti esiin yhden tietyn naisen. Hehkutti häntä todella paljon, miten hän on tehnyt vaikutuksen ja miten upea nainen tämä on. Ja sitten sanoi että haluaisi tämän naisen mukaan leikkeihimme, että se ois unelmien täyttymys. Yritin selittää että itselleni koko ajatus kolmistaan oli pilke silmäkulmassa fantasia mutta mies alkoi tivata että pitäisin mahdollisuuden auki ja vielä hehkutti sitä upeaa naista. 

Vieläkin itkettää.... 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä saat vapaasti kuolata naisia, mutta jos miehesi tekee samaa ja innostuu vähän liikaa, niin  sitten ei enää olekaan yhtään kivaa.

Eihän tuota noin voi verrata. Olen itsekin bi, ja se on ihan eri asia kuolaanko mieheni kuullen muita miehiä vai naisia. Samoin kuin minulle on ihan eri asia kehuuko hän minun kuullen miehiä vai naisia. Vinkki: miesten kehuminen minulle ei ole uhka. Jos minä kehun hänelle naisia, se ei ole hänelle uhka. Mutta jos minä kuolaan miehiä tai hän naisia niin se pitää sisällään potentiaalisen uhkan suhteelle, joka voi olla satuttavaa ja hajottavaa ja mukaan tarvitaan enemmän hienotunteisuutta.

Vierailija
22/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut ensin itse miehellesi kolmen kimpasta, ja sitten kun mies ehdottaa kolmen kimppaa, alat itkemään hysteerisesti? 

Hienoa työtä, AP. 

No kun tää on tätä nykyaikaa. Pitää olla suvaitsevainen ja kokeilunhaluinen ja fantasioida ja vaikka mitä. Mutta sitten kun kumppanikin haluaa niin yhyyyy. Ei se sit olekaan kivaaaaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat.

Vierailija
24/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lesbona on aina yhtä mieltä ylentävää, kun bisseparit etsivät naisia mukaan "leikkeihinsä". Yhtään ei tule esineellistetty ja käytetty olo.

Haluaisin naisen omaksi suhteeseen joissa mies ei mukana. Mutta ei ole vielä löytynyt. En tiedä miten asian toisi ilmi että joo on mies. Impotentti kämppis jonka kanssa naimisissa. Jep jep kuka tollaseen ryhtyy :) 

Vierailija
25/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä saat vapaasti kuolata naisia, mutta jos miehesi tekee samaa ja innostuu vähän liikaa, niin  sitten ei enää olekaan yhtään kivaa.

Eihän tuota noin voi verrata. Olen itsekin bi, ja se on ihan eri asia kuolaanko mieheni kuullen muita miehiä vai naisia. Samoin kuin minulle on ihan eri asia kehuuko hän minun kuullen miehiä vai naisia. Vinkki: miesten kehuminen minulle ei ole uhka. Jos minä kehun hänelle naisia, se ei ole hänelle uhka. Mutta jos minä kuolaan miehiä tai hän naisia niin se pitää sisällään potentiaalisen uhkan suhteelle, joka voi olla satuttavaa ja hajottavaa ja mukaan tarvitaan enemmän hienotunteisuutta.

Mitäs bisseyttä se sellainen on, kun samaa sukupuolta olevat eivät ole mikään uhka suhteelle? Ihme leikkimistä. "Kyllä mä siis ihan oikee bisse oon, ja naisistakin jopa tykkään! Mut en mä niiden kanssa halua parisuhteeseen. Ei niistä oo sulle kilpailijoiksi, kultsi!".

Vierailija
26/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi aiempi kärkäs vastaukseni (nro 10). Ihanaa että olet uskaltanut tuoda fantasiasi julki miehellesi! Ja toivottavasti, jos molemmat sitä oikeasti haluatte, voitte toteuttaa sen niin että kaikille osapuolille tulee vain hyvä mieli.

Miksi pyydät anteeksi sinut esineellistävää kohtelua? Minua loukkaa kun nämä parit etsivät naisia jopa facessa, jossa en ole ilmaissut intoa moisen seuran etsimiseen enkä ole bi tai lesbo.

Tämä on tietysti trolli, mutta kaverien kuivapano on pervoa. Mitä eroa jos joku sukulaissetä runkkaa sukulaisia miettien? 🤮

Vierailija
27/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa luvan panna himoitsemaansa naista. Se on keskustelun paikka.

Vierailija
28/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut ensin itse miehellesi kolmen kimpasta, ja sitten kun mies ehdottaa kolmen kimppaa, alat itkemään hysteerisesti? 

Hienoa työtä, AP. 

Tässä satutti ehkä lähinnä se miten avoimen himoavan ihaileva mies oli tuota ehdottamaansa naista kohtaan. 

Ja se että alun perinkin mun osalta koko kolmistaan homma oli niin että alun perinkin sanoin etten oikeasti haluaisi sitä toteuttaa ja mies jo silloin lietsoi ja suitsutti ajatusta todella paljon. 

Silti kyllä ymmärrän ylireagoineeni ja ymmärrän miestäni, joo kyllä. 

