Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet itkenyt viimeksi?

Vierailija
07.12.2024 |

+ Mikä oli syynä?

Ikäsi ja sukupuolesi olisi mielenkiintoista kuulla myös. :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko sitten herkistyin elokuvaa katsoessa. En kyyneliä kuitenkaan vuodattanut.

Sitä en muista milloin olen viimeksi itkenyt.

Mies30

Vierailija
2/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin viikko sitten herkistyin elokuvaa katsoessa. En kyyneliä kuitenkaan vuodattanut.

Mies30

Eli siis sen verran herkistyin, että silmäkulma kostui. Ei kuitenkaan kyyneleitä valunut ulos. Onko tämä itkemistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla/yöllä. Ei mitään erityisempää akuuttia syytä. Masentunut ja alakuloinen olo ollut jo pitkään. Nainen 36v.

Vierailija
4/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Rakas kissamme piti nukuttaa torstaina ja on ikävä. Saimme olla 19 v yhdessä ja kaipaan ystävääni tosi paljon. Ikää 55 v 

Vierailija
5/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies30

Eli siis sen verran herkistyin, että silmäkulma kostui. Ei kuitenkaan kyyneleitä valunut ulos. Onko tämä itkemistä?

Ei ole. 

6/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minuuttia sitten, koska ensi kesän suunnitelmat kokivat kolauksen.

Vierailija
7/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun katsoin youtubesta kohtauksia Kuninkaan paluusta (Rohirrimin ratsastus, Samin "I can't carry it for you" ja "Rosie Cotton dancing" sekä tietenkin Aragornin "You bow for no one".

Mies, 44v.

Vierailija
8/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunti sitten. Itken lähes joka päivä.

6kk ikäinen vauvani kuoli reilu vuosi sitten.

40v nainen.

Vierailija
9/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ja ilta on viimeisen kahden viikon ajan tullut itku. Vaihdan töitä ja on haikea olo vanhojen töiden päättymisestä, työkavereiden vaihtumisesta ja myös pelottaa tulevaisuus. Nainen 55v. 

Vierailija
10/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Aina oma lapsuuden perhe syrjii. Välillä mietin miksi olen heidän kanssaan tekemisissä... eipä tämä näytä ikinä muuttuvan.

Vierailija
11/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti? N. pari viikkoa sitten, kun videopeli oli liian vaikea. 🤣 On tässä loppuvuodesta kuollut muutama sukulainen, mutta en ole sitä asiaa itkenyt enkä muutoin juuri käsitellyt, niin tuo oli se joka lopulta aukaisi padot.

N31

Vierailija
12/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt. Ihastuin pitkästä aikaa ja juuri kun olin päättänyt antautua tunteen vietäväksi, niin mies vetäytyi vedoten kiireisiin. 

Vierailija
13/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-98 kun Mika Häkkinen voitti maailmanmestaruuden.

M50

Vierailija
14/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. 

Hieman alakuloinen ollut ja huomasin kuinka vanhoja vanhemmistani on tullut. Haudoille vein kynttilöitä ja itsenäisyyspäivän kulkuetta seuratessa sitten aukesi kyynelkanavat. 

N44v

Vierailija
15/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, kun kerroin läheiselleni elämääni kohdanneesta vastoinkäymisestä. Pelkästään hänen katseensa oli niin empaattinen, ja hänen uskonsa siihen, että selviän tästäkin kantaa minut pahimman yli. 

Vierailija
16/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kun katsoin youtubesta kohtauksia Kuninkaan paluusta (Rohirrimin ratsastus, Samin "I can't carry it for you" ja "Rosie Cotton dancing" sekä tietenkin Aragornin "You bow for no one".

Mies, 44v.

Sitten jos haetaan ihan kunnon itkua, niin Stray-pelin loppuratkaisua itkin varmaan vartin. Olisiko ollut joskus keväällä.

Vierailija
17/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa tullut .parhaiten muistan kun kuulin ystäväni tappaneen itsensä.kun pankki vei hänen talonsa,ja yrityksensä 90 luvun lamassa.

M54

Vierailija
18/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun katsoin tuntemattoman sotilaan. Ja vielä toisen kerran myöhemmin kun kuulin Finlandia hymnin.

Vierailija
19/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariviikkoa sitten kun yhtäkkiä hyökyi isän ikävä. Kuoli.

N48

Vierailija
20/46 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Useampaankin otteeseen. Kokoajan pidättelen itkua. Koen olevani ihmisenä epäonnistunut, kenen ei olisi pitänyt koskaan syntyäkään. Olen kaikille pelkkä taakka.

Traumaperäinen stressihäiriö, johtuen lastenkodeissa vietetystä rikkinäisestä lapsuudestani. Paljon myös diagnosoimattomia neurologisia sairauksia.

Nykymaailma ahdistaa myös. En jaksaisi millään elää.

En muista koska olen viimeksi edes poistunut kotoa. Ruokaa wolttaan oven taakse lähikaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän