Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miten joillain synnyttäneillä äideillä on ihan rypytön vatsanahka

Vierailija
07.12.2024 |

Vihaan omaa venynyttä ja kurttuista etureppuani :(

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi palomies joka oli saman pituinen kuin minä olisi halunnut alkaa seurustelemaan mutta minulla on raskausarpia niin kieltäydyin treffeistä, se olisi kauhistunut nähdessään ne. Nyt se ei tiedä miksi en lähtenyt treffeille, siis oikeaa syytä. 

Mä taas olisin halunnut seksiä hänen kanssaan, mutta hän perui treffit, koska oli niin kiireinen. Eikä enää koskaan ottanut yhteyttä..

Vierailija
102/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi palomies joka oli saman pituinen kuin minä olisi halunnut alkaa seurustelemaan mutta minulla on raskausarpia niin kieltäydyin treffeistä, se olisi kauhistunut nähdessään ne. Nyt se ei tiedä miksi en lähtenyt treffeille, siis oikeaa syytä. 

Miten se, että hän oli palomies, ja saman pituinen kuin sinä, liittyy mihinkään. En nyt ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se, että hän oli palomies, ja saman pituinen kuin sinä, liittyy mihinkään. En nyt ymmärrä.

No, olen itse lyhyt. 

Vierailija
104/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettu iho on aina kauniimpi kuin kuiva ja hilseilevä. Arpia pelkkä rasvaaminen ei kyllä poista.

Kudostyyppi vaikuttaa paljon siihen miten palautuu. Liikunta auttaa jonkin verran ulkonäköön ja lisää myös verenkiertoa, jolloin palautuminen tehokkaampaa.

Iho venyy enemmän jos lihoo tai tulee useampi vauva kerrallaan. Venymistä iho taas kestää yksilöllisesti. Toisille tulee arpia ja toisille ei.

Sektiossa ei pitäisi vahingoittaa muita lihaksia kuin kohtulihasta. Tarkoitus olisi mennä linea alban läpi, eli suurinpiirtein keskilinjasta, lihasten välistä lihaskalvon läpi. Pieniä rispaumia lihaksiin kyllä tulee usein etenkin jos toimenpidettä tehdään arpiseen vatsaan.

YouTubesta löytyy paljon sektiovideoita jos kiinnostaa.

Vierailija
105/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu nimenomaan kudostyypistä. Itselläni yliliikkuvuutta ja venyvä kollageeni. Mitään ryppyjä ei jäänyt raskaudesta vatsaan vaikka sain lapseni kolmekymppisenä ja painoa tuli molemmissa raskauksissa 20 kg, mutta sitten toisaalta sain laskeuman. Tällä voit lohduttaa itseäsi jos vatsanahka on ryppyinen, kaikki ei näy päälle päin.

En ole ollut raskaana, mutta minulla on myös mukautuva kudostyyppi. Pudotin painoa 45kg 2 vuoden aikana ja iho palautui ihan normaalisti siinä mukana ilman ylimääräistä roikkuvaa nahkaa. Edes tissit eivät tyhjentyneet, kuten pelkäsin, vaan pienenivät ihan normaalisti.

Vierailija
106/106 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihotyypistä. Mulla ei roiku mitään ryppyistä vatsanahkaa eikä tullut edes raskausarpia. Sain esikoiseni 33-vuotiaana eli en ollut enää nuorikaan. Sille omalle ihotyypille ei voi mitään. Toisilla käy parempi tuuri ja toisilla ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän