Milloin olet nauranut kunnolla ja mille?
Itse nauroin kunnolla toissapäivänä kun katsoin televisiosta orankien elämää Borneon Sepilokissa. Ovat niin hassuja, varsinkin söpöt vauva orangit.
Kommentit (42)
Idag åt svenska buskisteaterkarikatyrer.
Kävellessäni alkoon, kaikki ne ihanat pullot siellä sai minut hymyilemään ja nauramaan
N.tunti sitten katsoessani yhtä hauskaa videota. Jutun juoni ei ollut iso mutta just tuommoiset pienet jutut tekee sen parhaimman vitsin.
Nauran varmaan joka päivä jollekin videolle, itselleni tai jollekin tilannekoomiselle jutulle. Vaikeaa on yleisesti ottaen, on sairauksia, kipua, työttömyyttä, unettomuutta, ahdistusta, mutta huumori on iso selviytymiskeino ja ehkä herkälle on vaan ilokin suurta. Mummo oli Karjalan evakoita ja ihan samanlainen kuin minä, itki herkästi, hymyili ja nauroi herkästi.
Enpä juurikaan naura, en enää osaa. Hihittelen ja hymähtelen kyllä lähes päivittäin jollekin. Viimeksi olen nauranut vedet silmissä ja pissat housuissa varmaan joskus 30 vuotta sitten.
Tänään, kun vaimo hyppi kumipallolla ympäri kämppää ja lauloi samalla lastenlauluja. Ihanaa, kun on lapsellinen vaimo!
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tulossa sanomaan, että tälle. Myös Irvin-jakso oli hyvä.
Viimeksi nauroin hervottomasti Kasper Strömmanin Tuntematon sotilas -versiolle tänään. (Puolentoista minuutin video Facebookissa)
Tänään pöljälle hallitukselle 😂😂😂
Riikka Purralle ja nats#marssille.
Kuukausi sitten, ku sain tietää, että oon kaipaamani henkilön puhelimes nimellä "****hullu" 😂🤩
Tänään jutulle missä joku pieraisi miehensä snorkkeliin.
Joka päivä täällä naisille jotka vihaa miehiä niin paljon ettei niiden jutuissa ole pienintäkään logiikkaa.
Nauroin nälkälakossa olevalle eläkeläiselle aurinkorannikolla. Naurattaa vieläkin
Joku laittoi tänne linkin kuvitteelliseen hesarin juttuun Aitolehmästä, kuvassa oli ihan Martinan näköinen transnainen xD
Itselleni kun vaan yhä jaksan yrittää elää suomessa.
Tyhmille ihmiselle päivittäin. Voisivat edes välillä miettiä mitä sanovat:D.
Vaikkein minäkään mistään tiedä niin ainakin myönnän sen.
Koirani hassuille tempuille. Joka päivä lenkkeillessä se keksii kaikenlaisia kujeita. 😂
Tänään nähdessäni vassarilehmä vs Jonne.