Ja kaikesta huolimatta olen kiitollinen että mieheni on avoin ja rehellinen. 

En vollota ääneen vaan salaa olen pyyhkinyt kyyneleitä. En edes ole kertonut miehelle että tuo loukkasi koska alun perinkin aavistin ettei kuuluisi loukkaantua. Itseänikin reaktioni yllätti. 

Ap 

Vierailija
29/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa työtä, AP. 

No kun tää on tätä nykyaikaa. Pitää olla suvaitsevainen ja kokeilunhaluinen ja fantasioida ja vaikka mitä. Mutta sitten kun kumppanikin haluaa niin yhyyyy. Ei se sit olekaan kivaaaaa. 

MIETI UUDESTAAN:

" Mieheni kanssa ollaan joskus puhuttu mun jonkinlaisista bitaipumuksista ja leikkimielisesti pilke silmäkulmassa heitetty ilmoille ajatus jos joskus otettaisiin joku nainen mukaan leikkeihimme. "

Vierailija
30/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs bisseyttä se sellainen on, kun samaa sukupuolta olevat eivät ole mikään uhka suhteelle? Ihme leikkimistä. "Kyllä mä siis ihan oikee bisse oon, ja naisistakin jopa tykkää

No en tiedä mikä sun mielestä on oikea bisse enkä oikeastaan edes ole kiinnostunut sun määritelmästä. Itselleni riittää oma määritelmäni joka on se että kiihotun seksuaalisesti myös naisista. Miehelleni tämä ei ole uhka samalla tavalla kuin toinen mies olisi.

Vierailija
31/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otatte naisen mukaan niin SINÄ valitset naisen.

Vierailija
32/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota kutsutaan termillä bi-uteliaisuus tai bi-curiosity.

Vierailija
33/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP murjottaa itkuisena keittiössä kun mies ja kimppa harrastavat hikistä ja äänekästä seksiä olohuoneen sohvalla!

Vierailija
34/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP murjottaa itkuisena keittiössä kun mies ja kimppa harrastavat hikistä ja äänekästä seksiä olohuoneen sohvalla!

Lopulta ap alkaa mielenosoituksellisesti imuroida ja pestä olohuoneen ikkunoita...

Vierailija
35/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku leikkimielisyydestä ja pilkkeestä silmäkulmassa.

Vierailija
36/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota kutsutaan termillä bi-uteliaisuus tai bi-curiosity.

Oliko tämä vastaus minulle, joka pidän naisista seksuaalisesti mutta parisuhteessa olen vain miesten kanssa? Onko tosiaan niin että ollakseen bi ei riitä että harrastaa seksiä sekä miesten että naisten kanssa vaan on oltava parisuhteissakin molempien kanssa? Muuten on vain "bi-utelias"?  Tämä oli mulle uutta. En siis ole hirveästi määritelmiin perehtynyt koska ne eivät mua tosiaan hirveästi kiinnosta ja loppujen lopuksi mulle on aivan sama millä sanalla muut mun seksuaalisuutta kutsuu. Itsekin voin käyttää siitä ihan sitä sanaa mikä asian tuo parhaiten esiin. Se ei ole mulle mikään elämän ja kuoleman ja perimmäisen identiteetin kysymys, kunhan nyt vaan tykkään sekä miehistä että naisista.

Vierailija
37/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän varmaan jossain omassa kuplassani, kun en osaa yhtään samaistua näihin kommentteihin. Oma mies saa aivan vapaasti hehkuttaa toisen naisen ulkonäköä. Ei se ole mulle mikään uhka. Ei kai nyt kukaan valitse puolisoaan perseen tai tissien perusteella. Tai oma mies ei ainakaan. Mies tykkää mun ulkonäöstä, mutta en nyt sentään kuvittele, että pitäisi mun kroppaa maailman parhaana ulkonäöllisesti, kun en ole missään huippu-urheilijan kropassa. Mutta hän ihailee mua ja se riittää. Eikä siitä ihailusta vähennetä sitä toisiin kohdistuvaa ihailua.

Vierailija
38/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itku leikkimielisyydestä ja pilkkeestä silmäkulmassa.

No mies sitten nosti erityisesti esiin yhden tietyn naisen. Hehkutti häntä todella paljon, miten hän on tehnyt vaikutuksen ja miten upea nainen tämä on. Ja sitten sanoi että haluaisi tämän naisen mukaan leikkeihimme, että se ois unelmien täyttymys.

Yritin selittää että itselleni koko ajatus kolmistaan oli pilke silmäkulmassa fantasia mutta mies alkoi tivata että pitäisin mahdollisuuden auki ja vielä hehkutti sitä upeaa naista. 

Vierailija
39/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannuit aiheesta.

Vierailija
40/60 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä... 

En itsekään kunnolla ymmärrä reaktioitani enkä koe että tämä olisi mieheni vika. Luultavasti mokasin itse.

Enää ei itketä, mutta tuntuu kuin romanttiset tunteet miestäni kohtaan olis ainakin hetkellisesti sammuneet. Kun katson miestäni nyt, en tunne aiempaa kipinää. Tulee halu antaa hänen liihottaa kohti uusia seikkailuja. 

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi