Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toi Behm on niin törkeä. Linnan jatkojen hastattelussa

Vierailija
08.12.2024 |

Linnan jatkojen yhteishaastattelussa Ege Zulun kanssa heitti, että "ollaan hyviä ihmisiä... tai en mä Egestä tiedä". Huomasin selvästi,  että Zulu loukkaantui tuosta, jäi hämilleen ja loukkaantuneena siihen että mitä just tapahtui kun sit jo Haastattelu loppuikin. Ja neiti Behm vaan jäi kikattelemaan siihen. Kävi kyllä sääliksi tota Zulua, nöyryyttävä tilanne hänelle. Vaikka tottakai noloa oikeesti vaan Behmille, hän kyllä kerta toisensa jälkeen osoittaa täydellistä käytöstapojen puutetta. 

Kommentit (501)

Vierailija
201/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Zululta löytynyt huumorintajua? Olisin napauttanut ehkä jotakin fiksua takaisin. Olen tottunut röyhkeisiin ihmisiin. 

Behm unohti, että on paremmassa yhteiskunnallisessa asemassa kuin Ege Zulu. Silloin pitäisi olla varovainen naljailussaan. Sitä kutsutaan sivistykseksi.

Vierailija
202/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Behmin haastattelut olleet aiemminkin erikoisia. Ainakin toimittajille tosi hankalia ja vaikeita. Vastaukset ovat olleet vähintäänkin kummallisia. Ihan kuin laulaja olisi ollut väkisin siellä ja päästeli suustaan ihme möläytyksiä. Katsojalle tuli kiusaantunut olo ja piti vaihtaa kanavaa. 

Jos se on tyhmä ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm käyttäytyy kuin ihan normi suomenruotsalainen. Tollanen niitten huumorintaju on. Ilkkua muille "alempiarvoisille"

Vierailija
204/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kushi nousshut päähän?

Vierailija
205/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näitä tyyppejä edes haastatellaan? Veteraanit ovat pääasia eikä mitkään behmit.

Vierailija
206/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos on joskus ollut Behmin keikalla, niin tietää jo sen että tän naisen ulosanti on ihan ihmeellistä. En tiedä mikä diagnoosi tolla on, mutta selkeästi ei oikein ymmärrä sosiaalinen käyttäytymisen "sääntöjä".

Jep, muistaakseni Puoli Seitsemän -ohjelmassakin heitti jotakin omituisia kommentteja itse ohjelmasta. En olisi kyllä kehdannut juontajille alkaa vähättelemään ohjelmaa johon minut on varta vasten kutsuttu. 

Ei sinne varta vasten artisteja kutsuta. Kyllä levy-yhtiö ilmoittaa, että nyt tämä ja tämä artisti tarvitsee näkyvyyttä ja tarjoavat haastatteluja yms.

Ai siksi siellä on aina samat tyypit. Ihme symbioosi. Eli sivusta ei pääse minnekään, vaikka olisi kuinka hyvä?

Vierailija
207/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sosiaalinen kömpelyys ja töykeys ole autismia. 

Vierailija
208/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Behmin haastattelut olleet aiemminkin erikoisia. Ainakin toimittajille tosi hankalia ja vaikeita. Vastaukset ovat olleet vähintäänkin kummallisia. Ihan kuin laulaja olisi ollut väkisin siellä ja päästeli suustaan ihme möläytyksiä. Katsojalle tuli kiusaantunut olo ja piti vaihtaa kanavaa. 

Joskus voisi olla hyvä rikkoa totuttua kaavaa ja antaa joidenkin artistien keskittyä vain musiikin tekemiseen ja esittämiseen. Kaikki eivät ole haastatteluissa edukseen ja osa voi vain vahingoittaa uraansa sekoillessaan haastatteluissa mitä sattuu. Toisaalta sähköpostihaastattelut voisivat toimia silloin, jos kasvotusten/puhelimitse tehtävät sellaiset eivät suju. Jotkut ilmaisevat itseään kirjallisesti erittäin hyvin, vaikka suullinen vuorovaikutus olisi vähän sitä sun tätä.

Vierailija
209/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä juhla muutenkin. Olis voinut jättää nuo esitykset pois. Ja keskittyä tanssimusiikin.

Ehkä siellä vain näytellään omaa uutta mekkoa?

Vierailija
210/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nainen on.

Ihana Pehmi🤗😍

Vierailija
211/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy McCoy on ihan hyvä vertaus Behmille. Ei Andy ole mikään kusipää, mutta hieman omituinen höpöttäjä kyllä.

Toki Andyllä on myös ikää ja kokemusta, mikä tekee hänen höpöttelyistä hieman järkevämpiä. Toisaalta kaikki tietää, että hän on aika paljon nauttinut erilaisia naytintoaineita, mikä näkyy ulosannissa.

Vierailija
212/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Behm on mielestäni hyvin lahjakas, mutta kieltämättä henkilönä melko erikoinen. Ehkä sillä on syynsä, että hän kieltäytyy suurimmaksi osaksi viihdejulkisuudesta ja haastatteluista. Ehkä jännittää haastattelutilanteita ja hänellä menee niistä ns. pasmat sekaisin. Tunnistan tuollaisen itsestänikin, saatan sanoa vahingossa jotain tosi tökeröä tai typerää jos koen tilanteen jännittävänä.

Sama. Menen ihan lukkoon ja saatan höpöttää ihan mitä sattuu. Ehkä tämä on merkki siitä erikoisuudesta mutta en itse huomannut Behmin heitossa mitään pahaa :D siis tuohan oli ihan päivänselkeästi sellainen stressaantuneen ihmisen suusta livahtanut heitto, Zulu olisi ihan hyvin voinut vastata takaisin jotain "ei kun sä oot meistä se kamalampi" tai muuta ja naurahtaa. Tilanne olisi ollut sillä selvä. Eihän tuota Behmin heittoa pysty ottamaan edes tosissaan.

Haastatteluissahan on jatkuvasti tuollaista nokittelua, mikä teki tästä sen oudomman? Itse pidin sen yhden tyypin boolin viinisuudesta valittamista taasen oikeasti aika outona, kun se ei selkeästi ollut vitsi.

Vierailija
213/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen jo sieluni silmin mielessäni ap:n. Siniset kynityt hiukset, n. 30 kiloa ylipainoa, tatuointeja ja lävistyksiä täynnä, täysin tyylitön ja vulgaari, vasemmistolainen, loukkaantuu joka asiasta. Ainoa, joka tuollaista vilkaisee onkin nämä ege zulut.

No löytyihän joku, joka sanoo ege zululle vielä pahemmin kuin pehmis.

Vierailija
214/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti samantien Behmin biisit Spotifyn soittolistalta. En voi sietää enää tota akkaa.

Vierailija
215/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos on joskus ollut Behmin keikalla, niin tietää jo sen että tän naisen ulosanti on ihan ihmeellistä. En tiedä mikä diagnoosi tolla on, mutta selkeästi ei oikein ymmärrä sosiaalinen käyttäytymisen "sääntöjä".

Jep, muistaakseni Puoli Seitsemän -ohjelmassakin heitti jotakin omituisia kommentteja itse ohjelmasta. En olisi kyllä kehdannut juontajille alkaa vähättelemään ohjelmaa johon minut on varta vasten kutsuttu. 

Ei sinne varta vasten artisteja kutsuta. Kyllä levy-yhtiö ilmoittaa, että nyt tämä ja tämä artisti tarvitsee näkyvyyttä ja tarjoavat haastatteluja yms.

Ai siksi siellä on aina samat tyypit. Ihme symbioosi. Eli sivusta ei pääse minnekään, vaikka olisi kuinka hyvä?

Pääosin ei. Suhteet ja kontaktit tulee olla kunnossa. Tämä koskee viihdeteollisuutta. Tietenkin jos vaikka joku tutkija kehittää jotain ainutlaatuista, niin pääsee/joutuu haastatteluun vaikkei tunne ketään.

Vierailija
216/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen jo sieluni silmin mielessäni ap:n. Siniset kynityt hiukset, n. 30 kiloa ylipainoa, tatuointeja ja lävistyksiä täynnä, täysin tyylitön ja vulgaari, vasemmistolainen, loukkaantuu joka asiasta. Ainoa, joka tuollaista vilkaisee onkin nämä ege zulut.

Olen pahoillani, että joudun tuottamaan sulle pettymyksen. Olen vaaleahiuksinen (oma, luonnollinen väri), normaalipainoinen/hoikka, ei tatuointeja, lävistyksiä korvakorujen verran, sdp:n kannattaja, korkeakoulutettu. Ei kiinnosta, kuka mua vilkaisisi ja kuka ei, koska mulla on oma mies. 

Yt, AP

Vierailija
217/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Siipola osaa laulaa. Behm jää kaus taakse. 

Molemmat ovat ihania ja persoonallisia naisartisteja. Erika W. yms. jää kauas taakse.

Vierailija
218/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin Behmin keikalla ja meinasin lähteä kesken pois, kun sen jutut oli niin kummallisia. Vaikea edes selittää. Jotenkin tulee olo, että hänellä on epämukava olla sekä itsensä että muiden kanssa.

Miksi menit sitten?

Ei ollut sillä kertaa kristallipalloa, mistä katsoa etukäteen, mitä on luvassa. Ääliö.

Kai nyt jotain artistista tiesit etukäteen, kun ostit sinne liputkin?

eri

Sivusta huutelen, että artistin keikkakäytöstä ei aina voi ennustaa etukäteen. Joku julkisuudessa itsestään hauskan ja fiksun kuvan antanut saattaa könytä lavalle umpikännissä ja keskittyä lähinnä huutelemaan törkeyksiä yleisölle. Joku voi ajatella, että vaikka Behm vaikuttaa haastatteluissa tökeröltä, on hän keikalla varmaan rennompi ja paremmin kontaktissa ihmisiin. Kunnes keikalla selviää, että näin ei ollutkaan, vaan jutut ja muu oleminen ovat yhtä vaivaannuttavia kuin mediassa.

Musiikin vuoksihan sinne keikalle mennään mutta kyllä artistin esiintyminen ja tapa olla kontaktissa yleisön kanssa vaikuttavat sen onnistumiseen myös. Täysin sekopäisiä ja tilannetajuttomia juttuja höpisevä artisti voi pilata keikkaelämyksen yhtä tehokkaasti kuin jurrinen törkyturpa.

Vierailija
219/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin Behmin keikalla ja meinasin lähteä kesken pois, kun sen jutut oli niin kummallisia. Vaikea edes selittää. Jotenkin tulee olo, että hänellä on epämukava olla sekä itsensä että muiden kanssa.

Miksi menit sitten?

Ei ollut sillä kertaa kristallipalloa, mistä katsoa etukäteen, mitä on luvassa. Ääliö.

Kai nyt jotain artistista tiesit etukäteen, kun ostit sinne liputkin?

eri

Sivusta huutelen, että artistin keikkakäytöstä ei aina voi ennustaa etukäteen. Joku julkisuudessa itsestään hauskan ja fiksun kuvan antanut saattaa könytä lavalle umpikännissä ja keskittyä lähinnä huutelemaan törkeyksiä yleisölle. Joku v

Just näin! Ja olin siis kuunnellut vain Behmin musiikkia, en todellakaan tiennyt millainen sekoilija on keikoillaan.

Tuli muuten lisäksi keikalleen noin tunnin myöhässä, eikä edes pahoitellut sitä yleisölle.

Vierailija
220/501 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 41.14:

https://areena.yle.fi/1-72070466

Behm ei säästele kehuja haastattelun alussa. Se lopussa ollut oli ihan täysin läppä, mutta Behmin habituksella nämä läpät tuntuvat erilaisilta, kuin esim Miitta Sorvalin.